Stamcafe XXXI
maandag 10 juli 2017 om 16:35
maandag 10 juli 2017 om 16:37
Ik (als ik zelf voel) ben warm, maar ook heel rillierig.Hunniebunnie schreef: ↑10-07-2017 16:35Niet. Niet echt... Ben je rillerig of juist warm? Is er nergens een thermometer op je werk?
Nope.
maandag 10 juli 2017 om 18:06
Aaaahhhhh Konijntje
Inderdaad zo groot en toch nog zo klein! Hoop voor hem dat een stukje daarvan altijd in hem blijft zitten. Deed me denken aan plan van man en mij een tijd geleden toen we op een plein zagen dat er groepen pokemonjagers rondliepen. Wij bedachten dat we op dat plein wilden gaan zitten in pokeman pak om te kijken wat die jagers dan zouden doen. Niet uitgevoerd maar wel heerlijk gelachen! Enneh... je bent momenteel een beetje overvraagd Hunnie. Hoe fijn je het ook vindt als je met de paarden bezig bent, je moet het wel maar allemaal in je schema en energie passen!
Aza, ik heb het idee dat er al een tijd iets 'broeit' bij jou? Weerslag van? Tijd voor pas op de plaats? Bloed prikken? In elk geval beterschap en als je in mijn buurtje zou zitten zou ik die soep wel voor je maken en je onder de wol stoppen
Ik had zaterdag bedacht dat ik vandaag wraps zou eten, maar bleh zo geen zin in om te eten of te maken. Ik haal maar een gevulde soep uit de vriezer. Makkelijk en gezond.
Aza, ik heb het idee dat er al een tijd iets 'broeit' bij jou? Weerslag van? Tijd voor pas op de plaats? Bloed prikken? In elk geval beterschap en als je in mijn buurtje zou zitten zou ik die soep wel voor je maken en je onder de wol stoppen
Ik had zaterdag bedacht dat ik vandaag wraps zou eten, maar bleh zo geen zin in om te eten of te maken. Ik haal maar een gevulde soep uit de vriezer. Makkelijk en gezond.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 10 juli 2017 om 19:30
Zoiets.
Vanaf deze week voorlopig mijn vrije woensdag terug. Of mijn huiswerkopdracht een certificaat oplevert vind ik dan momenteel nog even niet belangrijk. Maar wil dat certificaat natuurlijk wel.
Vakantiebieb helpt wel met mijn 52weken26boeken-actie, maar e-boek nr 3 moet ik nog eventjes inkomen. (en meer dan 5 leken me niet boeiend genoeg in het assortiment). Nr 2 bleek heel tricky deel 2 van een trilogie te zijn. Misschien ooit het derde deel ergens opsnorren....
Nog steeds geen aandelen bij de vakantiebieb
maandag 10 juli 2017 om 20:00
Ik smokkel zoals het me uitkomt. Vond een hele reeks Baantjer bij een ruilbieb. Waren er tien ofzo, telt als twee. Omnibus met meerdere boeken telt ook als 1, geschenkboekjes zoals in maart en juni tellen niet. Vakantiebieb tel ik maar gewoon per stuk, denk dat ze in het echt dikker zouden zijn dan een Baantjer.
maandag 10 juli 2017 om 20:07
Bij mij zitten er ook jeugdboeken tussen (9+)geen prentenboeken die tel ik niet mee.Watervrouw333 schreef: ↑10-07-2017 20:00Ik smokkel zoals het me uitkomt. Vond een hele reeks Baantjer bij een ruilbieb. Waren er tien ofzo, telt als twee. Omnibus met meerdere boeken telt ook als 1, geschenkboekjes zoals in maart en juni tellen niet. Vakantiebieb tel ik maar gewoon per stuk, denk dat ze in het echt dikker zouden zijn dan een Baantjer.
Over het algemeen lees ik wel papieren boeken maar tijdens vakanties gebruik ik de e-reader.
maandag 10 juli 2017 om 20:09
Ingestort na een nacht slecht slapen en een dag werken met teveel zwarte koffie. Gelukkig hadden we een maaltijd uit de diepvries paraat.
Meneer L verklaarde prima geslapen te hebben en helemaal niet moe te zijn. Hij gaapte alleen omdat ik dat steeds deed. Hij ligt nu te slapen op de bank...
Meneer L verklaarde prima geslapen te hebben en helemaal niet moe te zijn. Hij gaapte alleen omdat ik dat steeds deed. Hij ligt nu te slapen op de bank...
The owls are not what they seem
dinsdag 11 juli 2017 om 08:59
dinsdag 11 juli 2017 om 15:36
dinsdag 11 juli 2017 om 18:00
De uitsmijter met spek was lekker Aza
Moest mezelf verder wel echt bij de les houden, zelden dat een gesprekspartner me zo snel 'kwijt' is. Tien zinnen waar niets in gezegd wordt en die niet eens een aanloop zijn en hoppa mijn gedachten zitten ergens anders: Spanningsboog van 2 minuten zeg maar.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 11 juli 2017 om 18:53
Lewis. Narnia-omnibus. Het bekende verhaal blijkt dan maar 1 van de delen te zijn.
Rowling heb ik al een keer gelezen. Probeer de HPboeken nu in het Duits bijelkaar te sprokkelen. De sport is om dan geen 15 euro of meer per deel uit te geven
Deze ga ik ook nog eens zoeken https://en.wikipedia.org/wiki/The_Famous_Five_(series)
Rowling heb ik al een keer gelezen. Probeer de HPboeken nu in het Duits bijelkaar te sprokkelen. De sport is om dan geen 15 euro of meer per deel uit te geven
Deze ga ik ook nog eens zoeken https://en.wikipedia.org/wiki/The_Famous_Five_(series)