Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!
dinsdag 11 juli 2017 om 14:58
zeg toch de helft, ik denk niks. Is meer het beeld dat van ze geschetst wordtLucylucille schreef: ↑11-07-2017 12:36Onzin. Niet alle profvoetballers zijn glamourboys met zwermen vrouwen achter zich. Ik ben werkzaam in de Nederlandse top, en het zijn nagenoeg allemaal doodgewone jongemannen met doodgewone relaties en thuissituaties.
Of denk je dat de rechtsback van RKC Waalwijk of de spits van Racing Genk de vrouwtjes in rijen van 3 laten opstellen?
Relax we're all crazy, it's not a competition
dinsdag 11 juli 2017 om 16:34
Overdreven dikdoenerij. Het is op alle werkvloeren wenselijk dat pa zich bezighoudt met werk en niet de hele dag op de wc met zijn wippertje zit te appen.
En daarbij, hoe gaat zoiets in de praktijk? Dat zo'n coach dan langs de lijn brult; "KOM OP SJAAK, SCHIET 'M ERIN, NIET VAN DAT MIETERIGE, EN WEES OOK ES WAT LIEVER TEGEN DAT MOKKEL THUIS OP DE BANK". Of zoiets?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
dinsdag 11 juli 2017 om 16:45
Sinds wanneer vallen Waalwijk en Genk onder de Nederlandse top?Lucylucille schreef: ↑11-07-2017 12:36Ik ben werkzaam in de Nederlandse top, en het zijn nagenoeg allemaal doodgewone jongemannen met doodgewone relaties en thuissituaties.
Of denk je dat de rechtsback van RKC Waalwijk of de spits van Racing Genk de vrouwtjes in rijen van 3 laten opstellen?
Ik ben in mijn wilde jaren in het Eindhovense nachtleven geregeld bepoteld en bescharreld geworden door toenmalige PSV spelers (oa door die stiekeme viezerik van een Romario, in 1988). En ik ben toch echt geen Doutzen.

dinsdag 11 juli 2017 om 16:53
We hebben het over profvoetballers die hier over 1 kam worden geschoren, daar hoor ook de profs van Waalwijk bij.Very__Cherry schreef: ↑11-07-2017 16:45Sinds wanneer vallen Waalwijk en Genk onder de Nederlandse top?
Ik ben in mijn wilde jaren in het Eindhovense nachtleven geregeld bepoteld en bescharreld geworden door toenmalige PSV spelers (oa door die stiekeme viezerik van een Romario, in 1988). En ik ben toch echt geen Doutzen.
"De helft van de voetballers gaat vreemd en voor de tweede leg".
Dat is gewoon niet juist, de meeste van de jongens, dan heb ik het echt over 90%, zijn doodgewoon.
Ik werk nu 10 jaar bij een topclub uit de top 3 uit eredivisie, en ik kan ze op 1 hand tellen.
ik word altijd een beetje moe van mensen die elke profvoetballer als een Christiano Ronaldo profileren met bijpassend gedrag.
anoniem_335003 wijzigde dit bericht op 11-07-2017 16:59
28.97% gewijzigd

dinsdag 11 juli 2017 om 17:03
Very__Cherry schreef: ↑11-07-2017 16:59Ronaldo wordt dan juist weer niet als een player afgeschilderd.
Je begrijpt wat ik wil zeggen toch?

dinsdag 11 juli 2017 om 17:12
Ik heb deze discussie eerder gehad op het forum.
Het lijkt er altijd op alsof volslagen buitenstaanders, of mensen die ooit Patrick Kluivert door de kalverstraat hebben zien lopen het beter weten dan mensen die letterlijk dagelijks met jongens van het hoogste niveau werken.
Prima verder, ik had beter moeten. Raak toch weer getriggerd, eigen schuld
Om het maar even over een andere boeg te gooien: Jay- Z, daar is 'tie weer, heeft een mini-docu gemaakt over zijn relatie met Beyonce.
Hij zegt onder andere:
„We bouwden een prachtige relatie op, maar hij was niet 100% op waarheid gebaseerd en daardoor begon die scheuren te vertonen. De wereld kon dat zien. We kwamen op een punt dat we opnieuw moesten beginnen om het te redden. Het moeilijkste wat ik ooit in mijn leven heb gedaan.”
Later in de docu vertelt Jay-Z de reden waarom hij zijn album 4:44 als eerste aan Beyonce liet horen en niet aan iemand anders. „Om het tussen ons te laten werken, wist ik dat ik niets meer kon verbergen of faken. Ik zal niet zeggen dat het niet ongemakkelijk was, want dat was het absoluut wel.”
Waarom doen die mensen dat toch he? Ik snap er niets van hoor.
Het lijkt er altijd op alsof volslagen buitenstaanders, of mensen die ooit Patrick Kluivert door de kalverstraat hebben zien lopen het beter weten dan mensen die letterlijk dagelijks met jongens van het hoogste niveau werken.
Prima verder, ik had beter moeten. Raak toch weer getriggerd, eigen schuld

Om het maar even over een andere boeg te gooien: Jay- Z, daar is 'tie weer, heeft een mini-docu gemaakt over zijn relatie met Beyonce.
Hij zegt onder andere:
„We bouwden een prachtige relatie op, maar hij was niet 100% op waarheid gebaseerd en daardoor begon die scheuren te vertonen. De wereld kon dat zien. We kwamen op een punt dat we opnieuw moesten beginnen om het te redden. Het moeilijkste wat ik ooit in mijn leven heb gedaan.”
Later in de docu vertelt Jay-Z de reden waarom hij zijn album 4:44 als eerste aan Beyonce liet horen en niet aan iemand anders. „Om het tussen ons te laten werken, wist ik dat ik niets meer kon verbergen of faken. Ik zal niet zeggen dat het niet ongemakkelijk was, want dat was het absoluut wel.”
dinsdag 11 juli 2017 om 17:16
Ja hoor, zo hooggegrepen is het niet .
Weet alleen nog niet of ik het ermee eens ben.

dinsdag 11 juli 2017 om 17:21
Dat mag hoor. Er zijn op dit moment 975 profvoetballers actief in Nederland. Als er 487 gescheiden zijn/vreemdgaan en een tweede leg beginnen dat krijg je van mij gelijk.Very__Cherry schreef: ↑11-07-2017 17:16Ja hoor, zo hooggegrepen is het niet .
Weet alleen nog niet of ik het ermee eens ben.
Einde discussie wat mij betreft.
dinsdag 11 juli 2017 om 17:56
Je kunt moeilijk ontkennen dat de meeste Nederlandse (ex) top voetballers minstens een keer gescheiden zijn.... volgens mij valt iig een heel groot percentage van de (oud) Nederlands elftal spelers daar onder.Lucylucille schreef: ↑11-07-2017 17:21Dat mag hoor. Er zijn op dit moment 975 profvoetballers actief in Nederland. Als er 487 gescheiden zijn/vreemdgaan en een tweede leg beginnen dat krijg je van mij gelijk.
Einde discussie wat mij betreft.
dinsdag 11 juli 2017 om 18:01
Ik snap nooit waarom daarop gehamerd moet worden. Je mag toch van iedere werknemer verwachten dat hij/zij zich gewoon kan focussen op het werk? Ik heb soms wel het idee dat ze als kleuters behandeld worden.
dinsdag 11 juli 2017 om 18:04
Misschien omdat ze zich als kleuters gedragen.Timetraveler schreef: ↑11-07-2017 18:01Ik snap nooit waarom daarop gehamerd moet worden. Je mag toch van iedere werknemer verwachten dat hij/zij zich gewoon kan focussen op het werk? Ik heb soms wel het idee dat ze als kleuters behandeld worden.

dinsdag 11 juli 2017 om 19:29
Volgens mij moet Ronaldo nog uit de kast komen.Very__Cherry schreef: ↑11-07-2017 16:59Ronaldo wordt dan juist weer niet als een player afgeschilderd.
dinsdag 11 juli 2017 om 19:41
Omdat zij elk weekend een enorme topprestatie moeten leveren waar HEEEL veel vanaf hangt! Heb ik niet zelf verzonnen hoor maar van een voetballer gehoord die het daar volledig mee eens was.Timetraveler schreef: ↑11-07-2017 18:01Ik snap nooit waarom daarop gehamerd moet worden. Je mag toch van iedere werknemer verwachten dat hij/zij zich gewoon kan focussen op het werk? Ik heb soms wel het idee dat ze als kleuters behandeld worden.
dinsdag 11 juli 2017 om 20:20
Voetballers hebben nogal een ander carriere verloop. Ze hebben heel jong al heel veel geld en bijbehorende fans, maar tegelijk ook een enorme druk op hun schouders om te presteren terwijl de hele wereld mee kijkt. Daarnaast heeft het vaak in hun leven vooral om hen gedraaid (niet omdat het allemaal verwende kereltjes zijn, maar met ene topsporter in huis draait het daar nou eenmaal veel ok qua planning van vakanties, uitjes, eten, aanwezigheid ouders etc). Dat bij elkaar zorgt er voor dat je wat makkelijker uit de bocht vliegt dan de gemiddelde 18-19-20 jarige, die best een keer met enige mate van kater kan komen aanzetten bij zijn bijbaantje. En waarbij ook niet meteen de halve wereld over hem heen valt als er toch iets minder netjes gebeurt. Als een willekeurige jongen zijn vriendin belazert en zij staat hem op straat uit te schelden, schudden hooguit wat omstanders hun hoofd. Als je een bekende voetballer bent, wordt je nog dagen achtervolgt door de pers (=onrust, dus willen de clubs niet).Timetraveler schreef: ↑11-07-2017 18:01Ik snap nooit waarom daarop gehamerd moet worden. Je mag toch van iedere werknemer verwachten dat hij/zij zich gewoon kan focussen op het werk? Ik heb soms wel het idee dat ze als kleuters behandeld worden.
De omstandigheden van de grote spelers zijn nou eenmaal vaak echt anders dan die van leeftijdgenoten, dus dat er dan ook een iets andere begeleiding nodig is, tja.
Grappig is trouwens dat voor mijn gevoel voetballers ook veel vaker scheiden, maar als je bv kijkt naar het Nederlands elftal van 2000 (toch al 17 jaar geleden) zijn er maar iets van 5 spelers van de hele selectie inmiddels gescheiden. Zullen er de komende jaren nog een paar bijkomen, zit je nog steeds onder het gemiddelde van 30%. Dus blijkbaar valt dat echt wel mee. Beeld zal ook wel vertekend zijn door overmatige pers aandacht voor de scheidingen, en niet voor de rustige huisvaders.

dinsdag 11 juli 2017 om 20:46
Ik kan me wel een beetje voorstellen dat als je al je halve leven door iedereen als halfgod behandeld wordt omdat je een lekker balletje trapt, dat je je daar dan ook naar gaat gedragen, ook op liefdesgebied. Als vrouwen bij bosjes voor je vallen vanwege geld, status en je goddelijke lichaam, dan zal de verleiding erg groot zijn. Juist daarom lijkt vroeg binden me helemaal geen garantie voor rust in de tent, juist niet. Maar blijkbaar denken die clubs er anders over.
dinsdag 11 juli 2017 om 20:56
pfft niet serieus te nemen die 2, alles voor het plaatjeLucylucille schreef: ↑11-07-2017 17:12
Hij zegt onder andere:

Relax we're all crazy, it's not a competition

dinsdag 11 juli 2017 om 21:09
Ditnausicaa schreef: ↑11-07-2017 20:20Voetballers hebben nogal een ander carriere verloop. Ze hebben heel jong al heel veel geld en bijbehorende fans, maar tegelijk ook een enorme druk op hun schouders om te presteren terwijl de hele wereld mee kijkt. Daarnaast heeft het vaak in hun leven vooral om hen gedraaid (niet omdat het allemaal verwende kereltjes zijn, maar met ene topsporter in huis draait het daar nou eenmaal veel ok qua planning van vakanties, uitjes, eten, aanwezigheid ouders etc). Dat bij elkaar zorgt er voor dat je wat makkelijker uit de bocht vliegt dan de gemiddelde 18-19-20 jarige, die best een keer met enige mate van kater kan komen aanzetten bij zijn bijbaantje. En waarbij ook niet meteen de halve wereld over hem heen valt als er toch iets minder netjes gebeurt. Als een willekeurige jongen zijn vriendin belazert en zij staat hem op straat uit te schelden, schudden hooguit wat omstanders hun hoofd. Als je een bekende voetballer bent, wordt je nog dagen achtervolgt door de pers (=onrust, dus willen de clubs niet).
De omstandigheden van de grote spelers zijn nou eenmaal vaak echt anders dan die van leeftijdgenoten, dus dat er dan ook een iets andere begeleiding nodig is, tja.
Grappig is trouwens dat voor mijn gevoel voetballers ook veel vaker scheiden, maar als je bv kijkt naar het Nederlands elftal van 2000 (toch al 17 jaar geleden) zijn er maar iets van 5 spelers van de hele selectie inmiddels gescheiden. Zullen er de komende jaren nog een paar bijkomen, zit je nog steeds onder het gemiddelde van 30%. Dus blijkbaar valt dat echt wel mee. Beeld zal ook wel vertekend zijn door overmatige pers aandacht voor de scheidingen, en niet voor de rustige huisvaders.
dinsdag 11 juli 2017 om 22:49
Er was toch een keer een akkefietje met drie travestieten, in een hotel?