December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Jaaa Joni... je hebt indruk gemaakt op iedereen met die foto...

Trouwens waar blijft die foto van Eize??

Mette: Als Mops in stuit blijft liggen moet je toch straks foto's laten maken in het ziekenhuis toch... als Mops eenmaal geboren is... moest ik toen ook met Yora maar ik weet nu al niet meer helemaal hoe het precies ook alweer zat...

Tinus: Jaaa zou natuurlijk kunnen maar mocht dit toch niet het geval zijn dan vind ik mijn oplossing een erg goede.

Nurse: Wat een raar gedoe zeg van dat reisbureau... hoe zit het nou met die kosten? Wat een vervelende toestand! Hoe kunnen ze dat nou doen alleen een mail sturen! Jammer ook eigenlijk dat je ouders een mailadres hebben doorgegeven... of hebben ze via internet geboekt?

Wanneer is de mail dan eigenlijk verzonden? Ik zou het dan logischer vinden dat ze een soort bevestiging willen van de klanten dat het ook echt gelezen is... en alle klanten die niet reageerden nog even bellen ofzo... stelletje sukkels daar!
Yora:

Ze hadden via internet geboekt ja, vlucht en hotel apart zeg maar, alles zelf geregeld, doen ze altijd. (reizen best veel)

Wanneer die mails verzonden zijn (waren dr 2) weet ik zo niet, maar goed, als ze zijn onderschept door zo´n spam-ding heeft ie ze dus ook nooit in zn mailbox gehad.

Vind t ook maar een raar iets, maar goed, tis nu geregeld (ons pap was not amused )

Enne, jaaaaaah, die foto van Joni staat ook nog op mn netvlies;

Aaauuuwww!

xx
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 10-02-2009 20:33
Reden: verbetering
% gewijzigd
Heerlijk, Oef!

(Neem het er nog maar snel even van met slapen, als dat kan.. straks alle voedingen zelf! Spannend lijkt me dat ook, ineens je baby's thuis.)

mijn vorige berichtje (ca. 13:20) viel een beetje tussen wal en schip, ik was twee keer aan het wijzigen toen er al op de volgende pagina werd gepost, dus voor mijn reactie (Nurse, Tinus, Yora) moet je even terugkijken.

Bye!
quote:Falcon schreef op 10 februari 2009 @ 13:18:

hahaha leuk al die verhalen.. ik vind het ook zoveel leuker dan een half jaar geleden nu M lekker kletst (en zingt, heeel veel zingt..).

Nurse (en Tinus), nou, ik denk dat ik zo rond december met de pil stop. Eerst promoveren (sept/okt is de planning) en rond die tijd gaan we ons huis maar eens te koop zetten (jaaa Tinus, eerst verkopen.. bij ons in de buurt staan er al heel veel huizen te koop). Ik maak er trouwens ook in real life geen geheim van (alleen op m'n werk bazuin ik het niet rond natuurlijk) dat we graag een tweede willen, en dat 4 jaar leeftijdsverschil ons het fijnste lijkt. Vorige keer deden we stiekem en was het een verrassing voor iedereen, maar dat vind ik nu een beetje onzin. Het is al leuk genoeg als het lukt..

Vorige keer was ik na 6 weken al weer ongesteld, en na 9 maanden zwanger. Dat waren 7 lange cycli van 35 dagen. Ik heb al vrij snel van die ovulatietesten gekocht, vond ik een fijn idee, te weten dat ik iig een eisprong had. Het kan alle kanten opgaan denk ik, of juist eerder zwanger (zoals Mette, ineens een cadeautje) of het duurt nog langer omdat ik dan al 33/34 ben... Omdat het al een keer is gelukt zal ik niet snel denken dat het niet goed zit ofzo (hoop ik maar, geen zin om me zo op te fokken).

Yora, ik denk dat de scherpe kantjes van het gedoe rond Yora's geboorte er met een aantal jaren wel vanaf gaan.. (speelt er nu ook nog van alles of is dat voorbij?). Ik heb ook het gevoel dat iedereen al een tweede heeft (in mijn omgeving en hier). Maar Mainecoon ook nog niet hè. Ik wil wel, maar ga er ook heel verstandelijk mee om, lichamelijk herstel en geen baby met een peuter willen hebben en promoveren zijn allemaal dingen die mijn gevoel even dimmen.

