Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 8 juli 2017 om 01:24
Liedje over Hamburg dan als laatste van vandaag:
https://www.youtube.com/watch?v=KQoSmHvC4a8
Oh die stem
https://www.youtube.com/watch?v=KQoSmHvC4a8
Oh die stem
zaterdag 8 juli 2017 om 06:41
Dit.
En ik ben geen fanatieke nieuwsvolger, maar het 'gedoe' bij de G20 was wat mij betreft niet te missen.
Dat het extreem-links is maakt wrsch de berichtgeving idd anders dan wanneer het extreem-rechts was geweest, maar om nou te zeggen dat het niet of nauwelijks in het nieuws was......... neuh, daar ben ik het niet mee eens.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 8 juli 2017 om 10:06
Het was vanochtend zoeken naar het nieuws uit Hamburg bij de NOS. Het stond op plek 13, na Andre Rieu, meisjesvoetbal en een bericht over hoeveel geld Youtubers verdienen. Als extreem rechts daar zo tekeer was gegaan, was het de opening van het nieuws geweest. Zeker weten.Solomio schreef: ↑08-07-2017 06:41Dit.
En ik ben geen fanatieke nieuwsvolger, maar het 'gedoe' bij de G20 was wat mij betreft niet te missen.
Dat het extreem-links is maakt wrsch de berichtgeving idd anders dan wanneer het extreem-rechts was geweest, maar om nou te zeggen dat het niet of nauwelijks in het nieuws was......... neuh, daar ben ik het niet mee eens.
Nu.nl opende er trouwens wel mee.
.
zaterdag 8 juli 2017 om 10:16
bij mij was het het 3e nieuwsitem.impala schreef: ↑08-07-2017 10:06Het was vanochtend zoeken naar het nieuws uit Hamburg bij de NOS. Het stond op plek 13, na Andre Rieu, meisjesvoetbal en een bericht over hoeveel geld Youtubers verdienen. Als extreem rechts daar zo tekeer was gegaan, was het de opening van het nieuws geweest. Zeker weten.
zaterdag 8 juli 2017 om 10:37
Ik kijk meestal op nu.nl, dus het was niet te missen wat mij betreft.impala schreef: ↑08-07-2017 10:06Het was vanochtend zoeken naar het nieuws uit Hamburg bij de NOS. Het stond op plek 13, na Andre Rieu, meisjesvoetbal en een bericht over hoeveel geld Youtubers verdienen. Als extreem rechts daar zo tekeer was gegaan, was het de opening van het nieuws geweest. Zeker weten.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
zaterdag 8 juli 2017 om 10:55
Je hoeft mij niet te vertellen hoe nieuws werkt hoor.
Eerst gezakt naar 16 en nu omhoog gehaald naar plek 3. Hoewel het nieuws inmiddels ouder is. De stagebegeleider is kennelijk wakker geworden.
impala wijzigde dit bericht op 08-07-2017 10:59
20.17% gewijzigd
.
zaterdag 8 juli 2017 om 11:00
Solomio schreef: ↑08-07-2017 06:41Dit.
Eens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 8 juli 2017 om 11:08
Mens, waar héb je het over? Dat is dus voor mensen zoals jij, die wakker worden en het belangrijkste nieuws van de nacht willen weten. Wat is nou je klacht, dat het er wel of niet is?
zaterdag 8 juli 2017 om 11:09
zaterdag 8 juli 2017 om 11:19
Ik lees amper nieuws en dat hou ik graag zo. Ik hoef niet alles van alle ellende in de wereld af te weten. Ik vind het belangrijker wat tijdens de top besproken wordt, dan wat eromheen gebeurt, dus dat negeer ik stelselmatig.
En oud nieuws zakt nu eenmaal. Het is maar een ieniemienie item van al het gedoe op de wereld.
En oud nieuws zakt nu eenmaal. Het is maar een ieniemienie item van al het gedoe op de wereld.
zaterdag 8 juli 2017 om 11:31
Impala, dit wás een leuk topic om te lezen. Elke dag vind je wel ergens iets van, dat mag en staat je vrij. Maar wat jij zo nu en dan je toetsenbord uit weet te rammen slaat kant noch wal.
En is uitermate kwetsend, ergerlijk én irritant om te lezen!
Boosmakend zelfs.
Ben je eindelijk van blauwe gefittie af en hoppa daar is impala weer.
Als meelezer is het niet geinig meer.
Je blijft scrollen omdat JIJ weer bezig bent.
Je hoeft mij niet te vertellen dat ik het dan maar niet hoef te lezen, of je onder de negeer moet gooien, want verder heb ik gewoon Lak aan jou.
Ik wil het gewoon eens even tegen je gezegd hebben:
Je zeurt, om maar aandacht te krijgen.
Je zuigt en verpest de sfeer in dit topic.
Salute
anoniem_264789 wijzigde dit bericht op 08-07-2017 11:34
Reden: .
Reden: .
1.51% gewijzigd
Croma is een een Bitch.
zaterdag 8 juli 2017 om 11:41
Prachtig voorbeeld van ontwijkend gedrag!
Kop in het zand dan maar he.
Jij bent hier om te zuigen, en misselijkmakende Posts te plaatsen.
En ze dan weg te schuiven onder een aandoening.
Croma is een een Bitch.
zaterdag 8 juli 2017 om 11:41
Je hebt gelijk hoor, als meelezer ben ik zo kwaad dat ik zelf ook op mijn handen heb gezeten.
Croma is een een Bitch.