assepoetser
vrijdag 7 juli 2017 om 23:13
vrijdag 7 juli 2017 om 23:20
Geen idee wat voor afpraken je vader met de schoonmaakster heeft.
Zo heeft de mijne geen tijd om elke keer de koelkast van binnen schoon te maken.....dat verwacht ik dus ook niet van haar. Ik doe het zelf of een enkele keer vraag ik haar om het te doen maar ik weet dat ze het dan in plaats van iets anders doet.
Oftewel, praat eens met je vader over wat hij heeft afgesrpoken dat ze moet doen.
Zo heeft de mijne geen tijd om elke keer de koelkast van binnen schoon te maken.....dat verwacht ik dus ook niet van haar. Ik doe het zelf of een enkele keer vraag ik haar om het te doen maar ik weet dat ze het dan in plaats van iets anders doet.
Oftewel, praat eens met je vader over wat hij heeft afgesrpoken dat ze moet doen.
vrijdag 7 juli 2017 om 23:48
vrijdag 7 juli 2017 om 23:51
is hier donker dus
niet waar
zaterdag 8 juli 2017 om 00:07
Dus je wilt dat de schoonmaakster iedere week het fornuis van de kant trekt om daar schoon te maken? Of kan de schoonmaakster er zo bij? Als het het eerste is tja dat kun je niet verwachten want haar rug moet nog langer mee dan vandaag en die krengen zijn vaak best zwaar. Daarnaast is die koelkast een extra klus die je pa moet aangeven bij zijn schoonmaakster. Je gaat als schoonmaakster toch niet ongevraagd de koelkast enzo opentrekken?!
zaterdag 8 juli 2017 om 00:10
Ok. De letters zijn onzichtbaar.
Ik wil je helpen, en ook jouw vader.
Daarom stel ik voor dat je morgen naar jouw huisarts belt. Ok?
Ik ben ervan overtuigd dat de HA zowel jou als jouw vader kan helpen.
Echt bellen morgen hoor!