Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

22-06-2007 00:08 5484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Divi gaan zonder Jan verder met hun eigen zoektocht. Relaties in al hun vormen..... to be or not to be!                         Het ontstaan van het topic vind je hier....Veel gebruikte afkortingen staan hier.... bewerkt door moderator,
Druif: he wat naar zeg! Pas goed op jezelf!

wat Multiply... gewoon doen wat er in je scherm staat, aanmelden en dan wordt er een aanvraag gestuurd naar Jonna en Gayl, omdat zij beheerders zijn van de site. Als zij hun toestemming hebben gegeven dan is het rond, als het goed is.

'Request Pending' ofzo staat er dan, als ik het me goed herinner.

Morgenochtend heb ik een tentamen van het grootste pokkevak wat ik kon loten, dus ik ben benieuwd. Kan heel weinig zeggen over mijn schriftelijke deel... denk dat dát iig bij lange na niet goed genoeg is. Jammer dat die dan weer zwaar weegt, maar wel logisch. Morgen volgt het mondelinge deel waar ik me, naar mijn mening terdege op heb voorbereid en ook alle haken en ogen van het tentamen op een rij heb gezet.

Staat er een beetje vaag omschreven, maar het komt erop neer dat de gegevens die in het tentamen gegeven zijn zéér onvolledig zijn en ook nog eens van ons verwacht wordt dat we dingen gaan onderzoeken en uitvinden die eigenlijk niet binnen ons vakgebied liggen.

Het vak is niet mijn vak, een gedeelte daarvan althans. Nu is het aan mij morgen, tijdens het mondeling om te laten zien dat ik het andere deel in ieder geval wél beheers. Dat is mijn doel. Haal ik daarmee het tentamen dan ben ik Heel Blij, heb ik iig een voldoende voor het mondelinge deel, dan ben ik óók blij. We'll see!

Tink; Hoe gaat het met school? Ben ej alweer begonnen?
Even snel Druif. Je moet even een nieuwe bevestigings mail vragen, staat rechts in de keuze opties en je nogmaals aanmelden. Heb je wel een ID van Multiply gemaakt?
gelukt
Moet ik ook iets doen voor Multiply of worden hierboven instructies voor de beheerders gegeven?

Wat mijn werk betreft: vandaag werd de weerstand weer op scherp gezet. Hele discussies vandaag gehad. Gewoon gezeik, kort samengevat van een aantal mensen die eigen terrein niet los wil laten en het resultaat wat ik volgende week wil behalen, niet bevalt. Terwijl ik in oeverloze discussie zat soms over een woord zelfs, dacht ik eraan hoe mijn kat de hele dag alleen was. En hoe hij vaak op 1 plek ligt de laatste tijd. Medicijnen hebben niet geholpen, en aangezien hij nog heel weinig eet, krijg ik ze ook niet meer bij hem naar binnen. Mijn kat ligt misschien op sterven (misschien ook weer niet) en dan zit je zo zinloos tegen weerstand te vechten in dat ene project. Dan denk ik: ik had beter vrij kunnen nemen en bij mijn kat kunnen zijn. Ik heb op de wc zitten janken.

Mijn zoon kwam even eten en daar reageert de kat wel erg op. Hij sjokte met zijn dikke achterlijf (vocht) naar hem toe. Dat is heel ontroerend.

Die kat is me zo verschrikkelijk dierbaar!

Het zit me gewoon niet mee, vind ik even zielig. Maar... ben ook ongesteld geworden, na 3 weken al weer, shit. Speelt mee in mijn kutstemming. En heb nog steeds een zere keel. Het rare is dat wanneer ik met mijn kat wil praten om hem te zeggen hoeveel hij voor me betekend heeft en dat ik hem daar dankbaar voor ben, die 15 jaar, dat ik dan die zere keel voel. Dat is denk ik ontzettend psychisch!!

Nou even mijn ei kwijt.

Druif: is ook niet gemakkelijk, ziek zijn met 3 kinderen!! Sterkte!

Ik zou donderdagavond een date hebben, een man van E-matching uit Den Haag, maar zeg het af, anders moet ik direct na het werk door, en kan ik niet naar huis gaan en bij mijn kat kijken. Hij reageerde al: ik weet mijn plaats wel naast jouw kat...

Pippin: succes morgen, ik hoop heel erg voor je dat je dat mondeling haalt!

Kiss: ook beterschap! Griep is erg hardnekkig en vervelend.
BaS, heb je een Multiply-ID aan gemaakt? De site vraagt je dat te doen, daarna klik je op de link die in de mail staat dat de groep verhuisd is. Je 'aanvraag' komt dan op een pagina bij mij te staan en ik accepteer je hier.

Lukt dat allemaal nou niet stuur dan de naam die je jouw ID gegeven hebt naar:

diva1dag@live.nl , zorg ik voor de rest!
Bedankt, benen worden wel al minder, maar nu nog keel en oren...

Druif zie groep!
Jonna: ik heb maar 1 mail en dat is een algemene mail over msn groups van msngroups. Wanneer ik daar op klik en verder wil gaan krijg ik te lezen dat ik geen manager van een group ben. Is die mail waar je het over hebt van jou gekomen? En zo ja, dan ben je mij ws. vergeten 1 te sturen...?

De enige mail van jou die hierover ging was met de vraag wat wij van Multiply vonden in mijn postbak.
Pff ik voel me ook niet lekker! Vanmiddag na de toets ineens... zo moe, naar, lamlendig... Lig nu op de bank, net wat gegeten.

Hoop dat ik morgen beter ben want ik wil heel graag naar de kapper morgen. En da's in OudePipstad...
Er zijn geloof ik wat problemen voor sommige mensen om op de nieuwe groep te komen. Als het nou niet lukt, Laura, Mo, Gayl en Clogs geef mij dan even een seintje op mijn bekende hotmailadres. Dan loods ik jullie er door.

Net de IQ test gedaan..... ik mag niet klagen ik heb een hoog IQ

Man nog iets hoger en we mogen ons bij het hoogbegaafde deel van Nederland scharen
Even kort: ik heb me aangemeld, dus ik denk dat er nu een verzoek bij jou ligt, Jonna. Misschien wel keer 2, ik ben ook nog een beetje zoekende op die site.

Knie ben ik nog niet verder mee, want huisarts is 3 van de 4 keer dat ik bel niet te bereiken (assistent dan natuurlijk) en gisteren had ik iemand te pakken en toen bleek ik niet in de computer te vinden en daar ben ik vervolgens vandaag niet over teruggebeld. Vanmiddag dus maar weer geprobeerd en toen was de tent weer dicht (exl spoed dan). Geweldige service dus... Ben al vanaf vrijdag aan het proberen mijn toch doodsimpele vraag voor te leggen.
Je bent geaccepteerd Laura, jij ook Gayl. Ik heb jou trouwens onmiddellijk bevorderd

Laura wat balen zeg! Daar zou ik compleet van over de rooie gegaan zijn. Inmiddels al contact kunnen krijgen?

Vandaag een gezellig dagje met mijn nichtje doorgebracht. Naast dat het heel gezellig was, was het ook heel emotioneel op sommige punten. Jullie weten dat de verstandhouding met mijn familie niet je van het is. En dat ik daar soms moeite mee heb. Deze jongedame van 22 jaar heeft mij enkele wijsheden bijgebracht vandaag. Daar kan ik wat mee!

Bijzonder dagje dus, want naast dat het heel gezellig was met haar heb ik ook een gesprek bij een uitzendbureau gehad. En ze gaan me voorstellen bij een bedrijf! Spannend!

Clogs! Je hebt weer even een meldplicht! Het is weer bijna weekend en wie kan die beter in luiden dan jij!

Nog twee mensen die zich aan mogen melden op de groep. Mo en Clogs en dan zijn we volgens mij compleet.

Tijn, 'vaar' jij mee op Tink's ID? Of maak jij er zelf één?
Goood Evening!!

Jon, ik had ook geen problemen hoor met aanmelden, had gewoon m'n mail nog niet doorgespit en uitgewerkt... kortom lui wijf hierzo... , maar wordt graag bevorderd.. lekker zo'n veer...

Pip ben je een beetje opgeknapt en is het nog gelukt naar de kapper?

Wat hebbie gedaan, kleurtje?, gekortwiekt?

Balen is dat zeg Laura, als je niet 's ochtends om 8 uur al aan de lijn hangt bij de ha is er vaak al geen doorkomen meer aan.

Zijn ze niet zo modern dat je je vraag kunt mailen?

Heb avonddienst gehad, werd gezegd dat het met mij zo relaxed werken was, toch wel prettig om te horen, niet dan?!

En nu ga ik een poosje de ogen sluiten, sweet dreams allen!

"Niets in de wereld kan je gelukkig maken. Alles in de wereld kan je inspireren om gelukkig te zijn."
Ik ben nog niet aan het Multiply dinges toegekomen, ik zit even helemaal niet lekker in mijn vel en heb nergens puf voor :( Hopelijk gaat het dit weekend lukken.
Ik vergeet zelfs de weekend-hug in te zetten.........hier komtie alsnog!!
Clogs: sterkte! Ik hoop dat je gauw weer wat energie hebt. Hopelijk niet voorbode van ook de griep?

Gayl: dat is inderdaad een leuke opmerking. Zoiets doet je goed, als iemand dat tegen je zegt!!

Pippin en Kiss: al weer wat beter? En Druif dan?

Ik ben al weer wat dagen aan het werk, maar voel mijn keel nog steeds!
Laura: wat vreselijk irritant dat je zo moeilijk aan normale informatie kan komen!
Tja, om acht uur bellen, ik zit dan in de trein, dus dat is het niet echt. Qua privacy, maar ook qua bereik.

Dossier was gisteren (jaja, toen wel even contact gehad) nog niet boven tafel. Ze heeft toen wat gegevens handmatig ingevoerd en toen via de verzekeraar wel gegevens gevonden. Ze zei dat ik huisarts-wijziging nog niet had doorgegeven, dat het misschien daarop fout ging. Nou ja, dat zou kunnen. Wil ik het wijzigen, staat er op de website dat je dergelijke wijzigingen niet hoeft door te geven omdat ze die niet registreren. Tja.... Nou toen wilde ik HA dus weer bellen om dit te vertellen (en om te horen of mijn dossier al gevonden was), maar praktijk was dicht ivm nachtdienst (??). Ik ga de volgende keer toch eens even vragen of er iets speciaals is of dat dit normaal is, want in het laatste geval zoek ik dan maar liever een andere huisarts.

Oh ja, ze vroeg gisteren ook of ik vorige HA kon bellen om te vragen of mijn dossier wel verstuurd was. Tjezus, dan breekt mijn klomp wel... ik heb destijds drie of vier dagen achtereen de nieuwe HA gebeld om te vragen of het dossier al gearriveerd was omdat ik pas een afspraak zou kunnen maken als ze mijn dossier hadden. Dus ze hebben het toch echt zelf weggemaakt! Ik hoop dat de assistente het gistermiddag gevonden heeft. Als het weg is krijgen ze in ieder geval hierover een klacht aan de broek, en dan meteen ok maar over de bereikbaarheid. Sjeminee, ik dacht een goeie te hebben uitgezocht...

Ook leuk: de brief nav de operatie was gevonden (daar belde ik immers eigenlijk over bijna een week daarvoor). Maar daar staat de uitslag van het gesprek voorafgaand aan de operatie in, de doorverwijzing voor de kijkoperatie dus, in plaats van de uitslag van de operatie..... Echt, ik word er een beetje gallisch van. Moet ik ook nog het ziekenhuis gaan bellen weer maandag. Lekker hoor.

Morgen meer, voor nu hou ik het even ego gezien het tijdstip...
Ik heb net op een waanzinnig leuke vacature gesolliciteerd! Iedereen graag, heel graag, duimen!

Druif, zaterdag gaan wij naar Het Haagje. We willen voor die tijd bij jullie langs. Laat je even weten of dat uitkomt en welke tijd jullie het beste uitkomt?
Spannend Jonna, op wat voor functie heb je gesolliciteerd (dit gegeven heb ik nodig, zodat ik met al m'n liefde kan duimen).

Zaterdag... ik ben 's morgens weg, maar rond een uur of half 12 terug. Verder weinig plannen die dag, dus zie maar.
Clogs:

Het gaat hier een beejte wisselend. Het hoofd wil wel, maar het lijf niet zo. Ik ben erg moe, niet ziek. Wel erg benauwd vandaag, eigenlijk sinds zaterdagavond toen we in een heel rokerige kroeg (ja, dat kan nog tegenwoordig ) hebben gezeten.

En daarvoor ook regelmatig. Donderdag ga ik naar de huisarts, ben het nu zat. Ik wil zien of ze me kan doorsturen naar een KNO-arts die mijn neus en oren eens goed kan bekijken (ivm vaak licht ontstoken bijholtes) en evt neus kan laten corrigeren ofzo, en iets van een longarts ofzo. Of eerst een foto.. naja. Iets. Ben benieuwd :-)

Zit al te duimen jon!

Vandaag ook naar huisarts geweest en bloed laten prikken. Heb me eigenlijk de hele maand januari nog niet normaal energierijk gevoeld zeg maar en constant een soort van zeurderige buikpijn rechtsonder in mn buik. Huisarts denkt dat het de niet-acute vorm van blindedarmontsteking is, en dat kan in feite nog best wel lang zo doorzeuren.. Nou ja, vrijdag uitslag bloedtest, dan zien we wel verder. En ik begin er ook al aan te wennen dat ik geen energie heb voor sport of wat dan ook, maar mn avonden onder fleecedekentje op de bank door breng. Nou ja..
@Jonna: spannend, weet je wanneer je wat hoort?

@Uk: wat vervelend zeg! Ik hoop dat het iets 'overzichtelijks' is wat ze snel kunnen oplossen.

De huisarts vond ook dat de informatievoorziening beter kon, maar ik bleek helemaal geen verwijzing nodig te hebben :-s

Verder: vanmorgen zou ik kat naar DA brengen. Had een mooi luxe nieuw vervoerkoffertje/-mandje, vandaag voor het eerst gebruikt. Ik op de fiets, ik was redelijk in de buurt, koffer even aan hand voor de komende drempel (anders zit dat beest zo te schudden) en krrrak onderste helft valt naar beneden. Lekkere koffer. En helemaal kut: ik ben kat sindsdien kwijt (8.50 vanmorgen). Hij komt nooit buiten en is nogal bangig. Ik heb al op verschillende plekken (amivedi etc) melding gedaan en briefjes in de buurt opgehangen en een aantal keer met bakje gelopen roepen en rammelen (etensbakje). Vanavond wat later ga ik nog een poging doen. Maar het rotte is dat ik ook helemaal niet gezien heb waar hij heen is gegaan. We hebben wel ergens een spoortje kunnen vinden dat waarschijnlijk van hem is, maar dat hield bij een schutting op.

Toen het net gebeurd was stond ik in tranen om me heen te kijken. Een vrouw stopte en toen zei ze: 'oooh ik dacht dat er een kind gevallen was'. Nou lekker!!! Een kind spurt tenminste niet meteen weg!! Ze is nog wel even blijven staan, maar ja, kon verder ook niet zoveel. Maar goed, kat is weg en ik zit in grote zorgen. Ik hoop dat iemand hem vindt of dat hij zelf de weg naar huis vindt, maar ja, het is wel in de wijk, maar niet een paar straten verder of zo...
Ah, Laura wat ontzettend naar! Ik hoop dat je hem nu al weer gevonden hebt en hem lekker op schoot hebt zitten. Heb ook niet echt tips om hem terug te vinden...misschien goed in de verschillende bosjes kijken, dat hij daar is weggekropen? Ik hoop echt dat je hem vind!

(Bah, ik ben chagarijnig omdat ik nu met zooltjes, aangemeten door een podologe, nog veel meer pijn heb met sporten dan zonder die dingen. De rekening van 160 euro moet dan ook nog maar even wachten. Daarvoor wil ik wel pijnvrij kunnen sporten!)
Jee Anne, da's een hoop geld!

Laura: Dat is pech hebben zeg, met dat mandje... en de kat er van door gegaan ook nog. Ik hoop dat het wat oplevert, de briefjes enzo!

Heb een virus/spyware of wat dan ook op mijn laptop.. grr. Vijf jaar Macintosh en nooit wat geklooi gehad, en een half jaar Microsoft en het is gelijk bingo.. tracking cookies, trojan dingesen en virusmeldingen ofzo. En Lief zie ik niet eerder dan woensdag, waarschijnlijk. Boeh! :'( Dan kan 'ie m dan pas maken

Gelukkig heb ik de Mac nog *kijkt liefdevol naar Mac Bolletje*
Laura Je hebt volgens mij alles al gedaan om de kat terug te krijgen. Meid wat zul jij je rot voelen! Wie denkt daar ook aan dat de bodem er uit kan vallen! Hoop voor je dat poes snel terug is!

Anne, ik heb hetzelfde probleem als jij. Ook ik heb peperdure zooltjes, aangemeten door een podoloog en ook ik heb meer last van mijn voet met hardlopen dan voor die tijd. Ik ben al drie keer terug geweest, morgen wordt de vierde keer en nu moet het goed anders gooi ik die zolen de deur uit!

Pip, als jij Windows Defender download en installeert dan flikkert dat programma gelijk alle onregelmatigheden van je laptop af.

De baan waar ik op heb gesolliciteerd is er een bij een zorgverzekeraar. Het heeft te maken met wachtlijstbeheer en zorgvraag toewijzing. Ik heb nog niets gehoord...... ik houd jullie op de hoogte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven