Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

22-06-2007 00:08 5484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Divi gaan zonder Jan verder met hun eigen zoektocht. Relaties in al hun vormen..... to be or not to be!                         Het ontstaan van het topic vind je hier....Veel gebruikte afkortingen staan hier.... bewerkt door moderator,
BaS en Laura sterkte!

Jon: Het wordt toch steeds gekker???? Kan er nou niemand met zijn handen van iets anders zijn spullen afblijven????

Owja opdracht voor school is ingeleverd en nu heel hard duimen!!
Oh Laura... jeetje, wat naar zo onverwacht nog. Ik was net aan het bij lezen en vertelde heel blij aan vriendje (die zat naast me op de bank) dat je je kat had terug gevonden. En daarna het andere stukje...Ook van hem sterkte! (En je hoofd zal er wel niet naar staan maar je gaat toch wel die fabrikant van dat mandje een woeste brief sturen!!!)

B&S, jij ook heel veel sterke . Het is toch echt een extra huisgenoot die er dan opeens niet meer is. Logisch dat je er dan ook verdriet van hebt.

Jon, belachelijk is dat, dat mensen er gewoon niet vanaf kunnen blijven. Bij de auto van vriendje waren laatst de achterlichten (!!) gejat, heel vreemd!

Clogs, ben je al een beetje in de carnavalsmood?

Kiss, ik duim voor je!

Tink, hoe ging het kennismaken?

Pip, waar heb je die setjes gevonden? Gewoon bij een winkel in Pipstad?

Druif, heb je het al wat rustiger met werk en thuis enzo? Omdat je man ook zoveel werkte?

Ik ben vorige week inderdaad aan een andere baan begonnen, officieel ben ik gedetacheerd vanuit m'n huidge werkgever. Qua werk is het hetzelfde (te gemakkelijk) maar de sfeer op de afdeling is volledig anders. Gewoon zoals het hoort, ontspannen en gezellig. Dus dat is een hele verademing. Ik ga nog wel verder zoeken omdat ik hier geen uitdaging in zie. Voorlopig zie ik het als (goedbetaald) vakantiewerk.
Oh Laura Dat is even een klap zeg! Fijn dat je in iedergeval weet wat er gebeurd is en je nu iig met zekerheid kan zeggen dat ze is overleden. Al is het een hele schrale troost.. je blijft nu niet in het ongewisse over haar lot.

Anne; Bij een klein lingeriezaakje in ouders-van-pip-stad. Echt mazzel gehad. De Livera heeft overigens ook zwaar uitverkoop; zag al Freya-BH's hangen voor de helft van de prijs. Helaas niet meer mijn maat; maar wel grotere maten, omvang van 75-80-85 en cups van C tot G heb ik gezien. helaas is 75 in omvang al te groot voor mij

Fijn dat je werkomgeving er iig uit vooruit is gegaan! Knap van je dat je het zo lang volgehouden hebt hoor, echt! Ik was er denk ik allang mee gekapt

Ik heb een Hele Grote Televisie! Huisgenoot ging verhuizen en wilde m niet meenemen, nu heb ik een Big Badass Tv.. een antieke (hihi) maar hij doet het geweldig! En afstandsbediening! Jeej!

Jon; ik ga een berichtje typen voor je op de eh group-ding-geval-site
Laura! Wat ongelooflijk kut voor je!

Pip, antwoord staat er.
Was ik nog even vergeten te zeggen.

Auto viel achteraf erg mee. Schonezoon en man hebben krachten gebundeld en de deur weer recht en op zijn plek gebogen. Een paar kleine krassen van de koevoet, een afgebroken rubber en een gebutst ego van mijn kant

Dus geen hoge rekening, geen nieuwe deur. Kan ook eigenlijk niet, gezien de kunstenaars staat van de deur.

Kiss, ik duim met je mee!!
@BaS: ja echt verdrietig idd. Dat het zo heeft moeten gaan. Ookal heb ik hem nog kunnen zien gisteravond en heb ik wel zekerheid. Gisteravond met dierenambulance meegereden, gewacht op dierenarts en hem (kat) laten onderzoeken. Vooral mijn best gedaan hem warm te houden en te aaien. Hij werd ook wel rustig, maar was sowieso niet helder, ookal was hij wel af en toe aan het mauwen tot brullen (maar onder aaien wel stil). Na bekijken en bespreken foto's heeft de arts hem naar een hokje gebracht, in een dekentje op een soort verwarmingsplaatje. Hij zou infuus krijgen en heeft pijnstilling gehad. Daar heb ik kat kusje gegeven en gezegd 'lekker slapen', tja dat heeft hij dus in zekere zin gedaan en misschien was dat uiteindelijk toch de onontkoombaar. Maar had gehoopt dat hij de ochtend halen zou en dat ik hem nog zou zien. Heb hem nog wel gezien, maar dus niet meer in leven. Ik weet nu ook niet goed wat ik moet. het is inderdaad heel stil en veel spulletjes. maar goed, idd zal het wel snel iets bijtrekken. Op werk zal het wel gaan, maar helaas moet ik wel een soort van creatief kunnen denken morgen, dus ik hoop dat dat een beetje lukt.

@Anne: dank voor de sterktewens ook namens vriendje. Brief naar fabrikant gaat er wel komen, maar misschien vooral als 'brandbrief', of hoe noem je dat. Ik krijg niet helemaal boven tafel waar de fout zit. Volgens de winkel wordt zo'n bak als geheel geleverd, dus de kans is er zeker dat de leverancier daar een fout gemaakt heeft en dat moeten ze op z'n minst weten. Het geld heb ik terug, ik wil uiteindelijk wel weer een kat, maar ik hoef nu niet zo'n koffer en ik weet ook niet of ik in de toekomst deze nog wel wil. Hij zal, mits de constructie klopt, wel goed zijn, de man van de winkel zei dat ook (heeft overigens wel aangeboden ons te helpen met contact richting fabrikant als dat nodig zou zijn), maar ja, er zit nu toch een traumatische ervaring aan vast.
Laura

Ik merk nu, omdat ik me de eerste dagen compleet heb laten gaan, beter met het verdriet om kan gaan. Kreeg erg lief mailtje van goede vriend van mij over de kat, en daar moest ik dan wel weer van huilen. Maar het is anders, de eerste dagen was het meer huilen met een heel wanhopig gevoel en nu is het huilen met berusting.

Wel vind ik het heel erg fijn dat mijn beste vriendin woensdag thuiskomt van 2 weken vakantie, want bij haar zou ik het het beste kwijt kunnen, maar wilde haar op haar vakantie er niet meer lastigvallen. Zij kende Muis, altijd wanneer zij bij mij was, kwam Muis bij haar op schoot. Dat deed hij niet bij andere vriendinnen. En de laatste keer dat ze Muis zag, was ie al ziek en waggelde toch nog naar haar toe vanuit zijn mandje. Dat was zo ontroerend en aandoenlijk, want hij kwam er niet zoveel meer uit. Zij weet wat ik voel, dus ik mis haar nu.
Jonna: fijn dat het zo kon, met die deur, dat scheelt toch weer. Maar een nare bijsmaak heb je er vast wel van.

Anne: goed nieuws, te horen van je nieuwe werkomgeving! Een goede sfeer doet zoveel!
Ach goss... Laura . Dat vind ik heel vervelend om te horen. Arm beestje.
@BaS: ja, het zal ook wel komen. vandaag redelijk kunnen werken, maar thuis is nu en dan moeilijk. Maar dat zal jij ook wel hebben. Wel fijn dat je beste vriendin weer bijna terug is.

@Druif: dank..

@Anne: dat had ik nog niet gezien (ik lees wat vluchtig even), maar wat fijn dat je nu in ieder geval in een goeie sfeer zit! Dat is prettiger verder kijken ook, haha..
Laura, ah gossie... Sterkte!
Dank je Tink...
Smsje van vriendin die vandaag terugkwam van vakantie. Ik terug berichten dat Muis is gestorven. Zij meteen daarna aan de telefoon. Of ze langs moest komen. Erg lief. Zoon was bij me, heb gezegd dat ze niet hoefde te komen, tenslotte had ze net een hele dag reizen achter de rug. Vind het fijn en verrassend dat mensen zo meeleven. Vanmiddag vertelde een collega van een andere afdeling me hoe zijn kat eerste kerstdag was gestorven en hoe hij er tot midden in de nacht bij was gebleven, maar de kat toch ging toen hij ging slapen... En ik hoor meer verhalen nu. Die verhalen troosten me een beetje. En er zijn dus meer mensen zo gek op katten dat ze er erg veel last van hebben als het dier er niet meer is

Laura: hoe gaat het nu?

Jonna: ben toch wel benieuwd hoor, of het bedrijf dat jou via de telefoon goed heeft leren kennen, al wat van zich heeft laten horen!
Fijn inderdaad dat medeleven. Ik ontving ook nog een kaartje van de dierenartsenpraktijk. Het gaat hier redelijk, met af en toe even een dip. Heb nu en dan nog last van 'wat als' e.d. Ik wil nog op dat topic kijken voor rouw om je huisdier, maar daar moet ik wat rust en gelegenheid voor hebben.
Laura

Ik heb 2 tentamens gehaald!! Aaargh! Jiihaa!
Pippin: gefeliciteerd!

Laura: ik heb ook even op dat topic geschreven en het heeft me wel geholpen.
Gefeliciteerd Pip!!!
pff.. even van me af mekkeren hoor..

Ik heb moeite met grenzen stellen.. naar Lief toe, naar zoveel dingen.

Dit weekend allemaal plannen; een hoop geregel en praktisch nadenkwerk nodig. Allemaal gedaan, heb bedacht wat het handigste is, veel afspraken een beejte 'open' gelaten wat tijd betreft zodat alles wat gedaan moet worden ook gedaan kan worden.

En dan gooit Lief, of liever... Lief's papa roet in het eten. Hij moet iets slopen. En daar is hulp van Lief bij nodig. en dus wil Lief naar huis dan, en ik wil met hem naar mijn ouders (wat volgens mij het plan ook was).

Heb het net ook gezegd; dat ik het jammer vind dat ik alle moeite heb gedaan en dat hij maar moet zien wat hij wil en we vanavond wel spreken over wat we gaan doen. (lees: als hij naar zijn ouders gaat ga ik niet mee, mijn ouders hebben nu ook hulp nodig)

Bottomline.. het gaat helemaal niet om al die afspraken of wat dan ook... maar om het niet kunnen stellen van grenzen en duidelijk maken wat ik wel en niet wil en daar vervolgens ook naar handelen.

En ik kan heel moeilijk omgaan met dingen die anders gaan dan ik had verwacht. Heel moeilijk.

Grrmbl
Pip, lastig. Ik zou voet bij stuk houden. Jij bent teleurgesteld omdat hij vrij makkelijk lijkt af te zeggen. Jij hebt jouw plannen en zet die lekker door. Verder zou ik intiatief even van hem uit laten komen en niet te snel toegeven. Maar ik moet bekennen: ik ben misschien een beetje koppig in dit soort dingen.

Ik heb vakantie!!! Drie drukke dagen achter de rug. Kinderen waren hieper de pieper. Vandaag Carnaval. Ik ben daar zo niet creatief in, dus ben ik in badjes en pantoffels verkleed gegaan. Natuurlijk had ik een lichte panty en gewoon kleren aan, maar die zag je niet. Hahaha. Hilarisch. De kinderen vroegen aan me waarom ik niet verkleerd/aangekleed was. Dus ik zeg: daar had ik echt geen zin in hoor.

Voor meisje had ik een fee-en jurk gemaakt . Ze was prachtig.

Dit was even ego voor nu.. vanavond meld ik me weer jullie verhalen.
Blegh, soms heb je van die dagen , dan is het echt even de limiet ofzo.. Ben al weken niet lekker, moe, kwakkelig.. op zich is er niks uit die bloedtest gekomen, alleen nu weer fikse verkoudheid te pakken. Nou ja. Moest vandaag iets op het werk regelen en weer wachten op iets van een andere afdeling. En nu blijkt er aan het eind van vrijdagmiddag toch weer iets niet te kloppen, dus was ik dat aan het regelen. Heel druk mailtjes aan het sturen enzo. Ondertussen gaat andere collega naar huis en wordt boos omdat ik geen tijd heb haar gedag te zeggen terwijl ze zelf de hele week ook ongeveer geen woord heeft uigebracht omdat ze het zo druk had..

En tussen alle drukte en lamlendigheid door was ik er nog niet aan toegekomen om de huisbaas te bellen dat er dingen stuk waren, maar hij belde gister zelf en toen had ik de mankementen verteld. Kwam hij dus vandaag langs om dat te bekijken en dan krijg ik net telefoon dat ik a) altijd meteen moet bellen als er wat is (dus niet daarmee wachten) en b) allemaal commentaar over dat ik mn huis beter moet schoonmaken. Ja, ik weet het, maar kan er ook niks aan doen dat ik al weken geen energie heb.. heb gister nog toen ik wist dat hij zou komen geprobeerd mijn huis zo goed en kwaad als het kan mijn huis aan kant te maken, maar nee, het doucheputje was niet schoon en de gootsteen ook niet, en daar moest hij ook helemaal niet zijn.. GRRR !! Sorry hoor..
@pip, je voorbeeld heb ik bijna exact hetzelfde meegemaakt met een ex: plan om samen naar mijn ouders te gaan, waarop pa van lief belt of ie kwam bomen snoeien. Wij afgesproken dat ie dan maar op zaterdag naar zijn ouders ging en op zat avond alsnog bij mijn ouders. Hij die vrijdagavond laat bellen dat ie toch maar niet meer komt omdat het zondag vaderdag bleek te zijn en zijn vader dat heeel belangrijk vond... dat is wel zo'n punt waarop ik getwijfeld heb om het maar uit te maken, maar anderzijds toch ook weer mijn grenzen heb verschoven en het geaccepteerd..

Herken het dus wel wat je schrijft, en ik denk dat ik het in een neiuwe relatie ook weer moeilijk zou vinden.. Maak hem duidelijk wat je denkt en vindt..

Goedemorgen! Eindelijk tijd om eens echt terug te lezen en op de rest te reageren.

@Pip, Gefeliciteerd met je tentamens !! heb je al een uitslag gehad van het onderzoek m.b.t. je benauwdheid? Erg vervelend dat je je zo voelt. Ik heb het nu ook weer van de verkoudheid en het rare wisselende weer de afgelopen dagen. Als afwisselend de zon schijnt en het daarna stortregent raakt mijn lichaam daar op de een of andere manier van van slag en ik kan er niet zoveel aan doen, behalve pufjes en rustig aan doen. Hoop dat er bij jou iets uitkomt..

Vind het overigens lastig om om te gaan met dingen die voor anderen niet zichtbaar zijn maar waardoor ik me wel erg moe voel en gewoon niet de energie heb die ik normaal heb. Enerzijds door de astma, anderzijds dus ook door dat blindedarmgebeuren waar in feite niks aan te doen is en waar je ook geen pijl op kunt trekken (ene keer heb ik nergens last van, andere dag weer de hele dag pijn). Het is allemaal niet ernstig genoeg om me ziek te melden voor mn werk maar ondertussen sloopt het me wel en ben ik in de weekenden echt bekaf. En nou ja, toch probeer ik wel alles voor elkaar te krijgen en de dingen te doen die er van me verwacht worden. Ik moet daar ook leren grenzen stellen, denk ik. Durven aangeven dat ik momenteel niet de energievolle uk ben die ik normaal ben en echt gast terug nemen. Vandaag poging doen om serieus mijn huis écht helemaal schoon te maken inclusief vloeren dweilen en alles, denk dat die opmerking van huisbaas -naast het feit dat ik gister erg moe was- me zo raakte omdat ik er zelf ook van baal dat ik dat niet voor elkaar krijg.

@Laura, hoe gaat het nu met je? Heb je natuurlijk al op msn gesproken maar ook hier nogmaals een hele dikke knuffel !!

@BaS, ook voor jou natuurlijk: , het is toch een heel rouwproces waar je doorheen moet. Veel sterkte!

@Druif, lekker hoor, vakantie !! Geniet ervan !!

En voor iedereen vandaag natuurlijk een hele happy valentine's day !!

Ben benieuwd of er straks nog wat in de brievenbus ligt, hahaha

En niet te vegeten, de weekend hug:

Goh, bedenk me nu pas dat het gister ook gewoon vrijdag de 13e was , nou ja, dat was dus op mij wel van toepassing.
Ukkie: is het nog gelukt, een beetje schoon te maken? Je hebt wel een strenge huisbaas zeg! Ik heb toch huizen gezien, nou... daar was echt wel meer (al heel lang) niet gebeurd dan een douche of gootsteenputje.

Laura: hoe gaat het?
Ik heb de baan niet gekregen....te veel sollicitanten en aangezien ze niet iedereen kunnen uitnodigen....... Ze behouden zich het recht, bij geen geschikte sollicitanten, mij alsnog op te roepen voor een gesprek............

Ik ga dat uitzendbureau nog maar eens achter de vodden aan zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven