Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 6 juli 2017 om 21:42
donderdag 6 juli 2017 om 21:42
Ik denk dat jij het over een andere forummer hebt
donderdag 6 juli 2017 om 21:56
Je mist er een paar geloof ik. Ik kan er zo al 4/5 bedenken
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
donderdag 6 juli 2017 om 22:00
donderdag 6 juli 2017 om 22:02
Owh, wat dom dat ik dat niet begreep
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Dit was niet die weduwnaar vader met die dochter die ineens ging menstrueren en hij zelf verliefd werd op een prostituee die ook nog eens zwanger van hem werd en met hem wilde trouwen, maar waar zijn beste vriendin van zijn overleden vrouw niet op de bruiloft aanwezig wilde zijn. In een notendop.
Oh.Blaise* schreef: ↑06-07-2017 22:02Dit was niet die weduwnaar vader met die dochter die ineens ging menstrueren en hij zelf verliefd werd op een prostituee die ook nog eens zwanger van hem werd en met hem wilde trouwen, maar waar zijn beste vriendin van zijn overleden vrouw niet op de bruiloft aanwezig wilde zijn. In een notendop.
Hadden we er nog meer dan?
Ja, die. Wat een poëtische woorden kon hij toch uitbraken als het even tegen zat.
donderdag 6 juli 2017 om 22:03
Al drugsgebruikend waarbij kind hem bij betrapte.Blaise* schreef: ↑06-07-2017 22:02Dit was niet die weduwnaar vader met die dochter die ineens ging menstrueren en hij zelf verliefd werd op een prostituee die ook nog eens zwanger van hem werd en met hem wilde trouwen, maar waar zijn beste vriendin van zijn overleden vrouw niet op de bruiloft aanwezig wilde zijn. In een notendop.
donderdag 6 juli 2017 om 22:04
Al drugsgebruikend? Dat miste er nog aan.
donderdag 6 juli 2017 om 22:07
Was onlangs een TO die haar vriend al 1,5 dag kwijt was. Ze woonden samen, maar hij liet in ene niks meer van zich horen. Ze had het erg druk met haar beklag over hem hier doen, waardoor ondertussen het lokale politiebureau natuurlijk allang dicht was en ze geen aangifte kon doen van vermissing.
Halve forum in rep en roer en geen update van TO.
donderdag 6 juli 2017 om 22:10
Oh ja, die. Die had ik even over het hoofd gezien.Blaise* schreef: ↑06-07-2017 22:07Was onlangs een TO die haar vriend al 1,5 dag kwijt was. Ze woonden samen, maar hij liet in ene niks meer van zich horen. Ze had het erg druk met haar beklag over hem hier doen, waardoor ondertussen het lokale politiebureau natuurlijk allang dicht was en ze geen aangifte kon doen van vermissing.
Halve forum in rep en roer en geen update van TO.
donderdag 6 juli 2017 om 22:10
Ik zag het, hele topic is natuurlijk gelul om te rellen.
Maar mooie stelling van Willem.
Denk wel dat er zo terug komt dat rukken en sex gezonder is dan roken. Ook voor kinderen.
donderdag 6 juli 2017 om 22:14
Ik geloof die onzin van Willem ook niet. Hij is ineens bekommert om de tere kinderzieltjes. Right.Fee-de-Goede schreef: ↑06-07-2017 22:10Ik zag het, hele topic is natuurlijk gelul om te rellen.
Maar mooie stelling van Willem.
Denk wel dat er zo terug komt dat rukken en sex gezonder is dan roken. Ook voor kinderen.![]()