Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lady, succes!
Dolfje, fijn dat je lekker hebt geslapen. En geniet van je dag en weekend!

Ik heb ook eindelijk goed en best genoeg geslapen. :yes:
Prrrr, mauw miawwwww.
Morning.... rug redelijk bijetrokken (gaat wel vaker even helemaal mis), ondanks dat ik in bed v dochter (niet) heb geslapen. Door het harde onweer kon ze niet slapen, dus toen heb ik haar maar op mijn plek laten liggen, gezellig naast snurkend papaatje en ben ik haar bed gaan liggen. Om 2 uur dacht ik ineens dat er iets met de hond was. Dus naar beneden. Lag een grote onbeweegbare donkere vorm midden i de kamer, dus ik dacht echt even dat ze dood was. Ze voelde zo zwaar en stijfjes. Maar toen bewoog ze een beetje. Heb haar voorzichtig op haar kussen gelegd, maar ze reageerde nauwelijks. Wel haar ogen half open en tong uit haar bek. "Dit is het dan," dacht ik nog, en ik was bijna beetje opgelucht. Voor haar dan... Lang bij haar gezeten en toen naar boven gegaan. Dieren laten nl. vaak pas los als ze alleen zijn. Dus half in tranen terug in dochters bed. Maakt dochter me om 7 uur wakker: "P is heel vrolijk, ze huppelde bijna naar me toe!" @(
Pffff.....!

Net twee paarden gedaan, zo rapportgesprek, dan fysio en eind vd dag weer naar de paarden... zo'n dag dus :P
Nog even iedereen naar buiten bonjouren en dan heb ik ook weekend! Konijntje, gelukkig dat je rug bijtrekt en dat hond weer vrolijk is! En ja hoor Lady, ik heb gisteren toch maar een pizza in de oven gegooid. Met natuurlijk mijn dagelijkse dosis kaas er achteraan.
Ik ben in het weekend veel op pad maar heb me voorgenomen om heel goed op te letten dat ik vaak genoeg eet. Is er deze week een beetje bij ingeschoten en dat merk ik meteen.
Fijne middag allen! :hello:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hun, dat is even schrikken! Is je hond oud en is ze ziek?

Oudblond :hello:

Was even gaan eten met vriendin bij de vishandel en helaas verkochten ze oesters per kilo...
Wou echt 2 proeven maar een kilo durf ik niet aan...volgende keer dan maar. :|
Straks sporten. :cheer2:
Prrrr, mauw miawwwww.
Waarom heb je me niet even geapp't Jane: die kilo is peanuts voor mij!
Ik ontdek net een wereldprobleem.... De kaas is op. Man is met de auto werken... Mijn fiets is stuk.... en ik wil niet lopen :@@: stresssssssss! Afkickverschijnselen zijn nerveus de koelkast overhoop gooien, de kaasdoos besnuffelen, de vriezer doorspitten en daarna mismoedig de handen in het haar planten.
Voor 50 euro (of wat is t minimumbedrag?) bestellen en dan laten bezorgen door Appie? :idee:
Rond 23.30 was ik gisteren terug in het hotel. Regen en onweer ging in wisselend volume door tot 2uur geloof ik.
Vlak na de spits de terugreis begonnen en ondanks middagdutje een beetje gaar nu. Alsof ik te oud wordt om na een concert een productieve dag te hebben. :lijstje: :wtf:
Watervrouw :idee: Dan wordt het ten vroegste morgen gebracht. Ik ben toch maar gaan lopen heb ook meteen een heerlijk bakje aardbeien en nog wat andere vruchtjes gekocht. Zin in!
Oudblond schreef:
07-07-2017 17:13
Waarom heb je me niet even geapp't Jane: die kilo is peanuts voor mij!

Sorry vergeten :facepalm:
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
07-07-2017 21:19
Sorry vergeten :facepalm:
Wel raar ' per kilo'??? Ik ken het alleen maar per half of heel dozijn.
Oudblond schreef:
07-07-2017 21:37
Wel raar ' per kilo'??? Ik ken het alleen maar per half of heel dozijn.
Vind ik ook...
Prrrr, mauw miawwwww.
O_O

Een vrouw van 19 jaar uit El Salvador is veroordeeld tot 30 jaar celstraf, omdat ze een miskraam heeft gekregen. De rechter geeft haar die straf omdat ze geen medische hulp had gezocht voor de baby.

http://nos.nl/artikel/2182028-tiener-kr ... kraam.html
Prrrr, mauw miawwwww.
Waarom oh waarom??? Ben ik om 6 uur wakker terwijl ik haske moe ben? Maar goed. Ontbijtje gehad, slootje koffie er in gegoten, katjes geknuffeld en verzorgd en klaar om op pad te gaan. Fijne dag allen!
Ik had hetzelfde Oudblond, ook slecht geslapen en nog steeds moe.
Boodschappen zijn gedaan en straks gaan we lekker een stuk fietsen en op bezoek.
En weer thuis na een bezoekje aan Maman. Moe, emotioneel maar thuiskomen is zooooo leuk als het eerste wat je ziet zoveel broederliefde is!
Afbeelding
:flirting:
Prrrr, mauw miawwwww.
Echt he Jane?! Ik word zoooo gelukkig van de heertjes!
Oudblond schreef:
08-07-2017 19:32
Echt he Jane?! Ik word zoooo gelukkig van de heertjes!

Ik weet het!!
Sinds we katten hebben ben ik ook echt veel gelukkiger! :heart:
Het klinkt misschien raar maar vriend en ik praten dagelijks veel over ons katten. :$
Prrrr, mauw miawwwww.
Snap ik helemaal Jane. Wij werken vaak tegengestelde roosters. En vragen elkaar vaak 'heb jij ze al vlees gegeven?' Of ' zijn ze nog steeds zo aan het razen?'. De kittens zijn hier op het perfecte moment gekomen. Schoonvader heeft veel aandacht nodig, Maman gaat niet goed. De katjes zijn een positieve constante aandachtsfactor voor ons beiden.
Oudblond schreef:
08-07-2017 19:15
En weer thuis na een bezoekje aan Maman. Moe, emotioneel maar thuiskomen is zooooo leuk als het eerste wat je ziet zoveel broederliefde is!
Afbeelding
:love:
Wij waren bij vrienden op de camping en hebben daar geborreld en friet gegeten(niet heel slim met die darmen van mij maar goed het was gezellig) toen weer op de fiets naar huis en thuis nog een film gekeken.
Vandaag beetje rommelen, lezen en straks een nieuwe iPad kopen en boodschappen doen en dat is het dan wel.

Fijne zondag!
test
H'm het gif-je deed het niet. Ik ga nog even verder zoeken naar een leuke ava.
Ik was van plan pas later terug te komen, maar ook zonder account ben ik afgeleid, dus het maakt niet zo veel uit.
Hallo Katjies :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven