Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Star* schreef:
15-07-2017 15:55
Ik verwacht gedichten zo.
De OP klinkt /leest als echt in de war
Je bent zelf een theepot
SuzanneSuus schreef:
15-07-2017 15:54
Zo te lezen is to in de war
En behoorlijk ook.
Of het is iemand die probeert een grapje uit te halen met de bewoner van genoemd adres.
Star* schreef:
15-07-2017 15:55
Precies. Of iemand die een ander een hak wil zetten. En dat sluit niet uit dat het niet iemand kan zijn die ernstig in de war is natuurlijk.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 15-07-2017 16:04
25.26% gewijzigd
Is er een aantal maanden/jaren geleden niet nog zo'n topic geweest? Iemand die dacht dat ze in haar slaap verkracht werd?
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
15-07-2017 15:56
Is er een aantal maanden/jaren geleden niet nog zo'n topic geweest? Iemand die dacht dat ze in haar slaap verkracht werd?
Klopt.
Star* schreef:
15-07-2017 15:59
Is weg.
Mooi.
SuzanneSuus schreef:
15-07-2017 15:54
Zo te lezen is to in de war
Ja heel erg in de war.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Is weg.
Als het echt was hoop ik dat ze wat met adviezen doet
Star* schreef:
15-07-2017 16:00
Als je zo in de war bent kun je dat niet. Ik hoop dat de imgeving dan maar iets in de gaten heeft
Je bent zelf een theepot
Star* schreef:
15-07-2017 16:00
Er is melding gedaan bij de politie door een forummer las ik nog op de valreep.

Die taak ligt bij het modteam.
Het Hooghuis is toch voor mensen met o.a. psychische problemen. Of is dat ondertussen breder geworden met ook gewone woningen in die wijk?
Bruise schreef:
15-07-2017 16:06
Het Hooghuis is toch voor mensen met o.a. psychische problemen. Of is dat ondertussen breder geworden met ook gewone woningen in die wijk?
Het hooghuis is ook een grote woonwijk.
Ik kreeg de terugkoppeling van de melding welke ik gedaan had bij de politie waar ze bedankten voor de melding en dat er actie ondernomen is. