Werk & Studie alle pijlers

assepoetser

07-07-2017 23:13 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
pa heeft een schoonmaakster maar ik zag dat er nog heel veel vies is zoals de zijkanten van de fornhuis en de binnenkant van de koelkast.

zal ik het zelf schonmaken of moet ik er iets van zeggen want pa doet dat niet want hem maakt het niks uit maar mij wel
niet waar
morgen is het zaterdag hoor
niet waar
denk je dat ik gek ben en hij debiel
niet waar
closednote schreef:
08-07-2017 00:07
Dus je wilt dat de schoonmaakster iedere week het fornuis van de kant trekt om daar schoon te maken? Of kan de schoonmaakster er zo bij? Als het het eerste is tja dat kun je niet verwachten want haar rug moet nog langer mee dan vandaag en die krengen zijn vaak best zwaar. Daarnaast is die koelkast een extra klus die je pa moet aangeven bij zijn schoonmaakster. Je gaat als schoonmaakster toch niet ongevraagd de koelkast enzo opentrekken?!
niet iedere week een keer per half jaar kan je toch wel die fornhuis naar voren trekken. mmaaaaaar ik dacht dat in het contract zou staan. maar dat is mijn fout
bednakt voor jou reactie dat maakt me wijzer.
niet waar
Rakinova schreef:
08-07-2017 00:02
nou ben ik wel dronken hoor,de tekstenstaan door elkaar terwijl ik later typ
Drinken lost geen problemen op hoor.
Ik denk dat het NU het beste is dat je gaat slapen.
Morgen kan je dan naar je HA bellen.
Sterkte,xxx
Next!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
moet mamoe jou ook helpen
niet waar
HET IS MORREGEN ZATERDAG IK BEN NIET GEK HOOR EN OOK NIET DRONKEN DIE TEKLSTEN STAAN HIER DOOE ELKAAT
niet waar
Je schrijft idd vrij bijzonder.

Maar wat betreft die fruitvliegjes ik heb ze ook. En ik maak gewoon goed schoon en geen (rot)fruit te vinden.
Nou ja heb nu een bakje met azijn en afwasmiddel neergezet en tref er veel dode vliegjes in dus dan maar zo.

En bedoel je dat je vader thuiszorg krijgt of huurt hij zelf een schoonmaker in?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
hij krijgt thuiszorg maar ik zal morgen ook een bakje azijn zetten. wist daar niet van maat als dat helpt is dat een goed idee bedankt!
niet waar
Trouwens eens in de zoveel tijd je bejaarde vader te helpen met schoonmaken ben je nog echt geen assepoester.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Nou, teksten door elkaar gebeurd hier ja. Dat is dit geweldige forum.

De manier waarom jij woorden typt en in caps aan het blèren bent maakt het niet bepaald begrijpbaar.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Zelf schoonmaken dan.
Woon je met je vader?
Prrrr, mauw miawwwww.
nee maar ik help daar ook 3 keer per week hoor maar ben de enige van de familie en wordt er verdrietig van maar ik ben heel opgelucht ni dat ik weet dat ze dat af moeten sprekene en dat ik me niet hoef op te eten.
niet waar
Rakinova schreef:
08-07-2017 00:17
HET IS MORREGEN ZATERDAG IK BEN NIET GEK HOOR EN OOK NIET DRONKEN DIE TEKLSTEN STAAN HIER DOOE ELKAAT
@ Rakinova: Neen, jij bent niet gek. Niemand heeft dat gezegd toch?
Je zei wel dat je gedronken had en jaaaa, daardoor staan de teksten door elkaar.
Ga nu please slapen en neem morgen contact op met de huisarts.
mamoe morgen werkt de huisarts niet hoor en wat moet ik dan zeggen als ze er wel waren? en mijn teksten staan ineens lop een andere plaats dus dat was grapje van dronken snappie
niet waar
ik werd beetje emo sorry
niet waar
ik ga zo slapen en morgen zingen de koelkast soppen!
niet waar
ik kom morgen niet bij jou eten maar donderdag wel maak maar een plekje vrij
niet waar
Rakinova schreef:
08-07-2017 00:27
ik werd beetje emo sorry
Waarom sorry?

Je hebt het moeilijk denk ik. En neen, dat is geen schande toch.
Rakinova schreef:
08-07-2017 00:29
ik ga zo slapen en morgen zingen de koelkast soppen!
Dat is leuk voor je vader. :daisy:
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Rakinova schreef:
Bij wie ga je donderdag eten?
Rakinova schreef:
Geen probleem hoor. Hier is altijd wel een plekje vrij.
Rakinova schreef:
08-07-2017 00:21
hij krijgt thuiszorg maar ik zal morgen ook een bakje azijn zetten. wist daar niet van maat als dat helpt is dat een goed idee bedankt!
Azijn met een beetje afwasmiddel erdoor moet je dan doen.

Thuiszorg is echt heel erg beperkt tegenwoordig in de meeste plaatsen. Vaak rekenen ze erop dat naasten de grote extra klussen doen.

Succes morgen!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Jouw pa moet met de hulp overleggen wat er per keer aan extra taken gedaan kunnen worden, naast de wekelijkse taken zoals stofzuigen, dweilen, wc en sanitair.
Fornuis, koelkast behoren tot de periodieke taken omdat het overdreven zou zijn om dit wekelijks te doen.
Bovendien zijn er ook andere periodieke taken, o a de ramen.
Huishoudelijke hulpen hebben vaak min. een paar uur wekelijks per adres, afhankelijk van de indicatie/pers. geb. budget.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Jaja007 schreef:
08-07-2017 07:48
Jouw pa moet met de hulp overleggen wat er per keer aan extra taken gedaan kunnen worden, naast de wekelijkse taken zoals stofzuigen, dweilen, wc en sanitair.
Fornuis, koelkast behoren tot de periodieke taken omdat het overdreven zou zijn om dit wekelijks te doen.
Bovendien zijn er ook andere periodieke taken, o a de ramen.
Huishoudelijke hulpen hebben vaak min. een paar uur wekelijks per adres, afhankelijk van de indicatie/pers. geb. budget.
Dit.
Gewoon bespreken met de schoonmaker.

En TO, ik hoop dat je een niet ál te heftige kater hebt vandaag :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven