Minnaar
dinsdag 10 februari 2009 om 20:53
Zij heeft geen auto tot haar beschikking. Wij hebben allebei een baan en kids. En in Nederland is 70km tijdens de spits best heel veel, dus na het werk even langsrijden is ook geen optie.
Toch heb ik eigenlijk niks te klagen hoor. We zien elkaar niet zo vaak, maar als we samen zijn is het wel zo ontzettend fantastisch dat dat alles de moeite waard maakt. Ik heb namelijk de allerliefste en de allerlekkerste sv van allemaal.
Op dit moment heb ik echter extra veel zin. Dat heeft een mens soms nietwaar? En daarom zit ik even in een klein dipje.
Toch heb ik eigenlijk niks te klagen hoor. We zien elkaar niet zo vaak, maar als we samen zijn is het wel zo ontzettend fantastisch dat dat alles de moeite waard maakt. Ik heb namelijk de allerliefste en de allerlekkerste sv van allemaal.
Op dit moment heb ik echter extra veel zin. Dat heeft een mens soms nietwaar? En daarom zit ik even in een klein dipje.
dinsdag 10 februari 2009 om 21:10
Ik mis haar anders ook hoor en we hebben altijd veel contact. Ook direct na onze dates. Dat is hier trouwens intussen ook wel bekend denk ik. Maar op dit moment heb ik inderdaad ontzettende zin in haar. Ze is ook zo lekker. Je moest eens weten.
Ik neem trouwens aan dat jij ook wel eens zo'n bui hebt?
Ik neem trouwens aan dat jij ook wel eens zo'n bui hebt?