Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 11 juli 2017 om 19:36
Jeetje hoe krijgt iemand dat uit haar/zijn toetsenbord. Ik heb ook niks met minnaressen maar dit is wel erg grof.shifty schreef: ↑11-07-2017 19:30Als we toch even niks te doen hebben heb ik wel een vraag:
Ik weet ook dat moderators subjectief met waarschuwingen/bans (moeten) omgaan. Maar het valt me op dat in een topic over minnaressen gewoon vrijuit gescholden mag worden zonder dat een moderator het 'op man vind' of 'ongepast'.
Iemand een gratis hoer en een laag gewetenloos vuil loeder met een rotkarakter noemen is schijnbaar geen reden om in te grijpen. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit vaker voor lijkt te komen in een topic met een vreemdgang(st)er/minna(a)r(es).
Is dit een bekend gegeven dat er in die topics anders gemodereerd wordt? Of is dit een vraag die ik in het mod-topic zou moeten stellen?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 11 juli 2017 om 19:36
dinsdag 11 juli 2017 om 19:37
Daarom worden die bugs niet verholpen
dinsdag 11 juli 2017 om 19:39
Kan ik iemand blij maken met een "Landleven' (inspiratietijdschrift voor buitenkomen & buitenleven). Kreeg ik alvast voor mijn verjaardag van mijn collega's (ik woon in een rijtjeshuis). Ja ik hou van de natuur enseauw, maar hier heeft iemand toch flink de plank misgeslagen. Ik moet hoognodig iets aan mijn imago gaan doen
dinsdag 11 juli 2017 om 19:40
Ach. Jij schrijft zonder blikken of blozen dat een medeforummer naar pis stinkt. Ik weet niet wat erger is,shifty schreef: ↑11-07-2017 19:30
Maar het valt me op dat in een topic over minnaressen gewoon vrijuit gescholden mag worden zonder dat een moderator het 'op man vind' of 'ongepast'.
Iemand een gratis hoer en een laag gewetenloos vuil loeder met een rotkarakter noemen is schijnbaar geen reden om in te grijpen. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit vaker voor lijkt te komen in een topic met een vreemdgang(st)er/minna(a)r(es).
.
dinsdag 11 juli 2017 om 19:42
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 11 juli 2017 om 19:43
Landleven?-Katjies- schreef: ↑11-07-2017 19:39Kan ik iemand blij maken met een "Landleven' (inspiratietijdschrift voor buitenkomen & buitenleven). Kreeg ik alvast voor mijn verjaardag van mijn collega's (ik woon in een rijtjeshuis). Ja ik hou van de natuur enseauw, maar hier heeft iemand toch flink de plank misgeslagen. Ik moet hoognodig iets aan mijn imago gaan doen![]()
dinsdag 11 juli 2017 om 19:48
Negeerknop
dinsdag 11 juli 2017 om 19:48
Maar wil je dan geen mobiele werkbank kunnen maken of lezen over de fokveedag voor jonge boern en boerinnen?charlottew88 schreef: ↑11-07-2017 19:43Landleven?Eh nee sorry ik laat deze keer aan mij voorbijgaan.
dinsdag 11 juli 2017 om 19:49
Ja gescheld komt wel vaker voor maar zo erg heb ik het nog nooit gelezen.
dinsdag 11 juli 2017 om 19:49
charlottew88 schreef: ↑11-07-2017 19:49Ja gescheld komt wel vaker voor maar zo erg heb ik het nog nooit gelezen.
Ik word ook altijd heel onbehoorlijk van die topics, maar dat weet ik van mezelf dus waag ik nog wel eens een poging om op mijn handen te zitten.
dinsdag 11 juli 2017 om 19:51
dinsdag 11 juli 2017 om 19:51
dinsdag 11 juli 2017 om 19:53
O, ik denk dat ik niet verder las dan gratis hoer.
Ik vind het echt raar dat dat daar opeens zomaar zou moeten kunnen. Alsof een minnares geen persoon is, maar iemand die dat kan verwachten (en verdient).