Mette, hoe was de echo?? Wat was de reden, kijken hoe hij/zij ligt of goed gegroeid is?Heb em ff omhoog gehaald, leest wat makkelijker voor de anderen
o dank je wel, dat kan ook

Die foto van Joni heb ik ook nog gezien! Ik moest erg lachen om de reacties destijds. Ik vind bevallingen en zwangerschappen wel zo interessant dat ik die foto ook wel interessant vond. Dus Oef, ik zie uit naar je verhaal!
Eens kijken of dit gaat lukken maar Nurse kijk hier eens voor je mexicaanse avondje of hier klikken

flauw he

Falcon: Ik vind deze zin uit je post wel grappig... het staat er net alsof je al twee kindjes hebt...

Vorige keer was ik na 6 weken al weer ongesteld, en na 9 maanden zwanger.

Er speelt nu inderdaad ook nog van alles... en ik denk niet eens alleen aan het lichamelijk herstel maar ook aan het psychisch herstel... En ik hoef er niet eens mee om te gaan want ik kán niet eens zwanger worden nu... Ik vind het juist jammer dat Yora geen broertje/zusje van meer haar eigen leeftijd heeft. Ik denk dat het juist lastiger gaat worden om voor een tweede te gaan als er veel jaren tussen gaan zitten omdat juist die eerste tijd zo vrijheidsbeperkend is en de werelden van een baby en een 7-jarige ook behoorlijk verschillen...
o, ik bedoelde 6 weken na stoppen met de pil.. en toen 9 maanden wachten tot het raak was. Een vriendin van me was pas na 9 maanden eindelijk eens ongesteld, dat lijkt me erg frustrerend.

Ja, psychisch herstel is heel belangrijk. Maar je had het ooit in dat andere topic over de juridische kant van het verhaal. Speelt dat ook nog? (Of is dat niet geschikt voor hier.)
Nurse, je kan maiskoekjes maken (googlen voor recepten?) Misschien wel wat saai..
zo ik ben helemaal zenuwachtig voor morgen zeg.

Bevallingsverhaal moet nog even wachten eerst even de wiegjes inrichten enzo.

Yora dat artikel over supervruchtbaar haha. Ja ik heb na de bevalling al 2 gesprekken gehad over anticonceptie (verloskundige en gyn begon erover). Ze waarschuwden me allebei dat de kans op nog een tweeling relatief groot is.

Mette fijn dat de echo goed was.

Loewyz bij mij braken de vliezen tijdens het hoesten dus wie weet helpt t!

oh ja heb ik weer een zoon die van de plee afdonderd..

Echt sneu. Hij wou een wc-papiertje pakken en hij viel zo opzij *plonk* op zn voorhoofd. Het deed geen pijn gelukkig en wij moesten heel veel moeite doen om niet te lachen. Hij stond nl op zn voorhoofd met zn billen in de lucht en zn benen nog half in zn broek. Oh ik krijg nu weer de slappe lach als ik er aan denk. Maar hij wou gelukkig weer terug op de wc en van de schrik wel zn eerste poep op de wc gedaan.

Dit was wel 5 sterren of stickers waard maar ja die heeft mama nog niet in huis gehaald.

ps als jullie het leuk vinden om een geboorte kaartje te krijgen stuur dan nog even je adres naar mn hyves mail.
Oef, kan ik me voorstellen, dat je zenuwachtig bent. Veel plezier met het ophalen, dat is een bijzonder moment!

Lachen, dat verhaal van de plee.. jeetje ook al op de wc.. M wil alleen maar om te spelen, nadoen en door te trekken.

Welterusten!
Ja ja ja ja Oef!!! Ik ga eens even hyvesmailen

Ben heel benieuwd hoe het morgen gaat zijn met echt alledrie de kinders thuis...

En wel sneuuu hoor voor Brian... heb je niet toevallig een foto gemaakt? Klinkt trouwens vrij serieus die val... Zal het wcpapier toch maar wat beter bereikbaar neer gaan zetten voor Yora.

Falcon: Yora heeft ook al een aantal dagen niet meer op de wc gezeten hoor... het gaat echt met vlagen hier.

enne ja dat speelt nog...
lekker joh, morgen naar huis. komt de kraamzorg ook nog een paar dagen om jullie verder op gang te helpen.. Hoe gaat het met de borstvoeding. alle sondes zijn weer weg??

lekker genieten straks!!! en probeer nog ergens je rust te nemen!!!

hier nog rommelig, casper is niet fit, blijft nog wat spugen en eet minder... maar verder super vrolijk. en manlief is nu ook niet meer fit...

ik moest weer eens nadenken over je opmerkingen Yora.. ik vind het juist heel bijzonder om samen met mijn man kinderen te hebben. samen ze te zien opgroeien, dingen van elkaar erin te herkennen en samen de zorg te delen... ik kan me voorstellen dat jouw ervaringen nu met yora anders zijn, maar kan je je niet voorstellen dat het ooit anders zal zijn.. Misschien scheelt het ook dat we beiden uit een gezin komen, waarvan de ouders nog samen zijn, maar voor mij zou het als kind heel ontheemd voelen als ik geen vader had, want mijn vader (en moeder) zijn voor mij belangrijk, en dat zou ik niet voor mijn kinderen willen onthouden...
Ja Sannie daar wilde ik ooit nog eens jullie mening over

Ik denk dat dit wel heel erg op eigen ervaringen en gevoel gaat en mijn eigen ervaring is dat ik niks gemist zou hebben als mijn vader er niet was geweest. Ik denk zelfs dat mijn jeugd een stuk leuker zou zijn geweest als hij er niet was geweest toen.

Mensen in de andersom situatie van mij zeg maar die zijn weer heel fel de andere kant op weet ik... en ik heb nog een aantal jaar... dus misschien kom ik nog iemand tegen...

maar ik vind het geen basisvoorwaarde meer om een kind te krijgen pas als ik een man gevonden heb. En dat is inderdaad dan misschien een egoïstische keuze.

De omstandigheden waaronder ik Yora kreeg waren ook niet ideaal en een geplande zwangerschap zou op dat moment totaal niet aan de orde zijn geweest

Als ik ooit echt echt echt serieus in de richting van een donor ga denken dan ga ik heus wel serieus alle positieve en negatieve kanten echt goed bekijken voor nu vind ik het gewoon even een leuke wortel voor mijn neus om me te richten op de toekomst zeg maar

Wat ik niet helemaal goed kan verwoorden :

Kinderen worden soms onder de meest rare omstandigheden in een ongeplande situatie geboren... Als straks een kindje heel erg welkom is bij mij, en ik kan het financieel, emotioneel en met liefde opvoeden waarom zou een gepland kindje dan ineens niet mogen maar een kind wat ongepland ontstaan is 'omdat het er toch al zit' ineens wel? (en ik bedoel ongepland echt algemeen en niet over Yora )

Is je man nu trouwens wel of niet fit/ziek aan het worden?
Joepie Oef, vandaag mogen je babies naar huis!! Hoera!

Haha, ik moest daarnet even hardop lachen van je stukkie over Brian. Ach arm jochie... zit ik hem even uit te lachen. Maar hoe je het beschrijft klinkt het stiekem toch heeeel grappig...

Yora: Ik snap je wel dat je overweegt om straks zwanger te worden van een donor. Je bent nu tevreden met je meisje en geniet van je dochter en dat wil je graag nog een keer meemaken in deze situatie omdat je deze situatie nu kent en weet je dat je het aan kan. Maar ik kan me ook nog heel goed herinneren dat je een hele tijd geleden hier schreef dat je het zo miste dat er iemand anders als jij onvoorwaardelijk om Yora geeft. Dat je het zo jammer vindt dat jij de enige bent die alles even geweldig vindt aan haar kind, juist omdat het als enige jouw kind is. Dus ik zou voorlopig lekker alle opties open laten voor de toekomst (en die wortel voor je neus nog even lekker laten hangen)...

Falcon: Ik had je berichtje wel gelezen, maar door het nieuws van Oefs babies, was ik even helemaal vergeten te reageren, sorry. Spannend dat je straks ook weer van plan bent om voor een tweede te gaan!! Hoe oud ben je nu eigenlijk? (niet dat dat nou zoveel uitmaakt, kijk maar naar Oef!) Maar je zou zelfs kunnen overwegen om eerder met de pil te stoppen dan december want de eerste maanden van een evntuele zw-schap kun je net zo goed aan je proefschrift doorwerken. Toch? Misschien duurt het weer wat langer voor je zwanger bet dit keer. (misschien ook niet, haha)

Nurse: Tof dat het je ouders toch gelukt is!! Gaan ze nog een vette klacht indienen vanwege de gemiste vakantiedag?

Vanmorgen Manu wegbrengen ging best goed. HIj vroeg afgelopen weekend ineens een paar keer om de 'mieken'. Dat hij daar wilde spelen. Toen ik wegging ging hij wel even huilen, maar ik hoorde hem tegen de leidster zeggen dat hij zelf de deur wilde dichtdoen dus toen dat mocht was hij weer blij, haha.

Tja, een kinderhand is snel gevuld...

Wat me een beetje zorgen baart is dat hij een knalrood oogje had vanmorgen. Zijn nichtje waar hij vorige week is wezen spelen had twee ontstoken oogjes van de verkoudheid en volgens mij is dat hartstikke besmettelijk... Hopelijk is het niks.

Vanavond begin ik aan mijn cursus webdesign. Heb er zin in! Tis alleen wel laat (22.45 afgelopen en dan nog naar huis vanaf de stad, poeh, ik lig normaal om 21.30 al in mijn bed haha!)

Ik ga aan 't werk!

Oeffie!!! Ben helemaal happy dat de "oeffies" naar huis mogen!!!!! Wat een nieuws, ben zóóóóóóóó blij voor jullie!!!!! En gaat Brian nog naar de opvang en zo ja op welke dagen?

Doe rustig aan hoor, jouw bevallingsverhaal horen/lezen we nog wel!!!

Vind je een toppertje!!!!!!!!!!

EINDELIJK verlof hier! En vandaag kunnen we over naar onze eigen slaapkamer met ons bed, dat is ook heel fijn!!!

Joeri komt er wel weer bij, maar dat is niet erg...

Dat is maar tijdelijk....

Later meer!!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
heerlijk de babies lekker thuis,

en myss verlof en weer op je eigen kamer, ook een goed begin..

yora, het is inderdaad krom, over geplande zwangerschappen wordt moet alles altijd ideaal zijn en bij ongeplande zwangerschap is dat dan minder een probleem (ook niet helemaal zo). maar het is wel krom. een vroegere vriendin, lesbisch, wilde met haar partner (en bekende donor) een kind. via IUI lukte het niet, maar voor IVF zouden ze dan niet in aanmerking, want het ziekenhuis mocht geen donorzaad opslaan. terwijl de procedure precies hetzelfde was als bij heterostellen, echt belachelijk soms. gelukkig is ze nu toch zwanger... laatste IUI was toch gelukt.,

ik heb ook geen moeite met iemand die bewust voor een eenoudergezin kiezen. alleen verbaas ik me soms in je stelligheid dat je zeker geen vader voor je toekomstige kind zal willen. en daar reageerde ik eigenlijk op.

ik heb eigenlijk alleen moeite met mensen die dan perse een kind willen, maar niet voor de financiele situatie willen zorgen (ik heb alleen een kind en ik wil niet werken, dus ik moet maar bijstand krijgen, want dan kan ik bij mijn kind blijven...) kijk, overmacht kan, en ziekte enz, maar als je verder gezond bent, moet je daar wel voor zorgen dat je ook voor iemand kan zorgen
Halloee,

Ik heb vandaag eens geen zin om te reageren, heb vanochtend een sms gestuurd naar Oef... heb heel even een hele mooie viva voor op je mobiel pagina voorbij zien komen op mijn telefoon... en nu ga ik de pc uitzetten en mijn boek lezen lui op de bank...

en een Mo Hayder meegenomen omdat Flodder(?) het daar wel eens over had... en een Tess Gerritsen (niet wat voor jou Sannie?? een bijcarriere als schrijver? )

Wat is nou echt jullie lievelingsboek? speciaal voor Nursje maar weer eens over boeken begonnen
Wááár is mn posting van vanmiddag gebleven?!?!

Morgen dan maar weer heur.

Yora:

Boekenwurm... ik ga voor de ´Libelle´ of ´Mijn geheim´ haha!

(begin jij dr weer over dat het tijdschriften zijn en geen boeken

Even denken, ik heb een keer een mooi boek gelezen maar denk je dat ik nog weet waar die overging? ... )

Morgen moet ik naar het CB met de meiden, hopelijk is Roxanne dan iets meer te genieten, vandaag een kort lontje en net temp van 38.9 .

Nou, tot morgen!

xx
Oef, lekker aan het genieten?? Jeetje zal wel wennen zijn om ze nu echt thuis te hebben! Heb je nog kraamzorg?

Ach, arme Brian, kan me voor stellen dat het wel comisch was!

Yora, interessant artikel!

Loewyz, hoe gaat het vandaag?

mette, fijn dat alles weer goed was bij de gyn en niet te vergeten dat je hebt genoten van de echo! Spannend dat ze volgende keer de ks gaan plannen, was zo apart om toen de datum te weten!

Ainne, goed dat het zo lekker gaat met het potje!

Nurse, nou ja wat een vaag verhaal van je ouders, gelukkig is het opgelost!

Ik hoop dat roxanne morgen weer een beetje opgeknapt is...

Yora, goed dat je zo nadenkyt over hoe je het in de toekeomst allemaal het liefst wilt hebben.

Dat van de foto's is om te kijken of de heupjes goed zijn.

Hoe was die infoavond laatst trouwens?

Ik lees eigenlijk zelden een boek, maar ben toevallig vanmiddag begonnen in ik was 12 en ik fietste naar school (dat is het verhaal van Sabine Dadenne, 1 van de meisjes die ontsnapt is aan Dutroux) Dat zag ik pas bij AH liggen en heb het gekocht, leek me interessant om te lezen...ben wel van de waargebeurde verhalen zeg maar.

Tinus, fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan bij het kdv!

Ik hoop dat het mee valt met zijn oogjes!

leuk die cursus!! maar wel laat inderdaad...

Knorretje, lekker hoor verlof, geniet er van!!!!

En eindelijk weer in je eigen kamer en bed!!

Sannie, beterschap voor de ziekenboeg!

Ik ben vanmorgen naar het cb geweest met Amber, alles was weer helemaal goed!

Ze is 90,5cm en weegt 12,5 kilo..keurig volgens de lijntjes!
Eize is ziek. Hij heeft 39,5 graad koorts. Vanochtend zou hij een inenting moeten hebben, maar ik vermoedde dat hij koorts had. Hij voelde zo warm aan bij het meten en wegen. Ook de verpleegkundige vond hem koortsig voelen. Dus hebben we het maar niet gedaan. Thuis bleek dus ook dat hij 38,7 had en later werd dat dus hoger.

Verder is hij wel levendig en druk met armpje en beentjes en zelfs kan hij gewoon lachen. Wat een apart mannetje.

Mocht hij vannacht steeds wakker worden, geef ik hem wel een zetpilletje.

Ik heb gisteravond zo om Boyd moeten lachen. Ik vroeg aan hem wat de kip zegt: zegt hij toktoooooooook. En dan vooral dat laatste tok helemaal met een hoog stemmetje. Iedere keer vraag ik hem nu wat de kip zegt en dan is het weer dat hoge stemmetje op het eind. Ik lach me helemaal suf.

Echt top is het dat Nils nu op dinsdag en donderdag Boyd en Eize naar de creche brengt. Gisteren was het de 1e keer dat hij het deed en het geeft wel rust voor mij. Tijdens de borstvoedingsperiode blijft hij dit doen. Mijn streven is een halfjaar BV (nu nog 1 maand) en dan zie ik wel verder.

Sannie

Is het niet Teigetje?

A1mee

Dank je voor nachtvoedingstip. Vandaag bij het CB had ik het er nog even over met de verpleegkundige. Zei opperde om als Eize wakker was, hem wel een slokje te laten drinken, maar geen hele voeding te geven. Dat vond ik wel een goed idee. Maar nu is hij ziek, dus ga ik even niet rommelen met hem snachts. Door de hoge koorts vind ik het belangrijker dat hij voldoende vocht binnenkrijgt. Als hij beter is, gaan we wel weer eens wat proberen.

Ik heb ook zo;n plaatjesvieuwer met geluid, die kan ik snachts ook gaan gebruiken.

Maar ik vind het wel moeilijk om hem snachts te laten huilen. (ik heb overigens nog nooit uitgeprobeerd of hij vanzelf gaat slapen na bijv. 10 minuten)

Yora,

haha, ik zeg nu: ik wil wel een derde kind, maar geen zwangerschap en geen bevalling (maar wel met man!)
Hee, wat gek, een berichtje van mij (en van Nurse ook) van vanmiddag is verdwenen!! Tussen de werkzaamheden door dus.

Ik had geschreven: Fijn Nurse en Mette dat het goed was bij de vk/gyn! Hoe is het met jullie bekken, en dat van Flodder?

en Tinus, ik reageer ook niet altijd op alles, dan neem ik het voor 'kennisgeving' aan. Dus sorry zeggen is niet nodig natuurlijk. Ik vond m'n berichtje alleen wel belangrijk genoeg om er nog eens op te wijzen, haha (twijfelde heel lang of ik het hier neer zou zetten, vandaar, dan is het wel lullig als het op de vorige pagina verdwijnt).

Lekker dat Manu vaak om de Mieken vraagt! Het komt wel goed hè.

Oef, blij???? Hoe ging het ophalen, en hoe gaat het nu jullie het ineens allemaal zelf doen? Geen tijd meer voor iets anders zeker.. Hoe lang is de kraamzorg er nog?

Knorretje, joehoe, verlof, heerlijk! Lekker trutten met die babyspulletjes. Fijn dat jullie op je slaapkamer kunnen.

Yora, ik lees momenteel niet zoveel voor de ontspanning, alleen de krant en de Opzij (jaja). Komt doordat ik voor mijn werk al zoveel moet lezen. Ik denk elke keer: als m'n proefschrift af is ga ik lekker lezen. Ben benieuwd of ik dat echt ga doen. Ik lees eigenlijk alleen Nederlandse literatuur, vertaalde literatuur bijna niet, eerst maar eens dichtbij huis beginnen.. Ik vond Het Bureau van Voskuil erg leuk (herkenbaar...) en ik vind Arnon Grunberg en Thomas Rosenboom wel leuk, ben fan van vroege werk van Renate Dorrestein (als je van taarten houdt: Voor alles een dame lezen!!! Dat is een soort dagboek met een doorlopend verhaal over meisjes in een internaat en elke dag een taartrecept! Toen ik in Antwerpen woonde las ik expres Vlamingen, Tom Lanoye en Kristien Hemmerechts. O ja, ik hou ook van W.F. Hermans. Nooit meer slapen is denk ik een van de mooiste boeken die ik ken.

Poef, genoeg?

'k Ga weer.. doei!
Hee Joni, jij bent ook alweer langs geweest. Beterschap met je mannetje! Fijn dat Nils wat overneemt. Ik denk dat als ik weer borstvoeding geef, ik H vraag of hij wat vaker kookt (we doen het nu om de beurt), ik vond dat zo'n ramp in de eerste weken, tussen de voedingen door koken terwijl je het zelf nauwelijks op kan eten (echt, ik had al-tijd een baby aan m'n borst tijdens het eten). En als je weer werkt, moet je meteen uit je werk voeden en dan ook nog koken.. kan met een tweede eigenlijk ook niet want de oudste heeft dan honger natuurlijk.

Ha Marloes, fijn dat Amber is goedgekeurd. Moest ze ook met blokjes enzo spelen?
quote:Falcon schreef op 11 februari 2009 @ 21:00:

ik vond dat zo'n ramp in de eerste weken, tussen de voedingen door koken terwijl je het zelf nauwelijks op kan eten (echt, ik had al-tijd een baby aan m'n borst tijdens het eten).Ja das idd vreemd; telkens zomaar een 1 of andere baby aan je borst hebben hangen tijdens het eten

WAARSCHUWING, NARE FOTO'S!!!! (heb ze expres klein gemaakt)

Zo..... eindelijk weer viva! De hele dag had ik het geprobeerd maar nee hoor...onderhoud!

Goed...

Ik wilde op iedereen reageren maar heb eigenlijk geen puf meer!

Joeri heeft sinds verleden week dinsdag een wond onder zijn borst.

Ik ontdekte het donderdag, schijnt dat mijn schoonmoeder het disndag al gezien had alleen toen was het ngo magr een klein plekje. Ze had het vergeten ons te zeggen. Donderdag schrok ik best wel al, het lek wel een brandblaar! Heel rood, vellerig en het zat vastgekoekt aan zijn hemdje.

Foto:

Op het kinderdagverblijf zeiden ze dat het wel eens krentenbaard kon zijn. Ik vrijdags naar de dok, toen zag het er inmiddels nog iets erger uit. Dok vond het een "gewone"wond, geen krentenbaard of wondroos. Gaf vettige gaasjes mee en daar konden we het mee doen. Gaf wel aan dat als het zich uitbreidde we terug moesten komen.

Zaterdags zag het er zo uit:

s' ochtends zat het vettige gaasje al vastgeplakt aan zijn huidje, die heb ik in bad eraf geweekt.

Maandag zag het er zo uit:

Weer naar de huisarts en toen heeft ze een medehuisarts erbij geroepen die zei dat hij het verstandig vond als we elke dag even terugkwamen met hem en meteen met penicilline begonnen. Volgens hem was het een gewone huidinfectie. Dinsdags moesten we bij hem terugkomen omdat onze eigen dok dan geen praktijk heeft. Foto van dinsdag kan ik niet posten omdat die foto met gsm van vriendlief genomen is en te klein is voor mijnalbum. De dok vond het er al een stuk beter uitzien en we hoefden van hem vandaag niet te komen naar de dok maar donderdag maar weer wel even.

Vandaag zag het er zo uit:

Gelukkig ziet het er nu al stukken beter uit, het vettige gaasje plakt ook al niet meer op de wond zelf, dat scheelt al heel veel. Ik ahd het liefst nu geen gaasje er meer op gedaan maar omdat Joeri een buikslaper is vond ik het toch wel verstandiger er nog wel een vettig gaasje op te doen, je weet nooit wat de nacht doet...

De penicilline erin doen bij Joeri was en drama, ik heb echt gehuild omdat het niet lukte, maar nu doen we het gewoon met een danoontje geven en dat gaat goed gelukkig...

Omdat we gisteren toch even moesten wachten op de dokter, die had een spoedgeval waar hij naar toe moest, heb ik mijn urine even laten checken, en ja hoor, ik heb een blaasontsteking dus ik zit ook aan de antibiotica...

Ja, het is me alweer een weekje geweest....

Gelukkig nu verlof en hoop ik het ietsjes rustiger aan te kunnen doen...

Tinus

wat goed dat Manu nu al in het weekend naar de "mieken" wil! Goed teken! En balen van zijn oogje! Beterschap!!

Yora

shame on you geen zin om te reageren! Niets voor jou! Hahahaha! Geniet van je boek hoor meis! Lezen is leuk!!!

Mo Hayder is wel leuk, De Vogelman heb ik ervan gelezen, weet even niet meer precies hoe of wat maar was wel leuk!

Nursie

fijn dat je ouders vandaag alsnog konden vertrekken! Belachelijk van de vliegtuigmaatschappij! Morgen consultatiebureau? Ben benieuwd! Joeri was 90 cm en 14,7 kilo.......maar niet te zwaar!

Marloes

dat scheelt gewoon 2 kilo met Joeri!!! Ben toch zo benieuwd hoe smurfin zich zal ontwikkelen over een tijdje!

Joni

beterschap met Eize! Enig idee wat er aan de hand is? Verkoudheid of tandjes?

Leuk dat Boyd zo aan het toktooook-ken is!

Fijn dat Nils zo lekker helpt op dins en donderdag!

Knuf voor de nachtvoedingen!!!

Falcon

jij en Nurse konden tenminste nog op viva vanmiddag! Ik niet eens! Had vanmiddag best wat tijd maar kwam er maar niet op!

Lekker trutten met de babyspulletjes gaat nog niet hoor, kamertje van Smurfin moet nog een vloer in, kast, kommode en ledikant moeten nog geschilkderd (doen mijn ouders) dus voorlopig nog geen getut hier! Ben wel al heel blij dat we in onze eigen kamer slapen!!! Nog even een vloertje leggen, 3 x lakken en dan kan Joeri naar zijn eigen kamertje!

Zo, eerst dit maar even posten en dan verder terug reageren!

anoniem_203 wijzigde dit bericht op 11-02-2009 22:29
Reden: Even een waarschuwing toegevoegd...
% gewijzigd
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven