Stamcafe XXXI
donderdag 13 juli 2017 om 15:10
Hello! Geworstel met excel heeft eindelijk tot resultaat geleid
ik ben blij!
Dolfje, wij eten vanavond chili, vanwege zomer maar wel frisjes... met tortillachips en zure room. Is dat wat?
Aza ik heb redelijk recent kort (1,5 jaar) in jouw stad gewoond, ik kan dus alleen wat over 'mijn' stukje zeggen. Maar dat was wel een buurt met wisselende verhalen, die mij erg goed bevallen is. Misschien is het de jouwe?
Blond, je krijgt zo PB
Dolfje, wij eten vanavond chili, vanwege zomer maar wel frisjes... met tortillachips en zure room. Is dat wat?
Aza ik heb redelijk recent kort (1,5 jaar) in jouw stad gewoond, ik kan dus alleen wat over 'mijn' stukje zeggen. Maar dat was wel een buurt met wisselende verhalen, die mij erg goed bevallen is. Misschien is het de jouwe?
Blond, je krijgt zo PB
The owls are not what they seem
donderdag 13 juli 2017 om 15:27
Welke "stukje" was het?LadyL0101 schreef: ↑13-07-2017 15:10Hello! Geworstel met excel heeft eindelijk tot resultaat geleidik ben blij!
Blond, je krijgt zo PB![]()
Ik heb inmiddels in diverse stukjes gewoond en alles heeft zo z'n voors en tegens.
donderdag 13 juli 2017 om 15:38
Hamburgers hebben we zondag gegeten maar zalm vind ik echt niet zo heel lekker.Hunniebunnie schreef: ↑13-07-2017 15:02Broodje (vegetarische) hamburger met sla?
Of wat ik altijd goed vindt: geroosterd brood met zalm. Word ik heeeel blij van! Dan wat cherrytomaatjes met mozzarella erbij en klaar is Dolfje!
Het wordt een wrap met kipshoarma en sla en tomaat, ook lekker en makkelijk.
donderdag 13 juli 2017 om 15:39
donderdag 13 juli 2017 om 15:41
Ik woonde redelijk aan de centrum-kant. Ik hoop dat jouw woning net zo leuk is!
The owls are not what they seem
donderdag 13 juli 2017 om 21:16
Toen wij 9 jaar geleden deze flat kochten verkaarde iedereen ons voor gek. We wonen hier al die tijd zo fijn en de buurt ontwikkelt steeds meer naar wij ons fijn bij voelen. Intussen hebben we daar ook een aandeel en 'stem' in. De zoveekste toko aanvraag heeft bakzeil gehaald bij de plannen voor een grand cafe. Over 10 jaar is dit buurtje nog meer hip en happening. Ik geniet nu van de rust. Emnover dien jaar van de mogelijkheden in de buurt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras