Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
7102 schreef:
12-07-2017 20:41
:bonk: en nu?
Doorzoeken. Het komt heus wel goed, het duurt alleen wat langer.
Lady_Voldemort schreef:
12-07-2017 20:39
Nee, dat feest gaat niet door. We verdienen te veel :rofl:
Balen zeg :proud:
shifty schreef:
12-07-2017 20:49
Balen zeg :proud:
Eerder bespottelijk. Eén komma zes baantje tegen ongeveer minimum loon, god god wat een grootverdieners zijn we. Maar we lachen er maar om, wat moet je anders.
shifty schreef:
12-07-2017 20:46
Ik heb hele leuke rustige buren maar zij schijnen wel tokkieburen te hebben, alhoewel ik nog niet weet wie ze nou bedoelen. Ik zal het nog eens navragen, ik moet toch binnenkort even mijn autobanden uit hun voortuin halen (sommige mensen doen over alles moeilijk).
Inderdaad; die van mij begonnen al te miepen als mijn hond door de heg kwam rennen om hun bezoek weg te jagen.
MoirenPhae schreef:
O, ik wel. En om te zeggen dat ik mijn armen moest lappen, onkruid moest trekken, wat al die verschillende mannen dan wel niet bij mij over de vloer deden, en in dit huis vooral overlast van muziek bij mooi weer.
Waren je armen zo vies dan? :)
MoirenPhae schreef:
O, ik wel. En om te zeggen dat ik mijn armen moest lappen, onkruid moest trekken, wat al die verschillende mannen dan wel niet bij mij over de vloer deden, en in dit huis vooral overlast van muziek bij mooi weer.
:mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dolfje schreef:
12-07-2017 20:51
:rofl:

Ik kan er iets heel ranzigs op zeggen, maar hou me in :P
dolfje schreef:
12-07-2017 20:51
Of lagen ze open?
-Katjies- schreef:
12-07-2017 20:53
Of lagen ze open?
Dat had nog wel gekund natuurlijk.
Ik heb ook tokkieburen. Lawaaimakers.
Gelukkig hebben ze de haan weggedaan, die spande de kroon.
Nouschi schreef:
12-07-2017 20:53
:mrgreen:
Mooie vertyping :proud:
ThunderassMan schreef:
12-07-2017 20:50
Inderdaad; die van mij begonnen al te miepen als mijn hond door de heg kwam rennen om hun bezoek weg te jagen.

Ja echt he. Alsof je niks beters te doen hebt dan je hond uit HUN tuin te halen of zo. :-[
MoirenPhae schreef:
12-07-2017 20:55
Mooie vertyping :proud:
Ik was te lui om Eausm te zoeken :lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
12-07-2017 20:57
Ik was te lui om Eausm te zoeken :lol:
:yes:
Ik heb best leuke buren en we zullen zelf ook niet heel vervelende buren zijn, maar een vrijstaand huis midden in het veld lijkt me heerlijk: dan neem ik een sauna en een hottub en dan loop ik als het fijn weer is, in mijn blote kont in mijn eigen tuin. Dat zou nu ook wel kunnen, maar is wellicht wat ongemakkelijk.
Ik zit maar na te denken wat ik van turbozwemlessen vind, behalve dat ik het fijn vind dat mensen "turbo" gebruiken.
vrouwjagersma schreef:
12-07-2017 21:01
Ik heb best leuke buren en we zullen zelf ook niet heel vervelende buren zijn, maar een vrijstaand huis midden in het veld lijkt me heerlijk: dan neem ik een sauna en een hottub en dan loop ik als het fijn weer is, in mijn blote kont in mijn eigen tuin. Dat zou nu ook wel kunnen, maar is wellicht wat ongemakkelijk.
Ik zit maar na te denken wat ik van turbozwemlessen vind, behalve dat ik het fijn vind dat mensen "turbo" gebruiken.
Ik zag net op FB iets over turbozwemlessen voorbij komen. Zal ik daar ook gewoon de zwemlesdiscussie starten?
:proud:
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
12-07-2017 21:13
Ik zag net op FB iets over turbozwemlessen voorbij komen. Zal ik daar ook gewoon de zwemlesdiscussie starten?
Ik ben onderweg!
vrouwjagersma schreef:
12-07-2017 21:01
Turbo als woord of turbo als in snel zijn?
Solomio schreef:
12-07-2017 21:13
Je weet dat ik je onpeilbaar intelligent vind, maar zwemlessen zijn wel een splijtzwam hier.

Turbo als voorvoegsel. Ik vind dat een mooi woord, het doet me denken aan vroeger toen je het nog vaak hoorde op de kermis.
Ik zat vandaag op een spoeltoilet maar dat drogen duurde nogal lang, daar had best een turbo op mogen zitten.
vrouwjagersma schreef:
12-07-2017 21:17
Je weet dat ik je onpeilbaar intelligent vind, maar zwemlessen zijn wel een splijtzwam hier.

Turbo als voorvoegsel. Ik vind dat een mooi woord, het doet me denken aan vroeger toen je het nog vaak hoorde op de kermis.
Splijtzwam......... wat een prachtig woord is dat toch.
Lady_Voldemort schreef:
12-07-2017 21:15
Ik ben onderweg!
Gezellig.
Solomio schreef:
12-07-2017 21:24
Gezellig.
Moet je wel even een linkje doen. Anders lul ik zo in het luchtledige.
Lady_Voldemort schreef:
12-07-2017 21:27
Moet je wel even een linkje doen. Anders lul ik zo in het luchtledige.
Daar was ik al bang voor. Ik ga zoeken. Linkje verschijnt elders.
_Inkie_ schreef:
12-07-2017 21:18
Ik zat vandaag op een spoeltoilet maar dat drogen duurde nogal lang, daar had best een turbo op mogen zitten.
Misschien moet je iets aan je kapsel aanpassen?
Als je een kwartier moet föhnen..

:biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven