Uitgerekend 15-28 februari 2018

06-06-2017 09:02 1048 berichten
Voor iedereen die is uitgerekend eind februari 2018 en het leuk vindt om mee te kletsen.
Een topic voor begin februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-1-15-februari-2018/ ... #p27129175

:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo!
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Dido1983 33 1e 22 februari Meisje! :love: 3 februari bevallen! :heart:
Lovely_meghan 32 2e 27 februari Meisje! :love: 8 februari bevallen! :heart:
Sophie_16 29 1e 18 februari Jongen! :love: 15 februari bevallen! :heart:
Mini-m 28 1e 17 februari Jongen! :love: 17 februari bevallen! :heart:
LGCM 27 1e 17 februari Jongen! :love: 18 februari bevallen! :heart:
Pluis83 33 2e 19 februari Jongen! :love: 19 februari bevallen! :heart:
joshax 30 1e 14 februari Meisje! :love: 21 februari bevallen! :heart:
Rozegeranium 32 2e 20 februari Jongen! :love: 23 februari bevallen! :heart:
Polonaise 32 3e 26 februari Meisje! :love: 24 februari bevallen! :heart:
PioenroosjeAmy 29 1e 18 februari Jongen! :love: 24 februari bevallen! :heart:
Mirmirmir 33 2e 20 februari Meisje! :love: 27 februari bevallen! :heart:
Suikerwafel 28 1e 16 februari Meisje! :love: 1 maart bevallen! :heart:
Hannah90 27 1e 25 februari Jongen! :love: 1 maart bevallen! :heart:
Ballys 29 1e 26 februari Jongen! :love: 2 maart bevallen! :heart:
Schorpioentje 39 1e 18 februari Jongen! :heart: :duckie:
Zomerbloem23 28 1e 28 februari Meisje! :heart:
chocotofje 36 1e Meisje! :heart: :duckie:
Daar 26 2e 28 februari Jongen! :hug: 18-02-2018 Thijmen, in eeuwige herinnering :rose:
:hug: Yeti86
:hug: Ravenloos
:hug: Noonootje
:hug: Ashkyla
:hug: leyla18
:rose: Marilyn182

Rockabye, Mihoen, Loeske85, ELZ1992, Happymama123 & Mammaattvara - in verband met lange tijd niet meeschrijven zijn jullie uit de tabel gehaald. Mochten jullie weer in de tabel willen, zijn jullie uiteraard van harte welkom terug!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:50
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
76.66% gewijzigd
Gefeliciteerd Amy! Bijzonder he? Ik zit ook steeds naar de echo te kijken haha. <3

Wij hebben het vanavond aan mijn moeder en stiefvader verteld, die waren heel erg verrast en blij! Morgen of donderdag aan m'n schoonouders en mijn vader + stiefmoeder, en deze week ook aan onze broers en zussen. De verdere kringen horen het over een paar weekjes :)
Alle reacties Link kopieren
Amy wat een leuk nieuws zo!! Goed om te horen

Ik kan me ook moeilijk concentreren op wrk lovelymeghan, herken dat gevoel zeker! Nergens anders aan denken en nergens zin in hebben.. dat gevoel overheerst bij mij..

Rozegeranium ja zag het idd maar op een of andere manier vind ik.het best een grote stap om zwangerschapskleding te kopen! En aan te doen.. moet nog ff over die drempel heen denk ik..

Wij hebben het vanavond aan andere schoonzus verteld, ook super enthousiast, zo leuk om anderen te vertellen!
He bah, nog meer slachtoffers die door de regen moesten vanochtend. Heb helemaal hoofdpijn van de kou.
Mischien nog een leuke tip

Een foto maken van jou als je daar ligt tijdens de echo

Had mijn man gedaan, wel even netjes gevraagd. Maar die vind ik hardstikke leuk

Ook om straks bijv aan mijn vriendinnen te laten zien
Hallo Allemaal
Moest even bijlezen....heb het ontzettend druk op mijn werk, maak nu weken van zo'n 60 uur, dus had even de tijd niet. Maar goed hier alles wel ok. Heb wat last van vermoeidheid en misselijkheid. Voor mij is dat wel een beetje gek, bij al mijn eerdere zwangerschappen niet gehad. Dus nu geeft dat wel een soort van vertrouwen.....maar ik denk ook iedere keer maar weer, als het maar geen vals vertrouwen is. Ik weet dat kwaaltjes niks te zeggen hebben over het wel/niet slagen van een zwangerschap.

@vertellen...wij hebben besloten er deze keer echt mee te wachten tot na 12 weken. Als het weer mis gaat zullen we het wel vertellen, maar toch voor nu fijner om het nog even voor ons zelf te houden.

@echo wij hebben anderhalve week geleden een eerste echo gehad, die was goed met een kloppend hartje. De volgende staat gepland voor komende maandag, dan ben ik net 8 weken. Weer heel spannend!

@eten...ik merk dat ik beter vaak kleine hoeveelheden kan eten (terwijl ik continu een vol gevoel heb), dan houd ik het wat beter vol. Maar het is echt wel even doorbijten nu. Ik heb het er graag voor over!!
Ik moet jullie jammer genoeg verlaten :-( .

Gisteren een klein beetje bloed verloren en een bloedpropje. Ik was er al niet gerust op en heb meteen de verloskundige gebeld.
Vanmorgen mocht ik langskomen. Het vruchtje bleek al een tijdje niet meer in leven te zijn/geen hartactiviteit te hebben.
Vanaf nu is het voor me wachten tot de miskraam verder zijn verloop neemt. Een baby in februari zit er niet meer in voor ons :"-(

Ik wens iedereen een mooie zwangerschap toe zonder dit soort nare nieuwsberichten en hoop dat ik me snel weer bij de zwangeren mag voegen :redrose:
@Ravenloos, oh nee! Heel veel sterkte en hopelijk ben je weer snel zwanger zodra jullie er klaar voor zijn. :hug:
@Ravenloos Veel sterkte, wat is dat toch een enorme teleurstelling. Houd ook maar goed in de gaten of de miskraam op gang komt. En anders ook echt aan de bel trekken bij de gyn.

Hopelijk mag je snel weer zwanger zijn!
Och ravenloos wat een naar nieuws . Helemaal niet leuk dat er 1 uit de club weggaat. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden . Heel veel sterkte !
Raveloos wat een treurig nieuws, hopelijk heb je snel weer goed nieuws.

@kleding ik merk al wel dat ik riemen een gaatje ruimer moet zetten en omdat ik binnenkort 3 weken op vakantie ga heb ik al wel wat zwangerschapskleding gekocht. Maar dat durf ik nu ik het nog niet vertelt heb nog niet aan.

@klachten ik dacht gister goh ik voel me weer helemaal de oude, ik had weer normaal energie, ging echt heel goed . Maar vanochtend toch weer naar de toilet moeten rennen tijdens het ontbijt. En heb vanmiddag al 2 uur geslapen. Daar gaat kijn vrije dag

@echo ik moet nog 6 dagen wachten, tel echt af wil het zo graag aan mijn ouders vertellen. Vermijdt nu contact met ze ben echt bang dat ze het zien

@gewicht ik ben nu 7 ons aangekomen, ik had niet het idee dat ik meer gegeten heb, heb eigenlijk misschien juist iets minder gegeten. Dus ik vind het wat veel. Zijn jullie al aangekomen
@ravenloos; wat een verschrikkelijk nieuws. :hug:

@gewicht; ik zal me zaterdag wegen. Die dag houdt ik als dag 1 (toen teste ik positief)
Ohhh Ravenloos, wat een verschrikkelijk nieuws zeg.... heel veel sterkte!!!
@oh nee ravenloos. Dat is balen zeg.

