Stamcafe XXXI
woensdag 12 juli 2017 om 10:00
woensdag 12 juli 2017 om 10:17
Maar hij vind jou toch ook leuk?
Of heb je het gevoel dat jij hem leuker vind dan hij jou?
Niet bang zijn voor afwijzing, je wilt toch verder gaan dan dit?
Of gewoon "go with the flow"?
Prrrr, mauw miawwwww.
woensdag 12 juli 2017 om 10:21
Hij vindt me wel leuk, maar ik vermoed dat ik hem leuker vind dan hij mij. Of dat idee krijg ik.
Maar ik ga het er gewoon eens op wagen, een van deze dagen.
woensdag 12 juli 2017 om 10:57
Goedemorgen allemaal,
Poesie, nog gefeliciteerd! Ik ben zelf aankomende zondag jarig, maar ga het niet vieren ofzo. (Ik vier het zo eens in de 10 jaar, bevalt mij prima!). Overdag ga ik met dochter mee die een dressuurwedstrijdje heeft en 's avond gaan we met zijn vieren ergens wat eten. Dat vind ik jarig genoeg.
Gisteren moest ik op mijn vrije dag bij een vergadering zijn van 9 tot 1, daarna weer naar de paarden geweest. Maar baasje van mijn verzorgpaard is gisteravond teruggekomen, dus de druk is vanaf nu weer een beetje van de ketel.
Vanochtend door de zeikende regen naar mijn werk gefietst, maar stiekem hou ik daar best even van.
Gisteren hadden we ook het schooladviesgesprek van de jongste. Vanwege haar dyscalculie wilden haar juffen (bij ons bekend als 'de domme dozen') haar naar vmbo-kader sturen. Dat vonden zowel de intern begeleider als wij op zijn zachtst gezegd maf, omdat ze, behalve voor rekenen, één 6,5 heeft en verder alles tussen 7,5 en 10 in. Dus dat is gelukkig vmbo-t geworden. Vanwege de dyscalculie kan dochter ws. via een speciale binnenweg naar de vrije middelbare scholengemeenschap (hoeft ze niet te loten), waar ze, als het zo goed blijft gaan, ook kan doorstromen naar Havo. Dochter blij, (dus) wij blij. Ze was helemaal opgelucht en liep de hele avond te zingen en te dollen.
Blondie, wat goed dat je maman sterker wordt!
Met oudste afgelopen week al thuis, dochter bijna thuis (nog anderhalve week) en man uiteraard constant thuis, begin ik het werken ook even goed zat te worden. Ik wil vakantie!!
Poesie, nog gefeliciteerd! Ik ben zelf aankomende zondag jarig, maar ga het niet vieren ofzo. (Ik vier het zo eens in de 10 jaar, bevalt mij prima!). Overdag ga ik met dochter mee die een dressuurwedstrijdje heeft en 's avond gaan we met zijn vieren ergens wat eten. Dat vind ik jarig genoeg.
Gisteren moest ik op mijn vrije dag bij een vergadering zijn van 9 tot 1, daarna weer naar de paarden geweest. Maar baasje van mijn verzorgpaard is gisteravond teruggekomen, dus de druk is vanaf nu weer een beetje van de ketel.
Vanochtend door de zeikende regen naar mijn werk gefietst, maar stiekem hou ik daar best even van.
Gisteren hadden we ook het schooladviesgesprek van de jongste. Vanwege haar dyscalculie wilden haar juffen (bij ons bekend als 'de domme dozen') haar naar vmbo-kader sturen. Dat vonden zowel de intern begeleider als wij op zijn zachtst gezegd maf, omdat ze, behalve voor rekenen, één 6,5 heeft en verder alles tussen 7,5 en 10 in. Dus dat is gelukkig vmbo-t geworden. Vanwege de dyscalculie kan dochter ws. via een speciale binnenweg naar de vrije middelbare scholengemeenschap (hoeft ze niet te loten), waar ze, als het zo goed blijft gaan, ook kan doorstromen naar Havo. Dochter blij, (dus) wij blij. Ze was helemaal opgelucht en liep de hele avond te zingen en te dollen.
Blondie, wat goed dat je maman sterker wordt!
Met oudste afgelopen week al thuis, dochter bijna thuis (nog anderhalve week) en man uiteraard constant thuis, begin ik het werken ook even goed zat te worden. Ik wil vakantie!!
woensdag 12 juli 2017 om 11:28
Blond wat een fijn bericht
Hunnie ook fijne berichten. Wanneer begint jouw vakantie?
Aza gewoon doen! Meneer L kwam toen wij aan het daten waren ook nogal nonchalant over, bleek later dat hij helemaal niet doorhad dat het dates waren... toen hij dat wél doorkreeg bleek hij minstens net zo verliefd als ik. Zet m op!
Hier een rustig dagje binnenshuis, heerlijk! Twee affligem blond biertjes bleken gisteren best hard aan te komen na twee nachten slecht slapen
Aza gewoon doen! Meneer L kwam toen wij aan het daten waren ook nogal nonchalant over, bleek later dat hij helemaal niet doorhad dat het dates waren... toen hij dat wél doorkreeg bleek hij minstens net zo verliefd als ik. Zet m op!
Hier een rustig dagje binnenshuis, heerlijk! Twee affligem blond biertjes bleken gisteren best hard aan te komen na twee nachten slecht slapen
The owls are not what they seem
woensdag 12 juli 2017 om 12:36
30 juli stappen we om half 4 's ochtends in de auto en rijden dan door tot de Beaujolais. Daar slapen we een nachtje in een 'roulotte' (een Daantje-de-Wereldkampioen-woonwagen). De volgende dag door naar camping in de Ardèche. Druk departement, maar wij zitten in een rustig deel. Tweede week door naar de Drôme en derde week naar ons familiehuis. Mijn vader gaat daar volgende week al heen - mijn jongste zus gaat de eerste paar dagen mee - en we eindigen daar met zijn allen (nou ja, dat ene grote gat in het midden is er natuurlijk wel...). Als wij weer teruggaan naar Nederland, blijft jongste zus nog een tijdje en rijdt dan samen met mijn vader weer terug.LadyL0101 schreef: ↑12-07-2017 11:28Blond wat een fijn bericht![]()
Hier een rustig dagje binnenshuis, heerlijk! Twee affligem blond biertjes bleken gisteren best hard aan te komen na twee nachten slecht slapen![]()
Nu nog kijken wat we met ons hondje moeten doen...
Ik had nog 34 overuren staan, dus ik heb spontaan deze middag vrij genomen. Ha!
woensdag 12 juli 2017 om 13:15
Goedemiddag! Wat een fijne berichten en plannen hier! Hunnie, alleen al door het lezen van jullie plannen kom ik in vakantiemodus!
En Ava: Wat Lady vertelt lijkt op hoe mijn zus en zwager uiteindelijk durfden om het een 'relatie' te noemen. Ik had dan weer het geluk dat man een beetje ging 'blozen en stotteren' als ik in de buurt kwam. Dat was wel duidelijk. Hij vindt mij nu nog 'gemeen' dat ik hem zo lang in onzekerheid heb gelaten. Maar mijn verstand bleef 'niet doen' roepen terwijl ik gewoon straalverliefd was.
Constructieve ochtend gehad! Met heel veel nieuwe grote plannen voor het najaar: een symposium, een groot feest, veel netwerkdingen en workshops. Zo leuk!
En natuurlijk helemaal blij dat Maman strakjes naar huis mag. Zus haalt haar op en zie haar weer in het weekend. En nu maar hopen dat het weer een hele tijd goed blijft gaan met haar!
En Ava: Wat Lady vertelt lijkt op hoe mijn zus en zwager uiteindelijk durfden om het een 'relatie' te noemen. Ik had dan weer het geluk dat man een beetje ging 'blozen en stotteren' als ik in de buurt kwam. Dat was wel duidelijk. Hij vindt mij nu nog 'gemeen' dat ik hem zo lang in onzekerheid heb gelaten. Maar mijn verstand bleef 'niet doen' roepen terwijl ik gewoon straalverliefd was.
Constructieve ochtend gehad! Met heel veel nieuwe grote plannen voor het najaar: een symposium, een groot feest, veel netwerkdingen en workshops. Zo leuk!
En natuurlijk helemaal blij dat Maman strakjes naar huis mag. Zus haalt haar op en zie haar weer in het weekend. En nu maar hopen dat het weer een hele tijd goed blijft gaan met haar!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 12 juli 2017 om 14:16
+1 ongeveer
"gewoon" is wel makkelijker gezegd dan gedaan...
Mijn e-book is nog niet uit. Facebook en forum oningelogd tot zo net, nu eens kijken hoe snel ik weer offline ben
woensdag 12 juli 2017 om 15:10
Ik ben ook thuis, onderweg even boodschappen gedaan en de sportplannen doorgeschoven naar morgen. Ga dadelijk pastasaus maken voor vanavond en nog een paar porties voor in de diepvries. Ik maak hem goed gevuld met bleekselderij, courgette en champignons en tomaten en ui en nu ik dit typ realiseer ik me dat ik wortels vergeten ben dus zonder wortel
Volgende week in principe een rustige week qua uren en dan lekker het weekend 3 dagen weer naar de kust. Logeren bij schoonouders op de camping dan. Hopelijk dan wel een beetje droog weer zodat we kunnen gaan fietsen, ik hoef niet eens perse op het strand te liggen.
Volgende week in principe een rustige week qua uren en dan lekker het weekend 3 dagen weer naar de kust. Logeren bij schoonouders op de camping dan. Hopelijk dan wel een beetje droog weer zodat we kunnen gaan fietsen, ik hoef niet eens perse op het strand te liggen.
woensdag 12 juli 2017 om 16:12
Ik ben nog op kantoor. M'n collega's vechten om me. Ik test een aantal zaken, maar alle 3 willen dingen getest hebben.
Nu kan ik natuurlijk maar 1 ding tegelijk, dus dat is een dik feest.
Kan er alleen maar om lachen, want ze snappen heus wel dat ik niet kan heksen.
Wel combineren, dus sommige dingen kan ook gecombineerd worden, dus dat doe ik automatisch al
.
Nu kan ik natuurlijk maar 1 ding tegelijk, dus dat is een dik feest.
Kan er alleen maar om lachen, want ze snappen heus wel dat ik niet kan heksen.
Wel combineren, dus sommige dingen kan ook gecombineerd worden, dus dat doe ik automatisch al