Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 7 juli 2017 om 13:24
relaties/dan-maar-een-wijntje-erbij/lis ... ges/385905 Jij hebt vast een paar spiegeltjes in het tasje zitten
Net een heel sereen stukje over het overlijden van Tijn in het BE journaal.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 7 juli 2017 om 13:29
Ik twijfel. De woordkeuze is anders. De opbouw klopt wel.Dymphnatam schreef: ↑07-07-2017 13:28Ik herken deze schrijfwijze, met een hele hoop ... puntjes. Jij ook?
vrijdag 7 juli 2017 om 13:31
Dat ''wijntje'' topic vind ik vooral erg goed geschreven.Alsof je een column leest.Oudblond schreef: ↑07-07-2017 13:24relaties/dan-maar-een-wijntje-erbij/lis ... ges/385905 Jij hebt vast een paar spiegeltjes in het tasje zitten![]()
Net een heel sereen stukje over het overlijden van Tijn in het BE journaal.
vrijdag 7 juli 2017 om 13:34
nee joh...die schreef echt zo beeldend niet hoor.Die was soms niet te volgen. Dit leest veel te vlot.Dymphnatam schreef: ↑07-07-2017 13:28Ik herken deze schrijfwijze, met een hele hoop ... puntjes. Jij ook?
Precies wat ik bedoel, je ziet je eigen aandeel en gedrag niet.impala schreef: ↑07-07-2017 13:06Ik schop niet en ik sla niet. Ik werd geschopt en geslagen op dat topic en nu hier.
Maar ook daar wil en ga ik niet zielig over doen.
Iedereen mag ook zijn mening hebben over mijn mening. Je mag het ongepast vinden en dat mag je ook zeggen.
Maar ik vind het onjuist en onterecht dat hij is verwijderd, want het was gewoon on topic en keurig geformuleerd.
Eens.Lady_Voldemort schreef: ↑07-07-2017 13:35In dit eigenste topic is het al meerdere malen genoemd. En misschien vindt ze het helemaal niet erg hoor, maar ik vind het gewoon nooit zo kies om mensen om de oren te slaan met dingen die ze in een ander topic (andere omstandigheden, andere gesprekspartners) hebben genoemd. Plus dat er een bijsmaakje aan zit van 'neem haar maar niet serieus hoor, ze heeft ASS'.
eens.Lady_Voldemort schreef: ↑07-07-2017 13:35In dit eigenste topic is het al meerdere malen genoemd. En misschien vindt ze het helemaal niet erg hoor, maar ik vind het gewoon nooit zo kies om mensen om de oren te slaan met dingen die ze in een ander topic (andere omstandigheden, andere gesprekspartners) hebben genoemd. Plus dat er een bijsmaakje aan zit van 'neem haar maar niet serieus hoor, ze heeft ASS'.
vrijdag 7 juli 2017 om 13:35
In dit eigenste topic is het al meerdere malen genoemd. En misschien vindt ze het helemaal niet erg hoor, maar ik vind het gewoon nooit zo kies om mensen om de oren te slaan met dingen die ze in een ander topic (andere omstandigheden, andere gesprekspartners) hebben genoemd. Plus dat er een bijsmaakje aan zit van 'neem haar maar niet serieus hoor, ze heeft ASS'.-bambi- schreef: ↑07-07-2017 13:24Het verdiend de schoonheidsprijs niet nee, dat ik dit nu noemde. Daar ben ik mij van bewust en ik heb getwijfeld het te posten.
Impala schrijft er zelf vaak over op dit forum - en ik denk dat het wel noemen - na tig discussies met Impala hier- misschien wel nuttig kan zijn.
Maar wordt daar hier vaker over geschreven dan, dat je het hebt over 'dan nog hoeft men er niet steeds over te beginnen'?
vrijdag 7 juli 2017 om 13:36
Als in: ' In december een leuk hart in zijn surprise stoppen'.
vrijdag 7 juli 2017 om 13:36
Eens.Lady_Voldemort schreef: ↑07-07-2017 13:35In dit eigenste topic is het al meerdere malen genoemd. En misschien vindt ze het helemaal niet erg hoor, maar ik vind het gewoon nooit zo kies om mensen om de oren te slaan met dingen die ze in een ander topic (andere omstandigheden, andere gesprekspartners) hebben genoemd. Plus dat er een bijsmaakje aan zit van 'neem haar maar niet serieus hoor, ze heeft ASS'.
vrijdag 7 juli 2017 om 13:39
vrijdag 7 juli 2017 om 13:39
Afgezien daarvan is het gewoon tegen de huisregels om inhoudelijke prive-informatie uit andere topics te halen en hier te gebruiken.Lady_Voldemort schreef: ↑07-07-2017 13:35In dit eigenste topic is het al meerdere malen genoemd. En misschien vindt ze het helemaal niet erg hoor, maar ik vind het gewoon nooit zo kies om mensen om de oren te slaan met dingen die ze in een ander topic (andere omstandigheden, andere gesprekspartners) hebben genoemd. Plus dat er een bijsmaakje aan zit van 'neem haar maar niet serieus hoor, ze heeft ASS'.
impala wijzigde dit bericht op 07-07-2017 13:41
0.09% gewijzigd
.
vrijdag 7 juli 2017 om 13:42
En dat is in sommige gevallen ongepast. Dat begrijp ik zelfs nog.
.
vrijdag 7 juli 2017 om 13:43
Ik vind dit meer de schrijfstijl als voormalig forummers en die mogen niet genoemd worden. Een iig met een mannelijke nick (volgens mij geef je daar de pijp aan...) en 1 met een vrouwelijke nick (een hint moet ik even op broeden)
vrijdag 7 juli 2017 om 13:44
Dat lees ik er nou juist weer niet in
Nou goed, we gaan er niet uitkomen hier vandaag gok ik.
Wat eten we vanavond?
anoniem_349626 wijzigde dit bericht op 07-07-2017 14:12
47.31% gewijzigd
vrijdag 7 juli 2017 om 13:44
Forummers zijn net echte mensen...ze ontwikkelen zich soms...Daarom voel ik zo veel liefde voor jullie....Zo veel...dat jullie bijna familie zijn...
Oh sorry. Sloeg even door.