Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 8 juli 2017 om 11:43
Wat zijn mensen zoals jij?
Ik snap je punt ook niet. Je beargumenteert dat het onvoldoende in het nieuws belicht wordt terwijl je tevens aangeeft dat dat maar net afhangt van waar je kijkt. Vervolgens blijkt je selectieve voorbeeld van het onderbelichten zelfs ook niet te bestaan, maar koppel je dat aan het feit dat jij vroeger wakker was dan de nieuwsredactie. En dat er met de prioriteit van nieuws geschoven wordt afhankelijk van wat er op dat moment aan nieuws is snap je niet, maar je snapt wel hoe het nieuws werkt, dat hoeft men jou niet uit te leggen, alstublieft dankjewel.
Dus als je niet bestaande punt er inderdaad niet blijkt te zijn, koppel jij dat aan het feit dat het er wel was maar achterhaalt is door de huidige situatie. Waarbij je ook niet vindt dat je punt vervalt maar dat de werkelijkheid gewoon verdomd amateuristisch met jouw punt om gaat.
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 08-07-2017 11:49
1.15% gewijzigd
zaterdag 8 juli 2017 om 11:48
Dat doe ik en nog gaan ze dood
zaterdag 8 juli 2017 om 11:54
Plus 100.salute schreef: ↑08-07-2017 11:31Impala, dit wás een leuk topic om te lezen. Elke dag vind je wel ergens iets van, dat mag en staat je vrij. Maar wat jij zo nu en dan je toetsenbord uit weet te rammen slaat kant noch wal.
En is uitermate kwetsend, ergerlijk én irritant om te lezen!
Boosmakend zelfs.
Ben je eindelijk van blauwe gefittie af en hoppa daar is impala weer.
Als meelezer is het niet geinig meer.
Je blijft scrollen omdat JIJ weer bezig bent.
Je hoeft mij niet te vertellen dat ik het dan maar niet hoef te lezen, of je onder de negeer moet gooien, want verder heb ik gewoon Lak aan jou.
Ik wil het gewoon eens even tegen je gezegd hebben:
Je zeurt, om maar aandacht te krijgen.
Je zuigt en verpest de sfeer in dit topic.
Salute
De lol is er zo wel af, daarbij is dit geen napraten, maar zuigen om aandacht inderdaad.
zaterdag 8 juli 2017 om 11:55
Dat moet je aan Marinda H vragen, niet aan mij.
Verder wil ik iedereen aanraden eens kritisch terug te lezen en te zien wie er hier nu als dollen in de aanval gaan. Ik niet in elk geval.
impala wijzigde dit bericht op 08-07-2017 11:56
30.97% gewijzigd
.
zaterdag 8 juli 2017 om 11:57
shifty schreef: ↑08-07-2017 11:43Wat zijn mensen zoals jij?![]()
Ik snap je punt ook niet. Je beargumenteert dat het onvoldoende in het nieuws belicht wordt terwijl je tevens aangeeft dat dat maar net afhangt van waar je kijkt. Vervolgens blijkt je selectieve voorbeeld van het onderbelichten zelfs ook niet te bestaan, maar koppel je dat aan het feit dat jij vroeger wakker was dan de nieuwsredactie. En dat er met de prioriteit van nieuws geschoven wordt afhankelijk van wat er op dat moment aan nieuws is snap je niet, maar je snapt wel hoe het nieuws werkt, dat hoeft men jou niet uit te leggen, alstublieft dankjewel.
Dus als je niet bestaande punt er inderdaad niet blijkt te zijn, koppel jij dat aan het feit dat het er wel was maar achterhaalt is door de huidige situatie. Waarbij je ook niet vindt dat je punt vervalt maar dat de werkelijkheid gewoon verdomd amateuristisch met jouw punt om gaat.
![]()
Goeie samenvatting
zaterdag 8 juli 2017 om 11:59
Ga maar eens nadenken Impala, want wat jij hier neer zet de laatste dagen geeft de indruk dat je gewoon maar wat roept puur voor de aandacht.
Er is geen excuse me, ik zeg jou wat ik van zogenaamde "onhandige posts" vind, heb lak aan jou verder.
Je komt hier aanzetten met je zure gezeur en geprovoceer, alles voor je portie AANDACHT.
Aandacht voor Impala, want dat is waar je op uit bent.
En dus gooi je alles er maar uit, wat jij je bedenkt. En dat kwetst en ergert mensen.
Zuur he, dat een meelezer je nu eens zegt hoe jij over komt. En hoeveel pagina's dat kost im door te scrollen.
Croma is een een Bitch.
zaterdag 8 juli 2017 om 12:02
Is geen aanval, ik geef je mijn mening.
Daar staat dit forum toch voor, vrouwen met een mening?
Croma is een een Bitch.
zaterdag 8 juli 2017 om 12:04
Maar als je al 10 keer je punt gemaakt hebt, en het komt niet aan, dan zal het de 11e keer ook niet aankomen, en de 101e keer ook niet.
Dan kun je het inderdaad maar beter negeren, want iedere reactie lokt weer een nieuwe uit.
En het heeft nu wel lang genoeg dit topic beheerst lijkt me zo
anoniem_265461 wijzigde dit bericht op 08-07-2017 12:06
0.10% gewijzigd
zaterdag 8 juli 2017 om 12:04
zaterdag 8 juli 2017 om 12:05
shifty schreef: ↑08-07-2017 11:43Wat zijn mensen zoals jij?![]()
![]()
Ik vind het zooo knap dat jij maar blijft uitleggen en kloppende analyses maakt
zaterdag 8 juli 2017 om 12:05
Ja wat een geduld-Puss-in-Bootz- schreef: ↑08-07-2017 12:05Ik vind het zooo knap dat jij maar blijft uitleggen en kloppende analyses maaktniet dat het helpt maar wel goede poging.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 8 juli 2017 om 12:08
Omdat je niet reageert op wat er gezegd wordt ja. Daarom zijn je post zo kort. Nog korter is gewoon toegeven dat ik gewoon gelijk heb. Dan kan er gewoon weer lief gepost worden, ipv de haringkar met uitjes die jij als trigger neer zet voor de aandacht.
Croma is een een Bitch.