@ik vandaag echo gehad en een kloppend hartje. Wel een week terug gezet. Dus nu 7 wk 2 dagen. Uitgerekend 25 feb.
Over 3 weken termijn echo. Nu al weer zin in.

Tot nu toe volgens mij alleen maar afgevallen. Zal ook eens wegen morgen.
Jeetje ravenloos wat erg :-( heel veel sterkte gewenst! Ik heb afgelopen week meegelezen en was juist zo blij dat jij wel een hartje had gezien. Ik ben morgenochtend weer aan de beurt voor de echo. Hopelijk nu wel een hartje te zien. We vinden het allebei mega spannend. Of we krijgen dus goed nieuws of het is ook afgelopen. Bahhh tot nu toe vind ik dat zwanger zijn maar zo hopeloos onzeker. Blij dat ik morgen wat duidelijk krijg. Goed of slecht nieuws dan kunnen we in iedergeval weer verder.... Nu lijkt de tijd wel stil te staan!
Oh ravenloos wat een vreselijke nieuws!! Heel veel sterkte. Ik hoop ook dat je je snel weer onder de zwangeren mag voegen! Ik leef met je mee!!

Nonootje veel plezier morgen! Hopelijk idd een mooi hartje!

Marilyn goed nieuws!! Week terug zetten voelt gek hè! Maar wel mooi een goede echo!
@noonootje; succes morgen.

Mochten er nog andere meiden zijn die morgen echo hebben, succes! (Zit mobiel te forummen en dan zie ik maar de helft van de tabel).

Wij moeten nog even wachten, maar vrijdag middag is het eindelijk zover. Hoop op een mooi kloppend hartje en ben benieuwd wat de UD wordt.
@ravenloos: neee wat naar!! Onwijs veel sterkte gewenst en hopelijk snel weer goed nieuws en dan ook blijvend.

@noonootje: spannend morgen!! Ik ben zo benieuwd voor jullie..

@zwangerschapskleding: vorige x best gauw zwangerschaps broeken gedragen, omdat t comfortabel zat. Op m'n werk kon ik voor de cliënten (werkte in de ggz) het tot 5 maanden geheim houden door wijdere kleding te dragen. Ze vonden me wel wat dikker achteraf en zeiden dat ze dachten dat ik gewoon veel at. Duurde best lang voordat ik echt een mega buik had, dus ben benieuwd nu. Vorige x in april uitgerekend en was al vroeg voorjaar, maar denk dat ik nu wel voor een positie winterjas moet gaan.
Heel veel succes Noonootje! 🍀
Veel succes! Wat zul je in spanning zitten!
Bedankt voor het toevoegen in de tabel, de missende gegevens zijn: 39 jaar, uitgerekend 20 februari, 1e echo gehad op 6 juli!
En Loeske, LGCM en Zomerbloem, hoe waren jullie echo's gisteren?

Wij hebben het de afgelopen dagen aan onze ouders en al een deel van de broers/zussen verteld. De rest volgt deze week. Iedereen is zo verrast en overrompeld, heel bijzonder is het. Na de volgende echo gaan we het ook aan vrienden vertellen. Nu hopen dat t hartje zo mooi blijft kloppen en t kindje goed blijft groeien <3
Helaas slecht nieuws. Er was zelfs nog minder te zien dan vorige keer. Nu wachten op een miskraam en anders naar het ziekenhuis. Blij dat we nu duidelijkheid hebben. Natuurlijk wel verdrietig maar ik baal er het meest van dat m'n lichaam wel vrolijk zwanger denkt te zijn. Veel geluk voor jullie allemaal gewenst en ik zal in februari vast aan jullie denken!
Oh getver, wat een nare berichten!! Heel, heel veel sterkte Noonootje, hopelijk ben je weer snel zwanger en dan met een goed verloop! :redrose:
He bah noonootje: :hug: veel sterkte. En hopelijk komt de miskraam snel op gang.
Aahh noonootje.. 😢😢 bah wat naar, heel veel sterkte!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven