Stamcafe XXXI
woensdag 12 juli 2017 om 21:06
Bedankt allemaal voor de verjaardagswensen
Dit jaar een fijne verjaardag.
Lekker alleen thuis en in de middag kwam mijn moeder die als verrassing mijn lieve vriendinnetje mee nam die ik al ken vanaf mijn geboorte (maar veel te weinig zie).
Zoon had chocolade gesmolten in een kattenvorm als cadeau. Ik kreeg een Japans verhaal met hele mooi illustraties, en 's avonds aten we sushi en keken een 'Japanse' film (3x Japans, toeval). Man kwam thuis met bloemen.
Ik heb collega's die aan me dachten (vorig jaar werkeloos) en heb een boel felicitaties mogen ontvangen.
Dit jaar een fijne verjaardag.
Lekker alleen thuis en in de middag kwam mijn moeder die als verrassing mijn lieve vriendinnetje mee nam die ik al ken vanaf mijn geboorte (maar veel te weinig zie).
Zoon had chocolade gesmolten in een kattenvorm als cadeau. Ik kreeg een Japans verhaal met hele mooi illustraties, en 's avonds aten we sushi en keken een 'Japanse' film (3x Japans, toeval). Man kwam thuis met bloemen.
Ik heb collega's die aan me dachten (vorig jaar werkeloos) en heb een boel felicitaties mogen ontvangen.
woensdag 12 juli 2017 om 21:13
De perfecte verjaardag Katje! Niet teveel gedoe en toch aandacht voor je geboortedag. Zo heb ik het ook het liefst!
Ik heb foto's vergeleken van de katjes nu en toen we ze pas kregen. Donker broertje zijn onderste haarlaag wordt steeds lichter grijs en daarmee ook zijn 'kraag'. Snoetje blijft donker en het lijkt alsof hij geel/oranje ogen krijgt. Te mooi en vol karakter. Wit broertje had als kleintje een licht donkerder vlekje op zijn hoofd en dat lijkt te verdwijnen. Oogjes hebben nu een groene gloed. Ik had een intensieve dag en het was voor het eerst dat de heertjes de hele dag alleen waren (man vertrok met mij en heeft nog een paar uur te gaan). Ze hebben niets gesloopt en waren alleen maar uit op knuffeltjes en spelen toen ik thuiskwam. Zo heerlijk! Stress.... eh... oh ja da's waar, die had ik voor ik thuiskwam.
Ik heb foto's vergeleken van de katjes nu en toen we ze pas kregen. Donker broertje zijn onderste haarlaag wordt steeds lichter grijs en daarmee ook zijn 'kraag'. Snoetje blijft donker en het lijkt alsof hij geel/oranje ogen krijgt. Te mooi en vol karakter. Wit broertje had als kleintje een licht donkerder vlekje op zijn hoofd en dat lijkt te verdwijnen. Oogjes hebben nu een groene gloed. Ik had een intensieve dag en het was voor het eerst dat de heertjes de hele dag alleen waren (man vertrok met mij en heeft nog een paar uur te gaan). Ze hebben niets gesloopt en waren alleen maar uit op knuffeltjes en spelen toen ik thuiskwam. Zo heerlijk! Stress.... eh... oh ja da's waar, die had ik voor ik thuiskwam.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 12 juli 2017 om 21:22
Ja, echt smelt, elke keer weer. Het is zo fijn en positief! Ze zijn al zo groot geworden in die korte tijd
Meer dan verdubbeld in gewicht en nu al even groot als onze vorige dames ooit geworden zijn. Maar nog wel soms onhandige peutertjes. Te grappig! En zo ontzettend leuk om de karaktertjes te leren kennen! Witje is de vreetzak: sneller dan broer zijn schaduw als er eten of snoep is! En je hoort ze gewoon niet lopen/springen. Ze zijn er plots! En nu stop ik weer even over mijn liefdes. Beloofd aan alle niks-met-katten-hebbers
woensdag 12 juli 2017 om 21:50
Ik ben klaar met uitzoeken dusssss.....
woensdag 12 juli 2017 om 22:20
Deze al ontdekt? http://www.krabhuis.nl/Oudblond schreef: ↑12-07-2017 21:13De perfecte verjaardag Katje! Niet teveel gedoe en toch aandacht voor je geboortedag. Zo heb ik het ook het liefst!
Ik heb foto's vergeleken van de katjes nu en toen we ze pas kregen. Donker broertje zijn onderste haarlaag wordt steeds lichter grijs en daarmee ook zijn 'kraag'. Snoetje blijft donker en het lijkt alsof hij geel/oranje ogen krijgt. Te mooi en vol karakter. Wit broertje had als kleintje een licht donkerder vlekje op zijn hoofd en dat lijkt te verdwijnen. Oogjes hebben nu een groene gloed. Ik had een intensieve dag en het was voor het eerst dat de heertjes de hele dag alleen waren (man vertrok met mij en heeft nog een paar uur te gaan). Ze hebben niets gesloopt en waren alleen maar uit op knuffeltjes en spelen toen ik thuiskwam. Zo heerlijk! Stress.... eh... oh ja da's waar, die had ik voor ik thuiskwam.![]()
donderdag 13 juli 2017 om 00:48
Jaaaa
donderdag 13 juli 2017 om 09:51
Ik vind de buurt leuk, al hoor ik wisselende verhalen over deze buurt. Vooral een bepaald gedeelte is bekend wegens wat feitjes.Hunniebunnie schreef: ↑13-07-2017 09:41Wat goed Aza! Leuke buurt? Volgens mij woon jij in de stad waar ik heb gewoond en mijn vader nog woont, grappig idee... We duimen alvast!
Oh echt? Dat zou leuk zijn!
Thanks
donderdag 13 juli 2017 om 10:07
donderdag 13 juli 2017 om 15:02
Broodje (vegetarische) hamburger met sla?
Of wat ik altijd goed vindt: geroosterd brood met zalm. Word ik heeeel blij van! Dan wat cherrytomaatjes met mozzarella erbij en klaar is Dolfje!
donderdag 13 juli 2017 om 15:09
Grappig LV, jij ook al daar. Stonden we misschien ooit wel naast elkaar 'alaaaf' te roepen?LadyL0101 schreef: ↑13-07-2017 15:10Hello! Geworstel met excel heeft eindelijk tot resultaat geleidik ben blij!
Dolfje, wij eten vanavond chili, vanwege zomer maar wel frisjes... met tortillachips en zure room. Is dat wat?
Aza ik heb redelijk recent kort (1,5 jaar) in jouw stad gewoond, ik kan dus alleen wat over 'mijn' stukje zeggen. Maar dat was wel een buurt met wisselende verhalen, die mij erg goed bevallen is. Misschien is het de jouwe?
Blond, je krijgt zo PB![]()