Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady_Voldemort schreef:
07-07-2017 23:04
En wat een vreselijk kinderachtige manier om te communiceren dat je Tijn niet interessant vindt, als onderwerp. Gatverdamme. Kom dan met iets leuks, in plaats van die nare napraatmevrouwen op je geheel eigen en niet gewaardeerde wijze (boehoeh sniksnik) te heropvoeden. Echt IC, het wordt hier niet anders. Kun je leuk vinden of niet, maar je verandert er geen reet aan en zeker niet op deze manier.

Mijn opmerking had verder helemaal niks met met Tijn te maken. Ik ben het in Tijns zaak eens met Solomio, Impala, Star en nog iemand. Ja, ik vind het heel erg dat hij het niet heeft gered. En toch (oh hoe hard zeg van jou Cassidy!) lig ik er minder wakker van dan van toen Prince overleed.

Simpelweg omdat ik Tijn niet ken.
Nou kende ik Prince ook niet persoonlijk, maar Prince heeft een heel erg groot deel uitgemaakt van mijn leven. Een héél erg groot deel.
Ik vind het fantastisch wat Tijn (samen met anderen) gedaan heeft. Want dat is het, fantastisch. Ik kan niet anders zeggen.

Maar het gevoel is niet hetzelfde. Ik kan niet zo goed tegen die collectieve rouw ofzo. Dat had ik ook met MH17.
Of met stille tochten. Ik vind het vaak fake aanvoelen.

Shoot me.
impala schreef:
07-07-2017 23:30
De G20 is zeker wel aan orde geweest op actueel en ook het slagveld is voorspeld . Er is alleen geen eigen topic. En zéker ook opmerkelijk hoe weinig aandacht eraan besteed wordt. 200 agenten gewond en 'demonstranten' lopen vermomd rond met ijzeren staven en katapults. Als dit niet extreem links was geweest maar extreem rechts was er absoluut anders gereageerd. Door de media en op dit forum.

Ja dat. Het is gewoon ongelijk. Ik ben tegen beiden. Extreem links zowel als extreem rechts.
Maar iets in de media is scheef. En dat stoort me.
Nou ik ga maar naar bed. Irish en Impala die samen komen zuigen om de feestelijkheden van de vrijdagavond kracht bij te zetten, dat trek ik zelfs niet.
Lady_Voldemort schreef:
07-07-2017 23:36
He ja, laten we het weer eens over Prince gaan hebben. Jouw rouw was wel echt, en die van al die anderen over mensen die geen Prince waren dus niet. Duidelijk.

Dat is niet wat ik zeg. Lees nog eens. Man hoe voorzichtig moet je op dit forum met je woorden zijn zeg....
Voorbeeld: Is jouw verdriet om Ernst (want ja die gaat ook ooit) hetzelfde als om Tijn? Nee.
Qua gevoel is dat anders.

Dat is wat ik zeg. Niks meer, niks minder.

Maar ik had het eigenlijk helemaal niet over Tijn. Ik had het over de G20.
Blaise* schreef:
07-07-2017 23:45
Ik ben dr weg van.Morgen wacht ons weer een nieuwe dag. Ons wel.

Jammer, ik wil de "'neutrale"' mening wel eens horen over zaken als dit.
Ik ben dr weg van.Morgen wacht ons weer een nieuwe dag. Ons wel.
Joh, ik word de hele week al doodgegooid met nieuws over de G20. Op radio 1, het nos-journaal etc. Kijk, als je uit principe niet kijkt, moet je ook niet zeuren dat je er niks van meekrijgt.
Blaise* schreef:
07-07-2017 23:28
Ik ook niet. Daarom moet ik ook zo lachen. Tis vreselijk.
Ik ook niet, vandaar de zin onder het plaatje + facepalm. De mensheid is echt geschift zou je haast gaan denken.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
lrishCassidy schreef:
07-07-2017 23:44
Jammer, ik wil de "'neutrale"' mening wel eens horen over zaken als dit.
Mijn mening wil je nu niet horen hoor.
Fijne nacht.
Blaise* schreef:
07-07-2017 23:47
Mijn mening wil je nu niet horen hoor.
Fijne nacht.

Eigenlijk wil ik juist jouw mening wel horen.
lrishCassidy schreef:
07-07-2017 23:15
Ja, want dat is een verschrikkelijke crime inderdaad, had je toch zelf wel kunnen bedenken?
Ik erger me inderdaad kapot aan je. Maar daar doe je het toch ook voor ? Leuk gevonden worden en gezellig zijn en zo is zwaar overrated, waarschijnlijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
lrishCassidy schreef:
07-07-2017 23:37
Ja dat. Het is gewoon ongelijk. Ik ben tegen beiden. Extreem links zowel als extreem rechts.
Maar iets in de media is scheef. En dat stoort me.
Niet alleen in dé media hoor. Ook op dit medium.
Wie gisteren nog zijn beklag deed over collectieve rouw, en het je toe-eigenen van andermans ellende en hard lachte om 'huilende harten' maakt vandaag een ander met de grond gelijk vanwege het omgekeerde.
Het is maar net wie 'de misdaad' begaat, hoe erop gereageerd wordt.

overig/napraattopic-deel-83/list_messages/382330/76
Vanaf 00.31 uur.

een paar citaten, zoek zelf de namen er maar bij. Het komt uit Napraat van juni dus geen kwestie van aanhalen uit een ander topic en ook niet van ouwe koek.

"Maar iedereen is tegenwoordig deel aan andermans ellende he, al is het maar de ellende van volslagen onbekenden. Men staat ermee op en gaat ermee naar bed. Hun hart huilt. Dat is erg hoor.
Ze kunnen er zelfs niet door slapen."

"Bizar hoe mensen het verdriet en de ellende van een ander toe-eigenen."

"Exact waar wij het over hadden.
Kijk op de wereldmeter en je ziet hoeveel kinderen er er dag overlijden.
Trekken ze zich dat ook zo aan?"

"Ja, want ze kennen ook iemand die een kind van veertien heeft. Pffft."
impala wijzigde dit bericht op 07-07-2017 23:57
0.42% gewijzigd
.
blijfgewoonbianca schreef:
07-07-2017 23:49
Ik erger me inderdaad kapot aan je. Maar daar doe je het toch ook voor ? Leuk gevonden worden en gezellig zijn en zo is zwaar overrated, waarschijnlijk.

Persoonlijk denk ik dat jij en ik het best met elkaar zouden kunnen vinden.
(ik heb ooit 1 meet gedaan van iets anders, en ik kon het best overweg met de mensen waar ik op voorhand niet of minder mee klikte).
Misschien niet qua muzieksmaak (zo iemand heb ik nog niet getroffen op dit forum, wel ooit op msn... damn miss the guy).
Ik heb geen hekel aan jou, sterker nog, ik heb aan niemand een hekel.

Ik vind jou best okay soms, maar vaak ook niet. Zoals veel mensen mij vaak vinden.
Zoals met de meesten.
impala schreef:
07-07-2017 23:54
Wie gisteren nog zijn beklag deed over collectieve rouw, en het je toe-eigenen van andermans ellende en hard lachte om 'huilende harten' maakt vandaag een ander met de grond gelijk vanwege het omgekeerde.
Het is maar net wie de misdaad begaat, hoe erop gereageerd wordt.

Vanaf 00.31 uur.

een paar citaten, zoek zelf de namen er maar bij. Het komt uit Napraat van juni dus geen kwestie van aanhalen uit een ander topic en ook niet van ouwe koek.

"Maar iedereen is tegenwoordig deel aan andermans ellende he, al is het maar de ellende van volslagen onbekenden. Men staat ermee op en gaat ermee naar bed. Hun hart huilt. Dat is erg hoor.

Goed voorbeeld inderdaad.
07-07-2017 23:49

Oh en daar doe ik het niet voor. Zet dat eens uit je hoofd, dan kijk je al heel anders tegen me aan.
Wacht even. Ik heb ergens in de kelder nog wat kleitabletten uit 3000 BC.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
lrishCassidy schreef:
07-07-2017 23:59
Goed voorbeeld inderdaad.
Iets met context enzo?
Welterusten, plak ze vanavond.
lrishCassidy schreef:
07-07-2017 23:58
Persoonlijk denk ik dat jij en ik het best met elkaar zouden kunnen vinden.
(ik heb ooit 1 meet gedaan van iets anders, en ik kon het best overweg met de mensen waar ik op voorhand niet of minder mee klikte).
Misschien niet qua muzieksmaak (zo iemand heb ik nog niet getroffen op dit forum, wel ooit op msn... damn miss the guy).
Ik heb geen hekel aan jou, sterker nog, ik heb aan niemand een hekel.

Ik vind jou best okay soms, maar vaak ook niet. Zoals veel mensen mij vaak vinden.
Zoals met de meesten.
Typisch toch altijd dat mensen denken dat ik ze in het echt wel aardig vind. En zij mij ook. Ik ben hier niet anders dan in het eggie, dus al je me nu niet trekt, dan ook niet. En mensen die in het echt heel anders zijn, daar heb ik om te beginnen al wat tegen, en zoals je hier forumt sta je ergens onderaan mijn lijst van mensen die ik te pruimen vind, dus dat komt vast ook niet goed.
Dus nee; ik ben niet zoals de meesten, denk ik.
lrishCassidy schreef:
08-07-2017 00:01
Oh en daar doe ik het niet voor. Zet dat eens uit je hoofd, dan kijk je al heel anders tegen me aan.
Je doet het omdat je het zelf zo leuk vind? Nog verschrikkelijker. Waarom zou je dat doen?
08-07-2017 00:03
Typisch toch altijd dat mensen denken dat ik ze in het echt wel aardig vind. En zij mij ook. Ik ben hier niet anders dan in het eggie, dus al je me nu niet trekt, dan ook niet. En mensen die in het echt heel anders zijn, daar heb ik om te beginnen al wat tegen, en zoals je hier forumt sta je ergens onderaan mijn lijst van mensen die ik te pruimen vind, dus dat komt vast ook niet goed.
Dus nee; ik ben niet zoals de meesten, denk ik.

Hoe weet je dat nou. Je kent me enkel van de woorden die ik typ. En vice versa.
Misschien vind ik je in het echt net zo erg als ik je nu vind, kan ook.
Maar mijn ervaring leert iets anders.

Ik sluit niks uit.
lrishCassidy schreef:
08-07-2017 00:08
Hoe weet je dat nou. Je kent me enkel van de woorden die ik typ. En vice versa.
Nou niet om het een of ander hoor, maar van wat je typt kan ik tot nu toe niet enthousiast worden. Maar als dat is wat je wilt bereiken, prima natuurlijk. Ik snap alleen je eeuwige geklaag dan niet, over dat niemand je leuk vindt. Van wat je typt dus.
lrishCassidy schreef:
08-07-2017 00:10
Misschien vind ik je in het echt net zo erg als ik je nu vind, kan ook.
Maar mijn ervaring leert iets anders.

Ik sluit niks uit.
Zit je nou te hengelen naar een meet? Succes :proud:
impala schreef:
07-07-2017 23:54
Het is maar net wie 'de misdaad' begaat, hoe erop gereageerd wordt.

Vanaf 00.31 uur.

O, je hebt ontdekt dat quoten uit een oud topic mag en je zag je kans ?

Het verschil tussen Tijn en de kinderen waar jij op doelt is dat we Tijn " kenden " toen hij nog leefde , mee geleefd hebben .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven