Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Zwaai! :hello:
:hello: terug!
Prrrr, mauw miawwwww.
Goeiemorgen allemaal!! Ik moest ineens ontzettend veel werken, echt buffelweken achter de rug..
maar nu ben ik er weer
hoe is het hier?
:hello: Kaas

Juni was nogal druk, juli/augustus zal iets beter zijn. Rustiger qua werk wordt gecompenseerd door allerlei verjaardagsdingen.

Afbeelding
Mogge!
Welkom terug Elfje en Pinda!

Hier aan een laat ontbijt want dit héle weekend geen afspraken of niks. Freedom :jump:
The owls are not what they seem
Goedemorgen.

Ik ben voorlopig nog niet echt terug, Lady. Af en toe heb ik wat afleiding nodig en dan kom ik even hier kijken.
Goedemorgen, eindelijk weer eens een beetje uitgeslapen.
We gaan dadelijk een eindje fietsen naar een museum en een foodtruck festival of een markt hier in de buurt.
dolfje schreef:
16-07-2017 10:18
Goedemorgen, eindelijk weer eens een beetje uitgeslapen.
We gaan dadelijk een eindje fietsen naar een museum en een foodtruck festival of een markt hier in de buurt.
Leuk!
Elfje, heb je de nieuwe karin slaughter al gelezen? Is dat wat?
Renaissance_ schreef:
16-07-2017 12:12
Elfje, heb je de nieuwe karin slaughter al gelezen? Is dat wat?
Ja, heb hem al uit. Ik vond hem wel goed. Heb er meteen een handtekening in laten zetten door haar :proud:
Elfje112 schreef:
16-07-2017 12:15
Ja, heb hem al uit. Ik vond hem wel goed. Heb er meteen een handtekening in laten zetten door haar :proud:
Oh, dat is cool!
Ik ga eens kijken of ze hem hebben of hebben besteld in de bieb. Probeer zo min mogelijk boeken nieuw te kopen want mijn boekenkast puilt uit.
Ik ben erg blij met de minibiebs die ik weet te vinden. Boeken zoeken en ruilen wanneer het mij uitkomt. Lid worden van de echte bieb staat nog op mijn lijstje.
Karin Slaughter een tijdje teveel achter elkaar gelezen eens kijken of ik nog kan achterhalen welke ik wel en niet ken :sherlock: En dan die titels maar onthouden voor een volgend mini-bieb-bezoek ofzo.
Dat is cool Elfje!

Watervrouw heb je Narnia al uit? Er zijn 7 delen, ik heb ze allemaal (wel in het Engels). Topserie!
The owls are not what they seem
4/7 uit geloof ik. Ook in het Engels. Hierna nog wat Engelse to-read op mijn lijstje staan.
Makkelijk Nederlands weglezen in de Vakantiebieb-app is een geduchte concurrent momenteel. :)
Elfje112 schreef:
16-07-2017 12:15
Leuk :thumbsup:
Ik ben foodtrucks een beetje beu merk ik, ik vind het er allemaal eigenlijk te duur. Zijn daarom bij de toko wat gaan eten.
Toen boodschappen en sindsdien Netflix aan.
Ook lekker toch Dolfje?

Ik had gister zin in een boswandeling.
Dat dat uiteindelijk 5 uur duurde, oeps. Leuk gezelschap en genieten van de natuur :-)
Azarole schreef:
17-07-2017 07:14
Ook lekker toch Dolfje?

Ik had gister zin in een boswandeling.
Dat dat uiteindelijk 5 uur duurde, oeps. Leuk gezelschap en genieten van de natuur :-)
Haha Aza, ik heb nu allerlei beelden bij die wandeling met leuk gezelschap :proud: Maar zonder gekheid, het klinkt fijn en gezellig.
Elfje112 schreef:
17-07-2017 08:08
Haha Aza, ik heb nu allerlei beelden bij die wandeling met leuk gezelschap :proud: Maar zonder gekheid, het klinkt fijn en gezellig.
Haha, het was niet de man die ik zo leuk vind. Wel een andere man.
Maar alsnog, goed gezelschap. Lol.
Goedemorgen. Ik ben vandaag dus vrij en alweer wakker. Geen zin in sporten nu, misschien later en anders wordt dat morgen.
dolfje schreef:
17-07-2017 08:19
Goedemorgen. Ik ben vandaag dus vrij en alweer wakker. Geen zin in sporten nu, misschien later en anders wordt dat morgen.
Dat alweer wakker ken ik. Doordeweeks amper m'n bed uit kunnen, maar op m'n vrije dagen ben ik vroeg wakker.
Hints laten vallen bij de man die ik leuk vind, althans, zaadje geplant.
Zo komt het niet als totale verrassing.
Azarole schreef:
17-07-2017 09:01
Spannend Aza!

Ik heb net gestreken en de slaapkamer stofvrij gemaakt en nu rijdt de roomba daar rond. Zo eens naar de winkel, eens bedenken wat we vandaag eten. Ga ik straks lekker buiten zitten lezen(mijn iPad maakte daar kezen van ;-D )
Azarole schreef:
17-07-2017 09:01
Spannend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven