Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 7 juli 2017 om 13:58
vrijdag 7 juli 2017 om 13:58
Ohhh...wij hebben een incidentele disfunctionele communicatie...
(Ik weet nu wel over wie jij het hebt)
vrijdag 7 juli 2017 om 13:59
Precies.Fee-de-Goede schreef: ↑07-07-2017 13:53Behalve als het om Leo gaat toch. Dan mag het wel om een punt te maken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 7 juli 2017 om 14:00
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 7 juli 2017 om 14:00
Als dat een argument is kunnen we dus met een gerust hart stellen dat er met je posts in Tijns condoleancetopic wel iets mis was, omdat ze immers verwijderd zijn.
vrijdag 7 juli 2017 om 14:01
Als je niet slechts een deel van mijn post quote, is het duidelijk dat dat juist mijn punt is.Lady_Voldemort schreef: ↑07-07-2017 14:00Als dat een argument is kunnen we dus met een gerust hart stellen dat er met je posts in Tijns condoleancetopic wel iets mis was, omdat ze immers verwijderd zijn.
Dat je daar niks uit kunt afleiden omdát er niet consequent gemodereerd wordt.
.
vrijdag 7 juli 2017 om 14:01
vrijdag 7 juli 2017 om 14:03
Stel je toch eens voor dat je voor jezelf , laat staan je medeforummers, toe zou moeten geven dat je een en ander soms niet helemaal aanvoelt en dat dat deze keer misschien ook wel het gval was en zo ja : spijtig . Zo veel erger dan iedereen tegen je in het harnas jagen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 7 juli 2017 om 14:03
nou zeg...typ ik iets...verstuur ik het en poef weg..Dymphnatam schreef: ↑07-07-2017 13:58Ohhh...wij hebben een incidentele disfunctionele communicatie...
(Ik weet nu wel over wie jij het hebt)
afijn, ik zei dus; wat een prachtige zin! Ik hou dr van. ( maar nu weet ik niet wie jij bedoelde)
vrijdag 7 juli 2017 om 14:05
Ik vind dat er niks mis is en was met mijn reactie. Nog steeds niet. En ik heb er dus ook geen spijt van. De reacties van mijn medeforummers zijn voor hun rekening. Daar vind ík dan weer wat van.blijfgewoonbianca schreef: ↑07-07-2017 14:03Stel je toch eens voor dat je voor jezelf , laat staan je medeforummers, toe zou moeten geven dat je een en ander soms niet helemaal aanvoelt en dat dat deze keer misschien ook wel het gval was en zo ja : spijtig . Zo veel erger dan iedereen tegen je in het harnas jagen.
impala wijzigde dit bericht op 07-07-2017 14:04
9.00% gewijzigd
.
vrijdag 7 juli 2017 om 14:05
Deze vergelijking gaat helemaal mank.blijfgewoonbianca schreef: ↑07-07-2017 14:06Zei de kleurenblinde ook na zijn aanhouding door de politie en reed meteen weer door rood.
.
vrijdag 7 juli 2017 om 14:06
vrijdag 7 juli 2017 om 14:08
Even omdenken hoor:
Dit is kwalijk, maar een een geannonimiseerde benoemen als voorbeeld (wat overduidelijk niet mag volgens de regels, blijkbaar valt het qua uitvoering mee), dat vind jij wel kunnen. Dus ja, jij mag idd de regels met handen en voeten treden en anderen niet.
ik dacht echt dat je mevrouw puntje puntje puntje bedoelde...niet dus?Dymphnatam schreef: ↑07-07-2017 14:08Ok...ik doe nog een poging...
Ik keek in de diepblauwe ogen van Pieter...ik zag meteen dat hij mijn soulmate was...dit had ik nog nooit bij een man gevoeld...Meteen brak de zon door... ik wist dat al mijn zorgen nu in één klap voorbij waren...Nooit meer hoefde ik mijn eigenwaarde van het Viva-forum te halen...Iedere vezel in mijn lichaam zei dat deze mooie man al mijn innerlijke leegte voor altijd op zou vullen...
dan weet ik het echt niet.
Ok...ik doe nog een poging...
Ik keek in de diepblauwe ogen van Pieter...ik zag meteen dat hij mijn soulmate was...dit had ik nog nooit bij een man gevoeld...Meteen brak de zon door... ik wist dat al mijn zorgen nu in één klap voorbij waren...Nooit meer hoefde ik mijn eigenwaarde van het Viva-forum te halen...Iedere vezel in mijn lichaam zei dat deze mooie man al mijn innerlijke leegte voor altijd op zou vullen...
vrijdag 7 juli 2017 om 14:13
Sneerleverworst in ieder geval, de rest weet ik niet meer. Misschien Guru idd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!