Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik vrees dat, alhoewel je van mensen fatsoen zou mogen verwachten, informatie die op een openbaar forum gedeeld is, niet echt meer als privé gekwalificeerd kan worden.
Daarom ook dat ik geheim gehouden heb hier dat ik eigenlijk Barry ben, beroepschauffeur uit Alblasserdam en plaatsvervangend voorzitter van de grootste Corry Konings-fanclub van Nederland.
Dymphnatam schreef:
07-07-2017 13:44
Forummers zijn net echte mensen...ze ontwikkelen zich soms...Daarom voel ik zo veel liefde voor jullie....Zo veel...dat jullie bijna familie zijn...

Oh sorry. Sloeg even door.
kan he...kan.
Wie al dan geen labeltje heeft ; ik heb geen zin om te forummen met een notitieblok naast me met wie wat heeft, wie wat voor triggers heeft , wie waar al dan niet (over)gevoelig voor is. Als iets voor mij te ver gaat, dan benoem ik dat. En ik laat me net zo min dingen in mijn schoeven schuiven of aansmeren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrouwjagersma schreef:
07-07-2017 13:46
Ik vrees dat, alhoewel je van mensen fatsoen zou mogen verwachten, informatie die op een openbaar forum gedeeld is, niet echt meer als privé gekwalificeerd kan worden.
Daarom ook dat ik geheim gehouden heb hier dat ik eigenlijk Barry ben, beroepschauffeur uit Alblasserdam en plaatsvervangend voorzitter van de grootste Corry Konings-fanclub van Nederland.
klinkt misschien gek,maar ergens wist ik dat al.
welkom Barry :hug:
-bambi- schreef:
07-07-2017 13:41
Dat snap ik, Lady Voldemort. Zoals ik al zei, ik heb er toch voor gekozen het wel te noemen, ook al vind ik het zelf ook niet zo kies.
Het is niet bedoeld om Impala ermee om de oren te slaan, het kan juist wat meer acceptatie brengen misschien, dat iemand is zoals hij/zij is en dat dat prima naast elkaar zou kunnen zonder telkens oplaaiende discussies.

Dat bijsmaakje is voor jouw eigen rekening, ik zou het niet bedenken met zelf een ASS-er in huis.
Dat je er bewust voor kiest om het te noemen, is alleen maar kwalijker.
Maar sommige mensen mogen hier de regels met voeten treden en anderen worden al afgestraft als ze er alleen maar aan denken. Dat zie je maar weer.
.
-bambi- schreef:
07-07-2017 13:51
Je mag mijn berichten staffen als je het vervelend vind dat ik het ter sprake heb gebracht.
Het was vanuit goede bedoelingen maar het is aan jou of jij dat ook zo ervaart.
dat zie je nu toch wel ,hoe ze het ervaart?
--
anoniem_650605be8ffdd wijzigde dit bericht op 07-07-2017 14:17
0.00% gewijzigd
Nouschi schreef:
07-07-2017 12:56
Jammer dat Kitty het woord van het jaar niet meer doet. Timewarp zou een goede kanshebber zijn :nut:
Jaaaa, open jij die dan? Ik wil ook wel eens wat winnen.
Fee-de-Goede schreef:
07-07-2017 13:51
Jaaaa, open jij die dan? Ik wil ook wel eens wat winnen.
Van mij mag je door voor de koelkast! Wat waren de woorden van de afgelopen jaren?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Weetje wat het ook is bambi. Impala werd hier laatst aangepakt omdat ze iets over een mede forummer zei wat in het verleden op het forum gepost was en dit ook niet weg wilde halen. Nu doe jij eigenlijk hetzelfde over haar en in mijn ogen nog wel erger dan wat er toen gezegd was.

Nu vraagt Impala niet om het te verwijderen en denk dat jij dat ook gelijk zou doen dan, maar ik vind het niet netjes van je.
impala schreef:
07-07-2017 13:42
En dat is in sommige gevallen ongepast. Dat begrijp ik zelfs nog.
Heel fijn.

Kijk, quoten mag. Iemand er uit pikken om van elke post van iemand een zin uit zijn context te quoten mag sec gezien ook. Smileys plakken mag. Elke keer een " zieke " smiley plakken mag sec gezien ook maar is voor diegene die " de sjaak " is erg vervelend.
Je mening plaatsen mag. Maar je mening geven op een condoleance topic is sec gezien niet verboden, maar wel ongepast.
En dat je dat laatste niet door hebt gehad, dat kan. Maar waarom nou zo vol blijven houden dat het niet ongepast was als zoveel mensen er van op hun achterste benen staan ? Hoe komt het dan dat je eerder denkt dat we dat doen omdat jij het nou eenmaal bent en dat je niet denkt " misschien zat ik er toch wel een beetje naast " ?
blijfgewoonbianca schreef:
Wie al dan geen labeltje heeft ; ik heb geen zin om te forummen met een notitieblok naast me met wie wat heeft, wie wat voor triggers heeft , wie waar al dan niet (over)gevoelig voor is. Als iets voor mij te ver gaat, dan benoem ik dat. En ik laat me net zo min dingen in mijn schoeven schuiven of aansmeren.
Dit.
vrouwjagersma schreef:
Ben ik in principe met je eens. Ik vind de regel ook niet echt handig. Maar als hij er is, moet hij wel consequent gehandhaafd worden (of consequent níet).
.
impala schreef:
07-07-2017 13:39
Afgezien daarvan is het gewoon tegen de huisregels om inhoudelijke prive-informatie uit andere topics te halen en hier te gebruiken.
Behalve als het om Leo gaat toch. Dan mag het wel om een punt te maken.
07-07-2017 13:53
Heel fijn.

Kijk, quoten mag. Iemand er uit pikken om van elke post van iemand een zin uit zijn context te quoten mag sec gezien ook. Smileys plakken mag. Elke keer een " zieke " smiley plakken mag sec gezien ook maar is voor diegene die " de sjaak " is erg vervelend.
Je mening plaatsen mag. Maar je mening geven op een condoleance topic is sec gezien niet verboden, maar wel ongepast.
En dat je dat laatste niet door hebt gehad, dat kan. Maar waarom nou zo vol blijven houden dat het niet ongepast was als zoveel mensen er van op hun achterste benen staan ? Hoe komt het dan dat je eerder denkt dat we dat doen omdat jij het nou eenmaal bent en dat je niet denkt " misschien zat ik er toch wel een beetje naast " ?
Het was geen condeolance topic. Het condeolance topic was dat ándere topic. Daar had ik mijn reactie dan ook ook weggehaald.
Iedereen had het hier over de nagellak actie en hoe geweldig die was, Dan mag ik er ook wat van zeggen.
impala wijzigde dit bericht op 07-07-2017 13:56
3.03% gewijzigd
.
Blaise* schreef:
kan he...kan.

Welk gedeelte van mijn post?
Dymphnatam schreef:
07-07-2017 13:55
Welk gedeelte van mijn post?
:-D ik dacht ik citeer even de forummer waar wij het over hebben,maar volgens mij zitten wij niet op dezelfde bladzijde zogezegd.
impala schreef:
07-07-2017 13:54
Het was geen condeolance topic. Het condeolance topic stond was dat ándere topic.
Iedereen had het over de nagellak actie en hoe geweldig die was, Dan mag ik er ook wat van zeggen.
Zo. Ben ik daar effe klaar mee.
En dat ook ja.
Fee-de-Goede schreef:
07-07-2017 13:58
Guru?
Ehm.. Verder geen idee. ;)
geneuzel :cheer2:
impala schreef:
07-07-2017 13:54
Het was geen condeolance topic. Het condeolance topic was dat ándere topic. Daar had ik mijn reactie dan ook ook weggehaald.
Iedereen had het hier over de nagellak actie en hoe geweldig die was, Dan mag ik er ook wat van zeggen.
Pfffff. Van zoveel dwarskonterij loop ik spontaan leeg.
Fee-de-Goede schreef:
Behalve als het om Leo gaat toch. Dan mag het wel om een punt te maken.
Ik zat er al op te wachten.
Ik heb geen inhoudelijke info gegeven. En zelfs geen linkje daarnaartoe geplaatst.
Mijn posts zijn ook niet verwijderd en volgens de mods moest dat voldoende zijn om aan te geven dat er niks mis mee was,
Daar ben ik het niet mee eens, omdat er hier niet consequent gemodereerd wordt.
Zoals we allemaal zien blijven er ook genoeg posts staan waar wél wat mis mee is.
Dus blijven de beschuldigingen aan mijn adres maar aanhouden.
impala wijzigde dit bericht op 07-07-2017 13:59
23.71% gewijzigd
.
Oudblond schreef:
07-07-2017 13:52
Van mij mag je door voor de koelkast! Wat waren de woorden van de afgelopen jaren?

Bug?

Staffen?

Wat heb ik gewonnen?
Dymphnatam schreef:
07-07-2017 13:58
Ohhh...wij hebben een incidentele disfunctionele communicatie...

(Ik weet nu wel over wie jij het hebt)
wat een prachtige zin! ( hou dr van ) Alleen weet ik nu niet wie jij dan bedoelde...
impala schreef:
Ben ik in principe met je eens. Ik vind de regel ook niet echt handig. Maar als hij er is, moet hij wel consequent gehandhaafd worden (of consequent níet).

Jemig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven