Stamcafe XXXI
vrijdag 7 juli 2017 om 12:40
Morning.... rug redelijk bijetrokken (gaat wel vaker even helemaal mis), ondanks dat ik in bed v dochter (niet) heb geslapen. Door het harde onweer kon ze niet slapen, dus toen heb ik haar maar op mijn plek laten liggen, gezellig naast snurkend papaatje en ben ik haar bed gaan liggen. Om 2 uur dacht ik ineens dat er iets met de hond was. Dus naar beneden. Lag een grote onbeweegbare donkere vorm midden i de kamer, dus ik dacht echt even dat ze dood was. Ze voelde zo zwaar en stijfjes. Maar toen bewoog ze een beetje. Heb haar voorzichtig op haar kussen gelegd, maar ze reageerde nauwelijks. Wel haar ogen half open en tong uit haar bek. "Dit is het dan," dacht ik nog, en ik was bijna beetje opgelucht. Voor haar dan... Lang bij haar gezeten en toen naar boven gegaan. Dieren laten nl. vaak pas los als ze alleen zijn. Dus half in tranen terug in dochters bed. Maakt dochter me om 7 uur wakker: "P is heel vrolijk, ze huppelde bijna naar me toe!"
Pffff.....!
Net twee paarden gedaan, zo rapportgesprek, dan fysio en eind vd dag weer naar de paarden... zo'n dag dus
Pffff.....!
Net twee paarden gedaan, zo rapportgesprek, dan fysio en eind vd dag weer naar de paarden... zo'n dag dus
vrijdag 7 juli 2017 om 12:53
Nog even iedereen naar buiten bonjouren en dan heb ik ook weekend! Konijntje, gelukkig dat je rug bijtrekt en dat hond weer vrolijk is! En ja hoor Lady, ik heb gisteren toch maar een pizza in de oven gegooid. Met natuurlijk mijn dagelijkse dosis kaas er achteraan.
Ik ben in het weekend veel op pad maar heb me voorgenomen om heel goed op te letten dat ik vaak genoeg eet. Is er deze week een beetje bij ingeschoten en dat merk ik meteen.
Fijne middag allen!
Ik ben in het weekend veel op pad maar heb me voorgenomen om heel goed op te letten dat ik vaak genoeg eet. Is er deze week een beetje bij ingeschoten en dat merk ik meteen.
Fijne middag allen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 7 juli 2017 om 17:03
vrijdag 7 juli 2017 om 18:35
Ik ontdek net een wereldprobleem.... De kaas is op. Man is met de auto werken... Mijn fiets is stuk.... en ik wil niet lopen
stresssssssss! Afkickverschijnselen zijn nerveus de koelkast overhoop gooien, de kaasdoos besnuffelen, de vriezer doorspitten en daarna mismoedig de handen in het haar planten.
vrijdag 7 juli 2017 om 22:23
Een vrouw van 19 jaar uit El Salvador is veroordeeld tot 30 jaar celstraf, omdat ze een miskraam heeft gekregen. De rechter geeft haar die straf omdat ze geen medische hulp had gezocht voor de baby.
http://nos.nl/artikel/2182028-tiener-kr ... kraam.html
Prrrr, mauw miawwwww.
zaterdag 8 juli 2017 om 08:36
zaterdag 8 juli 2017 om 20:24
zaterdag 8 juli 2017 om 20:45
Snap ik helemaal Jane. Wij werken vaak tegengestelde roosters. En vragen elkaar vaak 'heb jij ze al vlees gegeven?' Of ' zijn ze nog steeds zo aan het razen?'. De kittens zijn hier op het perfecte moment gekomen. Schoonvader heeft veel aandacht nodig, Maman gaat niet goed. De katjes zijn een positieve constante aandachtsfactor voor ons beiden.
zondag 9 juli 2017 om 11:13
Wij waren bij vrienden op de camping en hebben daar geborreld en friet gegeten(niet heel slim met die darmen van mij maar goed het was gezellig) toen weer op de fiets naar huis en thuis nog een film gekeken.
Vandaag beetje rommelen, lezen en straks een nieuwe iPad kopen en boodschappen doen en dat is het dan wel.
Fijne zondag!
Vandaag beetje rommelen, lezen en straks een nieuwe iPad kopen en boodschappen doen en dat is het dan wel.
Fijne zondag!