Zwanger worden met IVF of ICSI (Deel 4)

woensdag 10 mei 2017 om 16:31
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
.
De stand van zaken
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.
Bezig met behandelingen
.
ZWANGER!
- De zwangeren schrijven hier gezellig verder
Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.
Hartje gezien!
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.
Bevallen
rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
.

Wachten op start | miillaa, Lilly53, Miekje (aug?), MevrouwStippel (aug/sept), sense (sept), flipje2 (sept/okt), Duufje, Diamond (sept), boulu, Zizo (nov/dec?), gelukspoppetje |
Prikken & slikken | rojali |
Wachten op cryo-tp | Animal, doces, windmolen, Dazzle_, smurff_4 |
In de wachtweken | Abusu (27 aug), smurf112 (31 aug) |
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.

Naam (leeftijd) |
Wens sinds | MMM sinds | Oorzaak | Behandeling | Status # cryo's |
Locatie |
flipje2 (29/41) |
okt 2014 |
okt 2015 |
<1 miljoen/ml zaadcellen, 2x mk (F☆18w, P☆12w), 1x vmk (☆6w) | ICSI2 | wachten op start (sept) |
VUmc |
Dazzle_ (34/36) |
2013 | Mei 2015 | Laag AMH IUI:6x, IVF1: TP 5x, IVF2: TP 1x |
IVF3 | 2 cryo's | IVF1&2: NL IVF3:Dusseldorf |
Duufje (39/43) |
2013 | Dec 2015 | zeer slechte zaadkwaliteit ICSI1: geen bevructingen, ICSI2: B☆ |
ICSI2 | start mei '17. ICSI1 mislukt, ICSI2 juli ook mislukt | ? |
gelukspoppetje | 2014 | Maart 2016 | slechte zwemmers jun '16 IVF1 niet zwanger |
ICSI+PGD | wachten op start | MUMC/AMC |
abusu (39) |
2014 | 2014 | alleenstaand, schildklier, 9x IUI gehad ICSI1 niet zwanger |
ICSI2 | verse tp niet zwanger (1 cryo) |
MCK |
Animal2307 (36/36+) |
2014 | 2016 | Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad IVF1 en 2 (NL) niet gelukt |
IVF/ICSI3 | wachten op uitslag NK-cellen, daarna cryo tp | Dusseldorf |
boulu (?) |
slechte zaadkwaliteit, PCOS, 1x vmk☆, aug '17 mk (☆12w) | |||||
miillaa | IVF1.1 afgebroken, wegens allergische reactie | IVF1.2 | wachten op verder onderzoek | |||
MevrouwStippel (36/39) |
man hersteloperatie gehad | ICSI+ MESA/TESE |
wachten op start (±augustus '17) |
AMC | ||
Lilly53 | verstoring LH, azoospermie | ICSI1 | wachten op start | |||
Miekje-5 (35/38) |
jan 2017 |
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's | ICSI2 | start mei '17, 2e ronde aug'17? | LUMC | |
-Sense-(35/40) | 2015 | halve baarmoeder, 1 werkende eileider |
IVF1 | wachten op start (Sept) |
||
Zizo (33/37) |
okt 2014 |
feb 2016 |
matige zaadkwaliteit 6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's |
ICSI2 | wachten op start (nov/dec?) afhankelijk van herstel | |
doces (28/30) |
2015 | 2016 | leverziekte en slechte zaadkwaliteit | ICSI | ICSI 1 mei '17 | privé |
Diamond30 (31/37) |
2014 | sept 2016 | Geen oorzaak gevonden, MK in 2016, in 2016/2017 6x IUI gehad 1x IVF |
IVF2 | wachten op start september | |
windmolen (32/38) |
2015 | juni 2016 | endometriose, 6x IUI gehad | IVF/ICSI1 | eerste TP mislukt, nog 2 cryo's over | |
smurff_4 | Nov 2015 | Jan 2017 | slechte zaadkwaliteit | ICSI 1 | 7 cryos | |
rojali | Okt 2015 | Jul 2017 | HSG gehad, verkleving door chlamidia | IVF 1 | ? | |
Smurf112 | 2016 | juni 2016 | PCOS, man verminderd vruchtbaar | IVF/ICSI | Start prikken 5/8 X |
|
Wij maken altijd plaats voor nieuwe dames! |
ZWANGER!

*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.

*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.

rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 26-08-2017 11:17
62.76% gewijzigd
zondag 9 juli 2017 om 09:14
Doces: Benieuwd wanneer je na je vakantie weer van start kan. Vergeet niet dat dit je allereeste TP was!!
en wees lief voor jezelf.
Animal: Ik blijf refreshen. Erg benieuwd en hoop het zo
Flipje: Hoe was de bruiloft? Hoop dat jullie een mooie dag hebben gehad
Wel een uitvinding dat ik nu gewoon internet heb - en af en toe kan spieken terwijl ik en route ben

Animal: Ik blijf refreshen. Erg benieuwd en hoop het zo

Flipje: Hoe was de bruiloft? Hoop dat jullie een mooie dag hebben gehad

Wel een uitvinding dat ik nu gewoon internet heb - en af en toe kan spieken terwijl ik en route ben

A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

zondag 9 juli 2017 om 09:21
Doces wat ontzettend balen. Ik had het je zo gegund.
Duufje gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis. Hopelijk wordt het wat met het klushuis. Of vinden jullie een ander geschikte woning. Wat stom dat je cyclus raar doet, ik hoop dat je vlot ongesteld wordt zodat jullie weer verder kunnen.
Baggal ik heb amper gemerkt dat je op vakantie was. Was het leuk om weer in Nederland te zijn en je vrienden/familie weer te zien? Voor straks: home sweet home.
Animal ik hoop het zo voor je!
Flipje even een dikke knuffel voor jou.
Duufje gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis. Hopelijk wordt het wat met het klushuis. Of vinden jullie een ander geschikte woning. Wat stom dat je cyclus raar doet, ik hoop dat je vlot ongesteld wordt zodat jullie weer verder kunnen.
Baggal ik heb amper gemerkt dat je op vakantie was. Was het leuk om weer in Nederland te zijn en je vrienden/familie weer te zien? Voor straks: home sweet home.
Animal ik hoop het zo voor je!
Flipje even een dikke knuffel voor jou.
zondag 9 juli 2017 om 09:29
MevrouwStippel: Ik ben in Cannes geweest met mijn man voor twee weken. Vanmiddag komen we in Parijs aan en morgen avond vetrekken we voor London. Dan 4 dagen op kantoor om de week erna een weekje NL te doen. Beetje veel, maar als het goed is, is dit de laatste vakantie als paar. Ik hoop door te kunnen werken tot September. Hoe is het bij jou?
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

zondag 9 juli 2017 om 09:35
Klopt Baggal, het was de allereerste TP, dus meteen in één keer raak was ook een beetje te mooi om waar te zijn. Rationeel gezien begrijp ik dat wel, maar stiekem had ik toch een beetje hoop... Ook bij de eerste TP heb je natuurlijk kans dat 'ie blijft plakken dus ik probeerde optimistisch te zijn in de trant van: "Wie weet heb ik wel geluk en blijft 'ie wel gewoon zitten!"
Ik loop heus niet huilend door het huis, ga straks gewoon boodschappen doen en morgen weer werken, maar ik vind het wel jammer...
Ben ook benieuwd hoe dat dan gaat met zo'n cryo terugplaatsing, of dat net zo belastend is als de aanloop naar de punctie. Voor mijn werk was om de dag een voortgangsecho heel hinderlijk namelijk. Ik heb natuurlijk ook ruim 4 weken Gonal-F moeten spuiten... Dan vond ik het hormonen spuiten nog beter te doen dan dat steeds weer op en neer naar het ziekenhuis, vervanging voor mijn klas regelen, keer op keer later binnen komen, vragende blikken van collega's, enzovoorts. Straks maar even lezen hoe en wat bij een cryo terugplaatsing (meen dat hier laatst ook een 'college cryo terugplaatsingen' was geschreven
)
Ik loop heus niet huilend door het huis, ga straks gewoon boodschappen doen en morgen weer werken, maar ik vind het wel jammer...
Ben ook benieuwd hoe dat dan gaat met zo'n cryo terugplaatsing, of dat net zo belastend is als de aanloop naar de punctie. Voor mijn werk was om de dag een voortgangsecho heel hinderlijk namelijk. Ik heb natuurlijk ook ruim 4 weken Gonal-F moeten spuiten... Dan vond ik het hormonen spuiten nog beter te doen dan dat steeds weer op en neer naar het ziekenhuis, vervanging voor mijn klas regelen, keer op keer later binnen komen, vragende blikken van collega's, enzovoorts. Straks maar even lezen hoe en wat bij een cryo terugplaatsing (meen dat hier laatst ook een 'college cryo terugplaatsingen' was geschreven

zondag 9 juli 2017 om 09:51
een cryo tp is heel anders en veel minder belastend. ik deed in kunstmatige cyclus met een schema met pilletjes, op dag 14 een echo en dan krijg je te horen wanneer de tp is.
als je in een normale cyclus terugplaatst krijg , ook dan ga je voor 1 echo. ovulatietesten worden dan ook wel is gebruikt en sommige zetten dan 1 prik en heb je je tp. het is niet te vergelijken met punctie en tp
als je in een normale cyclus terugplaatst krijg , ook dan ga je voor 1 echo. ovulatietesten worden dan ook wel is gebruikt en sommige zetten dan 1 prik en heb je je tp. het is niet te vergelijken met punctie en tp

zondag 9 juli 2017 om 10:03
Doces teleurgesteld zijn over dat het niet gelukt is is ook heel begrijpelijk en logisch. Je hebt toch hoop dat het wel raak is (zeker met alle symptomen die je beschreef.)
Een cryo tp is idd volstrekt niet vergelijkbaar met de stimulatiemaand.
Geen idee hoe je makkelijk posts terugvindt op dit nieuwe forum, maar ik heb idd een dag tot 8-10 geleden voor windmolen idd een hele uitleg gegeven over de verschillende methodes voor cryo-tp.
Een cryo tp is idd volstrekt niet vergelijkbaar met de stimulatiemaand.
Geen idee hoe je makkelijk posts terugvindt op dit nieuwe forum, maar ik heb idd een dag tot 8-10 geleden voor windmolen idd een hele uitleg gegeven over de verschillende methodes voor cryo-tp.
weija wijzigde dit bericht op 09-07-2017 10:05
0.56% gewijzigd
zondag 9 juli 2017 om 10:07
Gevonden Doces;
Weija schreef: ↑02-07-2017 23:12
Windmolen wat een mooie score 3 blastocyst cryo's uit 6 eicellen! Echt heel netjes.
Windmolen tbv een cryo-tp moeten ze in een natuurlijke cyclus idd heel precies je eisprong weten. Daarom ga je meestal op dag 10 (of 12) van je cyclus voor een uitgangsecho. Als het dominante follikel rond de 17-18 mm is mag je die avond pregnyl spuiten (soms zijn er meer echo's nodig voordat het dominante follikel groot genoeg is). Na pregnyl (of Ovitrelle) spuiten heb je 36 uur later je eisprong, de blastocyste wordt vervolgens 5 dagen na je eisprong teruggeplaatst. Dit is dus precies een week na je laatste echo (vandaar dat je dat al zo op tijd kan plannen). Sommige ziekenhuizen werken ipv met pregnyl met ovulatietesten.
Bij een kunstmatige cyclus begin je op dag 2 met progynova, dit legt je eierstokken stil en bouwt het bms op. In de kunstmatige cyclus heb je rond dag 13-15 een uitgangsecho, als dan het bms dik genoeg is mag je met progesteron beginnen (Crinone of Utrogestan) en heb je de 5e dag nadat je met de progesteron bent begonnen de terugplaatsing.
Per ziekenhuis/ kliniek verschilt het of ze met een kunstmatige of natuurlijke cyclus werken en verschilt het ook wat er mogelijk is als het embryo niet goed ontdooit bij het ene ziekenhuis ontdooien ze dan op dezelfde dag nog een embryo bij het andere ziekenhuis kan dan die maand de terugplaatsing niet doorgaan.
So far het college cryo terugplaatsingen![]()
zondag 9 juli 2017 om 10:09
Hier helaas hetzelfde slechte nieuws als Doces. Balen meid!... Ben daarna mijn bed weer in gedoken... Heb geen utrogestan genomen in de hoop dat morgen mijn borsten weer normaal zijn en ik morgenavond weer kan hardlopen. Al vanaf woensdag menstruatiekrampen, dus misschien breekt het wel snel door. Straks maar even mailen naar DD voor het volgend plan...

zondag 9 juli 2017 om 10:16
Oh Baggal ik dacht dat je rechtstreeks van France naar NL zou gaan. Dat klonk me al druk in de oren. Maar je gaat eerst nog een weekje werken en dan naar Nederland.
Het gaat hier wel redelijk goed. Op een of andere manier is er een enorme rust over me heen gekomen. Ik probeer mijn hoop wel te temperen want dat er nu zaad in de vriezer zit wil nog niet zeggen dat we uiteindelijk met een baby in onze armen zullen staan. Maar de kans is wel groter dat het wel lukt dan dat het niet lukt. Dus ik probeer vooral te hopen op het beste en minder te doemdenken.
Aan de ene kant is het rot dat we nog moeten wachten tot 17 augustus voor de informatiemiddag. Maar dat geeft me ook de kans om weer wat meer te herstellen van de burn out en even bij zinnen te komen. Want emotioneel hebben we een hele heftige, onzekere tijd gehad de afgelopen twee jaren. Vanaf 17 augustus wordt de start van het traject ingepland en vanaf dan gaat het naar wat ik online lees wel vlot.
Met man gaat het ook erg goed. De zwelling en bloed uitstortingen zijn weg en de wond ziet er netjes uit. (Hij heeft ook even getest of alles nog naar behoren werkt
en dat is gelukkig ook het geval.) Hij heeft geen pijn meer en hij vond het achteraf gezien best meevallen. Alleen de verdovingsprik in zijn bal vlak voor de ingreep, die zal hij van zijn leven lang niet vergeten.
Het gaat hier wel redelijk goed. Op een of andere manier is er een enorme rust over me heen gekomen. Ik probeer mijn hoop wel te temperen want dat er nu zaad in de vriezer zit wil nog niet zeggen dat we uiteindelijk met een baby in onze armen zullen staan. Maar de kans is wel groter dat het wel lukt dan dat het niet lukt. Dus ik probeer vooral te hopen op het beste en minder te doemdenken.
Aan de ene kant is het rot dat we nog moeten wachten tot 17 augustus voor de informatiemiddag. Maar dat geeft me ook de kans om weer wat meer te herstellen van de burn out en even bij zinnen te komen. Want emotioneel hebben we een hele heftige, onzekere tijd gehad de afgelopen twee jaren. Vanaf 17 augustus wordt de start van het traject ingepland en vanaf dan gaat het naar wat ik online lees wel vlot.
Met man gaat het ook erg goed. De zwelling en bloed uitstortingen zijn weg en de wond ziet er netjes uit. (Hij heeft ook even getest of alles nog naar behoren werkt

zondag 9 juli 2017 om 10:49
Verdorie Animal: bah! Met die twee blasto's had ik goede hoop voor je. Ook voor jou geldt dat je wat in de vriezer hebt, maar ik had het je nu al zo enorm gegund. Ben echt een beetje teleurgesteld voor je...
Doces: natuurlijk heb je hoop en dat mag ook. Zeker door de vage klachten die je had en je lichaam dat je dan zo voor de gek houdt. En nee, het is niet einde oefening, maar nog steeds zuur! Bij iedere TP is er een kans tenslotte.
Verder ben ik het helemaal met Weija en Piene eens. Een cryo TP is veel minder belastend en emotioneel ook makkelijker omdat je er niet "midden in" zit. Ik heb goede ervaringen met Eskimo's (geldt ook voor Piene en anderen) en hoop voor jou en Animal dat jullie (en ook Weija, Flipje en Abusu!) hier mee snel doorgaad zwanger raken... knuffel
Mwstippel: Fijn dat je je goed voelt. En ben erg benieuwd hoe het jou straks vergaat. Helaas moet ik volgende week echt even mijn gezicht laten zien op kantoor. Man kon ook geen 4 weken vrij krijgen (want wij hadden heel even het idee...
).

Doces: natuurlijk heb je hoop en dat mag ook. Zeker door de vage klachten die je had en je lichaam dat je dan zo voor de gek houdt. En nee, het is niet einde oefening, maar nog steeds zuur! Bij iedere TP is er een kans tenslotte.
Verder ben ik het helemaal met Weija en Piene eens. Een cryo TP is veel minder belastend en emotioneel ook makkelijker omdat je er niet "midden in" zit. Ik heb goede ervaringen met Eskimo's (geldt ook voor Piene en anderen) en hoop voor jou en Animal dat jullie (en ook Weija, Flipje en Abusu!) hier mee snel doorgaad zwanger raken... knuffel

Mwstippel: Fijn dat je je goed voelt. En ben erg benieuwd hoe het jou straks vergaat. Helaas moet ik volgende week echt even mijn gezicht laten zien op kantoor. Man kon ook geen 4 weken vrij krijgen (want wij hadden heel even het idee...

zondag 9 juli 2017 om 11:05
Ah Animal wat enorm balen!!!! Had het zo voor je gehoopt en zeker met 2 blastocystes.
Neem de tijd om even goed te balen en verdrietig te zijn en dan heb je gelukkig nog een stel schitterende dag 5 cryo's in DD als back up. Dikke knuffel voor jou en Doces want kl#te is zo'n witte test wel.
Mevrouw Stippel fijn te horen dat het feit dat ze zaad hebben kunnen invriezen rust geeft. En helemaal fijn dat je gaandeweg steeds weer een stukje verder herstelt.
En zoals je schrijft is het geen garantie op een baby, maar geeft het wel kans op een baby van jullie samen. 17 augustus is al best snel dus gelukkig hoeven jullie nu niet al te lang meer te wachten.
Wat schrijf je toch lieve posts Baggal!
Geniet van het avondje Parijs en die paar dagen kantoor kom je vast prima door voordat jullie naar NL komen.
Neem de tijd om even goed te balen en verdrietig te zijn en dan heb je gelukkig nog een stel schitterende dag 5 cryo's in DD als back up. Dikke knuffel voor jou en Doces want kl#te is zo'n witte test wel.

Mevrouw Stippel fijn te horen dat het feit dat ze zaad hebben kunnen invriezen rust geeft. En helemaal fijn dat je gaandeweg steeds weer een stukje verder herstelt.
En zoals je schrijft is het geen garantie op een baby, maar geeft het wel kans op een baby van jullie samen. 17 augustus is al best snel dus gelukkig hoeven jullie nu niet al te lang meer te wachten.
Wat schrijf je toch lieve posts Baggal!

Geniet van het avondje Parijs en die paar dagen kantoor kom je vast prima door voordat jullie naar NL komen.
zondag 9 juli 2017 om 15:51
Bedankt voor jullie lieve reacties. Dat doet me goed...
Ja Dazzle, het is gewoon een klote traject, maar het kan zo mooi zijn als echt alles zo verloopt als hoe het hoort...
Dazzle, even een vraag voor jou. Jij krijgt binnenkort toch scratch en NK-cellen onderzoek in DD? Doen ze dan meteen een hysteroscopie? Ik dacht namelijk dat ze dat biopt voor het NK-cellen onderzoek tijdens een hysteroscopie nemen. Ik vind dat ze er maar eens een kijkje moeten gaan nemen. De planning was ook om in de wachtmaand dat te gaan doen, maar ik heb wel liever dat ze dan gelijk een hysteroscopie gaan doen. Is dat onder narcose of is dat net als een tp/iui?
Ja Dazzle, het is gewoon een klote traject, maar het kan zo mooi zijn als echt alles zo verloopt als hoe het hoort...
Dazzle, even een vraag voor jou. Jij krijgt binnenkort toch scratch en NK-cellen onderzoek in DD? Doen ze dan meteen een hysteroscopie? Ik dacht namelijk dat ze dat biopt voor het NK-cellen onderzoek tijdens een hysteroscopie nemen. Ik vind dat ze er maar eens een kijkje moeten gaan nemen. De planning was ook om in de wachtmaand dat te gaan doen, maar ik heb wel liever dat ze dan gelijk een hysteroscopie gaan doen. Is dat onder narcose of is dat net als een tp/iui?
zondag 9 juli 2017 om 18:37
zondag 9 juli 2017 om 18:43
Doces en Animal, ook ik voel jullie teleurstelling zoals alle andere dames hier
zo rot en oneerlijk weet. Maar op naar de volgende ronde dames! Knuffel..
Baggal fijn dat je genoten hebt van jr vakantie en meteen weer naar een volgende
leuk hoor!! Wel vermoeiend denk ik! Ergens toch ook een fijn vooruitzicht denk ik, zo, de laatste vakanties onder jullie tweetjes
hoe voel je je verder?
Mevrouwstippel, goed dat bij je man alles nog werkt
hihi, kan me wel i inbeelden dat het een niet te onderschatten ingreep is!

Baggal fijn dat je genoten hebt van jr vakantie en meteen weer naar een volgende

Mevrouwstippel, goed dat bij je man alles nog werkt

zondag 9 juli 2017 om 19:22
Animal: Bij mij doen ze de combinatie in 1x. Dus hysteroscopie, scratch, biopt (NK-Cellen onderzoek)
Ik heb dit onderzoek as dinsdag, we overnachten in DD en dan woensdag 2e gesprek en zaadonderzoek (laatste keer is ondertussen twee jaar geleden) Dus daar ook maar even een second opion over.
Hysteroscopie gaat onder (geen volledige, volgens mij?) narcose. Ik moet morgen even bellen voor laatste details.
Helaas laat uitslag NK cellen onderzoek 6-8 weken op zich wachten...
Maar ik wil woensdag overleggen of we met de volgende cyclus al kunnen starten. We wachten al vanaf februari om weer verder te kunnen. Al met al twijfel ik. Want uitslag NK cellen onderzoek ik ook wel weer belangrijk. Pff ik vind het zooo lastig... En ben het wachten zo ontzettend beu.
Hoe voel je je? Altijd zo verdrietig moment als poging niet gelukt is...
Ik heb dit onderzoek as dinsdag, we overnachten in DD en dan woensdag 2e gesprek en zaadonderzoek (laatste keer is ondertussen twee jaar geleden) Dus daar ook maar even een second opion over.
Hysteroscopie gaat onder (geen volledige, volgens mij?) narcose. Ik moet morgen even bellen voor laatste details.
Helaas laat uitslag NK cellen onderzoek 6-8 weken op zich wachten...
Maar ik wil woensdag overleggen of we met de volgende cyclus al kunnen starten. We wachten al vanaf februari om weer verder te kunnen. Al met al twijfel ik. Want uitslag NK cellen onderzoek ik ook wel weer belangrijk. Pff ik vind het zooo lastig... En ben het wachten zo ontzettend beu.
Hoe voel je je? Altijd zo verdrietig moment als poging niet gelukt is...