assepoetser
vrijdag 7 juli 2017 om 23:13
zaterdag 8 juli 2017 om 00:13
niet iedere week een keer per half jaar kan je toch wel die fornhuis naar voren trekken. mmaaaaaar ik dacht dat in het contract zou staan. maar dat is mijn foutclosednote schreef: ↑08-07-2017 00:07Dus je wilt dat de schoonmaakster iedere week het fornuis van de kant trekt om daar schoon te maken? Of kan de schoonmaakster er zo bij? Als het het eerste is tja dat kun je niet verwachten want haar rug moet nog langer mee dan vandaag en die krengen zijn vaak best zwaar. Daarnaast is die koelkast een extra klus die je pa moet aangeven bij zijn schoonmaakster. Je gaat als schoonmaakster toch niet ongevraagd de koelkast enzo opentrekken?!
bednakt voor jou reactie dat maakt me wijzer.
niet waar
zaterdag 8 juli 2017 om 00:20
Je schrijft idd vrij bijzonder.
Maar wat betreft die fruitvliegjes ik heb ze ook. En ik maak gewoon goed schoon en geen (rot)fruit te vinden.
Nou ja heb nu een bakje met azijn en afwasmiddel neergezet en tref er veel dode vliegjes in dus dan maar zo.
En bedoel je dat je vader thuiszorg krijgt of huurt hij zelf een schoonmaker in?
Maar wat betreft die fruitvliegjes ik heb ze ook. En ik maak gewoon goed schoon en geen (rot)fruit te vinden.
Nou ja heb nu een bakje met azijn en afwasmiddel neergezet en tref er veel dode vliegjes in dus dan maar zo.
En bedoel je dat je vader thuiszorg krijgt of huurt hij zelf een schoonmaker in?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
zaterdag 8 juli 2017 om 00:22
zaterdag 8 juli 2017 om 00:25
@ Rakinova: Neen, jij bent niet gek. Niemand heeft dat gezegd toch?
Je zei wel dat je gedronken had en jaaaa, daardoor staan de teksten door elkaar.
Ga nu please slapen en neem morgen contact op met de huisarts.
zaterdag 8 juli 2017 om 01:22
Azijn met een beetje afwasmiddel erdoor moet je dan doen.
Thuiszorg is echt heel erg beperkt tegenwoordig in de meeste plaatsen. Vaak rekenen ze erop dat naasten de grote extra klussen doen.
Succes morgen!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
zaterdag 8 juli 2017 om 07:48
Jouw pa moet met de hulp overleggen wat er per keer aan extra taken gedaan kunnen worden, naast de wekelijkse taken zoals stofzuigen, dweilen, wc en sanitair.
Fornuis, koelkast behoren tot de periodieke taken omdat het overdreven zou zijn om dit wekelijks te doen.
Bovendien zijn er ook andere periodieke taken, o a de ramen.
Huishoudelijke hulpen hebben vaak min. een paar uur wekelijks per adres, afhankelijk van de indicatie/pers. geb. budget.
Fornuis, koelkast behoren tot de periodieke taken omdat het overdreven zou zijn om dit wekelijks te doen.
Huishoudelijke hulpen hebben vaak min. een paar uur wekelijks per adres, afhankelijk van de indicatie/pers. geb. budget.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
zaterdag 8 juli 2017 om 08:01
Dit.Jaja007 schreef: ↑08-07-2017 07:48Jouw pa moet met de hulp overleggen wat er per keer aan extra taken gedaan kunnen worden, naast de wekelijkse taken zoals stofzuigen, dweilen, wc en sanitair.
Gewoon bespreken met de schoonmaker.
En TO, ik hoop dat je een niet ál te heftige kater hebt vandaag