Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
shifty schreef:
11-07-2017 19:34
Jazeker wel.
Mss hebben ze vakantie. Het is toch heel rustig hier. ;-D
Life is short. Eat dessert first.
shifty schreef:
11-07-2017 19:30
Als we toch even niks te doen hebben heb ik wel een vraag:

Ik weet ook dat moderators subjectief met waarschuwingen/bans (moeten) omgaan. Maar het valt me op dat in een topic over minnaressen gewoon vrijuit gescholden mag worden zonder dat een moderator het 'op man vind' of 'ongepast'.

Iemand een gratis hoer en een laag gewetenloos vuil loeder met een rotkarakter noemen is schijnbaar geen reden om in te grijpen. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit vaker voor lijkt te komen in een topic met een vreemdgang(st)er/minna(a)r(es).

Is dit een bekend gegeven dat er in die topics anders gemodereerd wordt? Of is dit een vraag die ik in het mod-topic zou moeten stellen?
Jeetje hoe krijgt iemand dat uit haar/zijn toetsenbord. Ik heb ook niks met minnaressen maar dit is wel erg grof.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Er werd in het topic volop gestaft; ook ik ben gestaft en ik heb ook die persoon gestaft en mezelf gestaft.
shifty schreef:
11-07-2017 19:36
Er werd in het topic volop gestaft; ook ik ben gestaft en ik heb ook die persoon gestaft en mezelf gestaft.
o_o
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
doornroosje9 schreef:
11-07-2017 19:34
Mss hebben ze vakantie. Het is toch heel rustig hier. ;-D
Daarom worden die bugs niet verholpen :idee:
maar jullie hebben niet de indruk dat dit vaker voorkomt in dat type topic dus?
Kan ik iemand blij maken met een "Landleven' (inspiratietijdschrift voor buitenkomen & buitenleven). Kreeg ik alvast voor mijn verjaardag van mijn collega's (ik woon in een rijtjeshuis). Ja ik hou van de natuur enseauw, maar hier heeft iemand toch flink de plank misgeslagen. Ik moet hoognodig iets aan mijn imago gaan doen :O
shifty schreef:
11-07-2017 19:30

Maar het valt me op dat in een topic over minnaressen gewoon vrijuit gescholden mag worden zonder dat een moderator het 'op man vind' of 'ongepast'.

Iemand een gratis hoer en een laag gewetenloos vuil loeder met een rotkarakter noemen is schijnbaar geen reden om in te grijpen. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit vaker voor lijkt te komen in een topic met een vreemdgang(st)er/minna(a)r(es).

Ach. Jij schrijft zonder blikken of blozen dat een medeforummer naar pis stinkt. Ik weet niet wat erger is,
.
Beetje met je stafje lopen zwaaien op de sekspijler.
shifty schreef:
11-07-2017 19:36
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
impala schreef:
11-07-2017 19:40
Ach. Jij schrijft zonder blikken of blozen dat een medeforummer naar pis stinkt. Ik weet niet wat erger is,

Geeft niks dat je dat niet weet impala, we houden er rekening mee dat je beoordelingsvermogen niet helemaal zindelijk is. :there:
-Katjies- schreef:
11-07-2017 19:39
Kan ik iemand blij maken met een "Landleven' (inspiratietijdschrift voor buitenkomen & buitenleven). Kreeg ik alvast voor mijn verjaardag van mijn collega's (ik woon in een rijtjeshuis). Ja ik hou van de natuur enseauw, maar hier heeft iemand toch flink de plank misgeslagen. Ik moet hoognodig iets aan mijn imago gaan doen :O
Landleven? :HA: Eh nee sorry ik laat deze keer aan mij voorbijgaan.
impala schreef:

3, 2, 1,.......

:popcorn:
-Katjies- schreef:
11-07-2017 19:42
Beetje met je stafje lopen zwaaien op de sekspijler.

Tis in 'Relaties' deze keer. In de sekspijler zwaai ik met mijn andere staf :biggrin:
ThunderassMan schreef:
11-07-2017 19:44
3, 2, 1,.......

:popcorn:
Negeerknop :lightbulb:
charlottew88 schreef:
11-07-2017 19:43
Landleven? :HA: Eh nee sorry ik laat deze keer aan mij voorbijgaan.
Maar wil je dan geen mobiele werkbank kunnen maken of lezen over de fokveedag voor jonge boern en boerinnen?
Link.
En dan niet die van Zelda.
shifty schreef:
11-07-2017 19:37
maar jullie hebben niet de indruk dat dit vaker voorkomt in dat type topic dus?
Ja gescheld komt wel vaker voor maar zo erg heb ik het nog nooit gelezen.
charlottew88 schreef:
11-07-2017 19:49
Ja gescheld komt wel vaker voor maar zo erg heb ik het nog nooit gelezen.

Ik word ook altijd heel onbehoorlijk van die topics, maar dat weet ik van mezelf dus waag ik nog wel eens een poging om op mijn handen te zitten.
shifty schreef:
11-07-2017 19:43
Geeft niks dat je dat niet weet impala, we houden er rekening mee dat je beoordelingsvermogen niet helemaal zindelijk is. :there:

:HA:
Star* schreef:
11-07-2017 19:48
Link.

relaties/het-bekende-minnares-verhaal/l ... #p27290650
impala schreef:
Lekker fris... Zoiets kun je niet ruiken van een andere forummer, dus als je dan toch pis ruikt... Iehhh.
Star* schreef:
11-07-2017 19:48
Link.
Het bekende minnaresverhaal. TO van dat topic heeft trouwens maar 1 bericht geplaatst.
shifty schreef:
11-07-2017 19:45
Tis in 'Relaties' deze keer. In de sekspijler zwaai ik met mijn andere staf :biggrin:
O, ik denk dat ik niet verder las dan gratis hoer.

Ik vind het echt raar dat dat daar opeens zomaar zou moeten kunnen. Alsof een minnares geen persoon is, maar iemand die dat kan verwachten (en verdient).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven