mooie kleding
donderdag 6 juli 2017 om 15:00
Ik merk dat ik al een tijd geen kleding meer heb gekocht omdat ik niet meer zo goed weet waar ik kleding moet kopen of welke merken. Ik wil namelijk af van goedkope kleding die ik vroeger vaker kocht (H&M, Zara, Mango etc.) en juist naar minder kleding maar wel kwalitatief hoogwaardiger. Merken vind ik niet belangrijk, maar ik zoek eigenlijk naar kleding die lang mooi blijft, van mooie materialen (dus niet na 1x wassen vormloos), lekker zit, geen gewikkeld gedoe met wassen en "tijdloos" Qua stijl houd ik van basic, maar dan met een mooi detail dus gewoon een effen top of zo, maar net even iets bijzonders. Ik draag vaak een skinny met een top of colbertje of vest oid. Wie kan mij tips geven van merken die op mijn wens aansluiten?
vrijdag 7 juli 2017 om 09:38
Humanoid
Malene Birger
Ganni
Amatør
Anecdote
Second Female
Gestuz
American Vintage
Drykorn
Just Female
Hoss
Deze merken heb ik o.a. in de kast. En deze kledingstukken zien er na jaren dragen nog als nieuw uit.
Ik koop echt nog wel af en toe bij Mango.
Of wat shirtjes bij de H&M.
Zara tegenwoordig niet meer. Het is daar zo armoedig geworden.
Malene Birger
Ganni
Amatør
Anecdote
Second Female
Gestuz
American Vintage
Drykorn
Just Female
Hoss
Deze merken heb ik o.a. in de kast. En deze kledingstukken zien er na jaren dragen nog als nieuw uit.
Ik koop echt nog wel af en toe bij Mango.
Of wat shirtjes bij de H&M.
Zara tegenwoordig niet meer. Het is daar zo armoedig geworden.
vrijdag 7 juli 2017 om 14:22
Cavallaro Napoli, je schrijft vaak colberts te dragen.
Deze zijn wat duurder maar de pasvorm is geweldig, met maat 34 en met maat 46. Bijzondere details maar over het algemeen effen kleuren die goed te combineren zijn.
Luisa Cerano en Repeat voor mooie basisstukken.
Mucho Gusto voor apartere sjaals voor wellicht wat meer kleur.
En Ladress als je van de jurkjes bent.
Deze zijn wat duurder maar de pasvorm is geweldig, met maat 34 en met maat 46. Bijzondere details maar over het algemeen effen kleuren die goed te combineren zijn.
Luisa Cerano en Repeat voor mooie basisstukken.
Mucho Gusto voor apartere sjaals voor wellicht wat meer kleur.
En Ladress als je van de jurkjes bent.