Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
OOOOH IK BEN BLIJJJJ
Maandag gesprek over een (mogelijke) woning
Oh Wow dat is echt goed nieuws Aza. Mijn duimen heb je!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Azarole schreef:
12-07-2017 17:54
OOOOH IK BEN BLIJJJJ
:jump: Fijn!
Azarole schreef:
OOOOH IK BEN BLIJJJJ
Beetje in de buurt van nieuwe lover? :A:
Oudblond schreef:
12-07-2017 20:15
hihi
Bedankt allemaal voor de verjaardagswensen :)
Dit jaar een fijne verjaardag.
Lekker alleen thuis en in de middag kwam mijn moeder die als verrassing mijn lieve vriendinnetje mee nam die ik al ken vanaf mijn geboorte (maar veel te weinig zie).
Zoon had chocolade gesmolten in een kattenvorm als cadeau. Ik kreeg een Japans verhaal met hele mooi illustraties, en 's avonds aten we sushi en keken een 'Japanse' film (3x Japans, toeval). Man kwam thuis met bloemen.
Ik heb collega's die aan me dachten (vorig jaar werkeloos) en heb een boel felicitaties mogen ontvangen.
De perfecte verjaardag Katje! Niet teveel gedoe en toch aandacht voor je geboortedag. Zo heb ik het ook het liefst!
Ik heb foto's vergeleken van de katjes nu en toen we ze pas kregen. Donker broertje zijn onderste haarlaag wordt steeds lichter grijs en daarmee ook zijn 'kraag'. Snoetje blijft donker en het lijkt alsof hij geel/oranje ogen krijgt. Te mooi en vol karakter. Wit broertje had als kleintje een licht donkerder vlekje op zijn hoofd en dat lijkt te verdwijnen. Oogjes hebben nu een groene gloed. Ik had een intensieve dag en het was voor het eerst dat de heertjes de hele dag alleen waren (man vertrok met mij en heeft nog een paar uur te gaan). Ze hebben niets gesloopt en waren alleen maar uit op knuffeltjes en spelen toen ik thuiskwam. Zo heerlijk! Stress.... eh... oh ja da's waar, die had ik voor ik thuiskwam. :heart:
Oh, die katjes.... :love:
Ja, echt smelt, elke keer weer. Het is zo fijn en positief! Ze zijn al zo groot geworden in die korte tijd :O Meer dan verdubbeld in gewicht en nu al even groot als onze vorige dames ooit geworden zijn. Maar nog wel soms onhandige peutertjes. Te grappig! En zo ontzettend leuk om de karaktertjes te leren kennen! Witje is de vreetzak: sneller dan broer zijn schaduw als er eten of snoep is! En je hoort ze gewoon niet lopen/springen. Ze zijn er plots! En nu stop ik weer even over mijn liefdes. Beloofd aan alle niks-met-katten-hebbers :biggrin:
Azarole schreef:
OOOOH IK BEN BLIJJJJ
:jump: :jump:

Kunnen een paar boeken van oud blond via mij naar jou :hihi: :A:
Watervrouw333 schreef:
12-07-2017 21:30

Ik ben klaar met uitzoeken dusssss.....
Oudblond schreef:
12-07-2017 21:50
Ik ben klaar met uitzoeken dusssss.....
Als de bouwvak begint hebben ze hier de straten vast wel weer rijklaar enzo........
Juni was een beetje druk dus juli-weekenden houd ik leeg en augustus wordt nog aan de planning gewerkt...
Oudblond schreef:
12-07-2017 21:13
De perfecte verjaardag Katje! Niet teveel gedoe en toch aandacht voor je geboortedag. Zo heb ik het ook het liefst!
Ik heb foto's vergeleken van de katjes nu en toen we ze pas kregen. Donker broertje zijn onderste haarlaag wordt steeds lichter grijs en daarmee ook zijn 'kraag'. Snoetje blijft donker en het lijkt alsof hij geel/oranje ogen krijgt. Te mooi en vol karakter. Wit broertje had als kleintje een licht donkerder vlekje op zijn hoofd en dat lijkt te verdwijnen. Oogjes hebben nu een groene gloed. Ik had een intensieve dag en het was voor het eerst dat de heertjes de hele dag alleen waren (man vertrok met mij en heeft nog een paar uur te gaan). Ze hebben niets gesloopt en waren alleen maar uit op knuffeltjes en spelen toen ik thuiskwam. Zo heerlijk! Stress.... eh... oh ja da's waar, die had ik voor ik thuiskwam. :heart:
Deze al ontdekt? http://www.krabhuis.nl/
Trusten :sheep:
Oudblond schreef:
12-07-2017 20:15
Nee :-D.
Blijf in dezelfde stad als nu wonen X-D
Watervrouw333 schreef:
12-07-2017 21:30

Jaaaa :hihi:
Truste
Goedemorgen! :hello:
Prrrr, mauw miawwwww.
Wat goed Aza! Leuke buurt? Volgens mij woon jij in de stad waar ik heb gewoond en mijn vader nog woont, grappig idee... We duimen alvast!
Hunniebunnie schreef:
13-07-2017 09:41
Wat goed Aza! Leuke buurt? Volgens mij woon jij in de stad waar ik heb gewoond en mijn vader nog woont, grappig idee... We duimen alvast!
Ik vind de buurt leuk, al hoor ik wisselende verhalen over deze buurt. Vooral een bepaald gedeelte is bekend wegens wat feitjes.
Oh echt? Dat zou leuk zijn!
Heb je even een pb gestuurd, Aza ;)
Hunniebunnie schreef:
13-07-2017 10:03
Heb je even een pb gestuurd, Aza ;)
PB terug :D
Ik heb uitstel gedrag, heb mijn sportkleding al aan maar zit nog een beetje tijd te rekken om te gaan sporten. Wil daarna meteen de boodschappen meenemen maar heb geen inspiratie voor het eten vanavond..
dolfje schreef:
13-07-2017 13:40
Ik heb uitstel gedrag, heb mijn sportkleding al aan maar zit nog een beetje tijd te rekken om te gaan sporten. Wil daarna meteen de boodschappen meenemen maar heb geen inspiratie voor het eten vanavond..
Broodje (vegetarische) hamburger met sla?

Of wat ik altijd goed vindt: geroosterd brood met zalm. Word ik heeeel blij van! Dan wat cherrytomaatjes met mozzarella erbij en klaar is Dolfje!
LadyL0101 schreef:
13-07-2017 15:10
Hello! Geworstel met excel heeft eindelijk tot resultaat geleid :jump: ik ben blij!

Dolfje, wij eten vanavond chili, vanwege zomer maar wel frisjes... met tortillachips en zure room. Is dat wat?

Aza ik heb redelijk recent kort (1,5 jaar) in jouw stad gewoond, ik kan dus alleen wat over 'mijn' stukje zeggen. Maar dat was wel een buurt met wisselende verhalen, die mij erg goed bevallen is. Misschien is het de jouwe?

Blond, je krijgt zo PB :lijstje:
Grappig LV, jij ook al daar. Stonden we misschien ooit wel naast elkaar 'alaaaf' te roepen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven