Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 8 juli 2017 om 12:41
Tja, ik kan duizenden dingen bedenken, maar wellicht dat iedereen die dat doet een andere reden heeft. En denken voor een ander vind ik net zoiets als ongewenste intimiteiten. Ik ben er niet van gediend als anderen dat voor mij doen en ik vind mezelf veels te leuk om dat voor anderen te doen.LostWandress schreef: ↑08-07-2017 12:35Wat is het dan? Ik zag het al bij 3 (ver)nieuw(d)e nicks hier.
zaterdag 8 juli 2017 om 12:44
[/u]
Wat is jouw input geweest in de laatste napraats? Of ben je alleen maar een vervelende lurker die nu ook ff lekker komt pissen?
Wat is jouw input geweest in de laatste napraats? Of ben je alleen maar een vervelende lurker die nu ook ff lekker komt pissen?
zaterdag 8 juli 2017 om 12:46
Nee, ik wil ook niet invullen of denken voor een ander. Daarom vraag ik het. Misschien staat het wel voor iets wat 'algemeen' bekent is en dat ik dat heb gemist. En degenen met een sterretje achter hun nick hoeven geen uitleg te geven hoor. Het viel me gewoon op, 3 nieuwe nicks zo vlak achter elkaar. Ik vind het wel leuk staan.GenieInABottle schreef: ↑08-07-2017 12:41Tja, ik kan duizenden dingen bedenken, maar wellicht dat iedereen die dat doet een andere reden heeft. En denken voor een ander vind ik net zoiets als ongewenste intimiteiten. Ik ben er niet van gediend als anderen dat voor mij doen en ik vind mezelf veels te leuk om dat voor anderen te doen.
zaterdag 8 juli 2017 om 12:49
Vind ik ook en bij star is het ook nog erg toepasselijk. Maar de ander 2 hebben een hele nieuwe naam. Alhoewel, pipo ken ik niet en ik weet niet of er eerder een pipo was.
Maar het is verder helemaal niet belangrijk. Ik was even nieuwsgierig en het is al weer over.
zaterdag 8 juli 2017 om 12:50
Nee, op anoniem gaan is leuk, maar moet niet te anoniem zijn.blijfgewoonbianca schreef: ↑08-07-2017 12:50Over achterdochtig gesproken.
Lijkt mij niet meer dan logisch , als je gelijk op de oude voet met mensen wilt forummen, dat je niet onherkenbaar wilt zijn.
Vlgs mij begroet ik mensen nooit/zelden met 'wie ben/was jij?'
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 8 juli 2017 om 12:50
Over achterdochtig gesproken.simbalabimba schreef: ↑08-07-2017 12:39Een teken dat iemand niet nieuw is, maar een oude vertrouwde, als in 'goed volk'. Zodat een wantrouwende houding t.o.v. van een vreemdeling, niet nodig is, zoiets.
Een herboren oude nieuwe.
Lijkt mij niet meer dan logisch , als je gelijk op de oude voet met mensen wilt forummen, dat je niet onherkenbaar wilt zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 8 juli 2017 om 12:51
zaterdag 8 juli 2017 om 12:51