Stamcafe XXXI
maandag 10 juli 2017 om 09:30
Ik heb best ok geslapen, maar dat mag ook wel na het halve nachtje daarvoor. En de nacht daarvoor was nog erger. Nou nee, eigenlijk was de nacht goed. Ik heb wel 5 uur achter elkaar geslapen. Das echt een uitzondering. Die ik meteen mocht bekopen met zware hoofdpijn en misselijkheid in de morgen. Te vast geslapen. Het is ook nooit goed
Nu kom ik nog slaap te kort, maar ik ben het gewend om moe te zijn, dus ik overleef vandaag ook wel weer.
Nu kom ik nog slaap te kort, maar ik ben het gewend om moe te zijn, dus ik overleef vandaag ook wel weer.
maandag 10 juli 2017 om 09:35
maandag 10 juli 2017 om 09:42
Ze is 17 en takelt nu wel erg af....
maandag 10 juli 2017 om 09:49
maandag 10 juli 2017 om 13:13
Leuk!!!-Katjies- schreef: ↑10-07-2017 09:35En nu iets heel leuks!
Ehhh, wat kan ik bedenken.
O ja, ik ben bijna jarig. Ik mag volgend schooljaar les/workshops geven op een basisschool (nog niks definities, maar vandaag een positieve reactie gehad op mijn voorstel). De zon schijnt![]()
Nog 2 weken werken en dan heb ik vakantie.
maandag 10 juli 2017 om 13:15
maandag 10 juli 2017 om 13:34
Ik moet mezelf echt een schop verkopen hoor, heb zó geen zin meer, en ik heb pas over drie weken vakantie! Heb vannacht liggen piekeren over de hond, dus moe. Ook best wel moe van het dagelijks twee paarden verzorgen + stallen uitmesten, maar dat is morgen voor het laatst. Plus als ik ermee bezig ben, geniet ik er weer van.
Zaterdag spontaan bij vrinden gegeten, bbq in hun riante tuin. Heel gezellig om weer bij te kletsen. Onze oudsten waren ooit boezemvrienden, maar zijn nu uit elkaar gegroeid. Zitten ook op andere scholen nu. Dus je zag dat het weer even moest voegen, maar toen werd het ook weer gezellig. En het zag er heel vertrouwd uit. De twee jongsten kunnen het ook prima met elkaar vinden, ook al schelen ze twee jaar. Dus dat was een fijne avond.
Gisteren mocht oudste met een groep vrinden alleen de stad in, patat eten en naar de bios. Daarna belde hij zoet, om te vragen of hij nog even mocht blijven. Kwam vervolgens keurig op tijd thuis en toen ik vroeg of het leuk was en wat ze allemaal hadden gedaan, was het 'verstoppertje spelen op de Grote Markt.' Ach, zo groot en toch nog zo klein...
Zaterdag spontaan bij vrinden gegeten, bbq in hun riante tuin. Heel gezellig om weer bij te kletsen. Onze oudsten waren ooit boezemvrienden, maar zijn nu uit elkaar gegroeid. Zitten ook op andere scholen nu. Dus je zag dat het weer even moest voegen, maar toen werd het ook weer gezellig. En het zag er heel vertrouwd uit. De twee jongsten kunnen het ook prima met elkaar vinden, ook al schelen ze twee jaar. Dus dat was een fijne avond.
Gisteren mocht oudste met een groep vrinden alleen de stad in, patat eten en naar de bios. Daarna belde hij zoet, om te vragen of hij nog even mocht blijven. Kwam vervolgens keurig op tijd thuis en toen ik vroeg of het leuk was en wat ze allemaal hadden gedaan, was het 'verstoppertje spelen op de Grote Markt.' Ach, zo groot en toch nog zo klein...