Afgrijselijke kindernamen trilogie!!

01-06-2017 23:22 4003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voilla deel 3 inmiddels :

Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch? :|

Hier gaan we gezellig verder!

over de puntjes tussen de namen:

Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).
:whistle:
rouge__ wijzigde dit bericht op 01-11-2017 21:29
35.17% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Wintertime16 schreef: ↑
06-07-2017 13:21
Chryhs-thynh-iah = Christinia?
emmylou schreef:
06-07-2017 23:20
Ja klopt
Ja maar dat miste natuurlijk ook wel de letter H op een aantal plaatsen, dat snapt iedereen, En iedereen hier heeft ook allang gezien dat elke naam mooier wordt als je de i vervangt door de y :proud:

De volgende maakt er natuurlijk wel Chryhsthynhyah van. Want die i laten staan op het eind is natuurlijk jammer
sprietgras wijzigde dit bericht op 07-07-2017 16:33
25.10% gewijzigd
sprietgras schreef:
07-07-2017 16:29
Zag ook weer leuke :

jongens:
Frijderijk
Jaymi

Meisjes:
Erkabel (ja echt)
Djoya
Kym
Ritage

Bij sommige hoop ik gewoon dat de kraamzorg het verkeerd op het bord heeft geschreven en het kind eigenlijk een hele normale naam heeft

Hoe zouden Frijderijk en Kym eigenlijk uitgesproken worden? Freidereik? Kiem of Kim?
sprietgras wijzigde dit bericht op 07-07-2017 16:38
1.79% gewijzigd
Ja!!
En de f door ph, ks door x, dubbele letters zijn ook mooi (Svenn, maxx, jazzlynn). En een paar lukraak geplaatste apostrof en streepje zijn ook tof.
Kind had dus beter C'ryshtynny-ahh kunnen heten
blablamana schreef:
07-07-2017 16:09
Toch niet de meest voor de hand liggende betekenis. In ieder geval niet het eerste waar ik aan denk, maar zal wel aan mij liggen.
Was je TLC aan het kijken? Veel inspiratie daar voor dit topic :)
Starshine-2 schreef:
07-07-2017 16:38
Ja!!
En de f door ph, ks door x, dubbele letters zijn ook mooi (Svenn, maxx, jazzlynn). En een paar lukraak geplaatste apostrof en streepje zijn ook tof.
Kind had dus beter C'ryshtynny-ahh kunnen heten

Doe je het nog fout.. Je weet toch, voor de J plaats je altijd een D. Want Djazlynn is toch veel mooier!
LadyMadonna schreef:
07-07-2017 16:41
Was je TLC aan het kijken? Veel inspiratie daar voor dit topic :)
Nee, Kerels met een Kleintje. Apart programma haha. TLC zal nog wel erger zijn inderdaad
sprietgras schreef:
07-07-2017 16:41
Doe je het nog fout.. Je weet toch, voor de J plaats je altijd een D. Want Djazlynn is toch veel mooier!
Shit ja :facepalm:
up4more schreef:
02-06-2017 07:39
De buren hebben hun baby Loe genoemd. Loe? Ik heb nu al medelijden met dat meisje ..
Niet alleen met dat meisje, hier in de omgeving een jongen met de naam Loe :whistle:
Dance like nobody is watching & sing like there is nobody listening!
xRSNx schreef:
07-07-2017 16:54
Niet alleen met dat meisje, hier in de omgeving een jongen met de naam Loe :whistle:
Hier komt Lou/Loe best wel vaak voor bij jongens. Ik vind het een hele leuke naam!
blablamana schreef:
07-07-2017 16:47
Nee, Kerels met een Kleintje. Apart programma haha. TLC zal nog wel erger zijn inderdaad
Och heden Vanity is een Nederlands kind?
Ik lees dit draadje net en ik lig te gillen op de grond.....

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
LadyMadonna schreef:
07-07-2017 17:23
Och heden Vanity is een Nederlands kind?
Jep. En vader vond Vanity ook nog eens EXTRA mooi want die A van Arthur (zijn naam) zat er ook maar mooi in. En hun slaapkamer was behangen met Feyenoord shirts, want dan 'was het toch of je sex had in een vol stadion'. Geen heldere lichten geloof ik.
In de babykamer hadden ze een schildering waar ze elkaar aflebberen met de naam Vanity eronder.

Afbeelding
anoniem_182272 wijzigde dit bericht op 07-07-2017 17:33
13.40% gewijzigd
Ik kwam kortgeleden een vrouw tegen met twee zoontjes: Storm en Bui. :facepalm:
blablamana schreef:
07-07-2017 17:35
Jep. En vader vond Vanity ook nog eens EXTRA mooi want die A van Arthur (zijn naam) zat er ook maar mooi in. En hun slaapkamer was behangen met Feyenoord shirts, want dan 'was het toch of je sex had in een vol stadion'. Geen heldere lichten geloof ik.
In de babykamer hadden ze een schildering waar ze elkaar aflebberen met de naam Vanity eronder.

Afbeelding
:rofl: :facepalm:
En de N van oma Nel komt er ook in voor :nut:
Zizo schreef:
De volgende heet gegarandeerd Onweer of Regen.
xRSNx schreef:
07-07-2017 16:54
In Alkmaar?
Dat jongetje is vernoemd naar zijn overleden oma.
En de naam past precies bij hem.
Starshine-2 schreef:
07-07-2017 09:55
Ik ken de naam wel ja, komt van Christopher dacht ik, maar mensenlief....in de combinatie met Slofstra...ik zie dan echt een cartoonschildpad voor me.
Dat is wel sneu inderdaad. Ik had ooit een docent met de naam Ab Louws. Ook niet een hele handige combinatie.
Noem me lief nu ik nog leef!
Xheneti.
Disney.
:pukey:
Haaz schreef:
07-07-2017 20:48
Xheneti.
Disney.
pukey
Als je dit quote staat er dus Pukey, en ik dacht heel even: wie heeft zijn kind nou in hemelsnaam Pukey genoemd?

Ik ken wel een Desney.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Maechtje schreef:
08-07-2017 12:30
Als je dit quote staat er dus Pukey, en ik dacht heel even: wie heeft zijn kind nou in hemelsnaam Pukey genoemd?

Ik ken wel een Desney.
Ik een Deshley

En wat denk je van Sharlynya en Sharlandro (tweeling m-j)
Maechtje schreef:
08-07-2017 12:30

Ik ken wel een Desney.
:rofl:
Ik dacht ook even Pukey???
blablamana schreef:

Afbeelding

Wat leuk de N en de A van mijn naam zitten er ook in, wat lief dat ze daaraan gedacht hebben! :flirting:

Die muurschildering doet me denken aan de muurschildering uit de serie Modern family. Dat vond ik echt iets voor een comedy serie, zoiets doe je natuurlijk niet echt dacht ik..

Afbeelding
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Zizo schreef:
Zo ken ik een familie, W.oud, S.torm, B.rynn (keltisch voor bron) en K.ai (Hawaïaans voor Zee) en zekersteweten dat ze trots zijn op dit thema

Ik vind het niet afschuwelijk trouwens, maar wel opmerkzaam ;)
Just do it
Vandaag gezien;

Tum.
S.tado H.endrik las ik vanmorgen op FB
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven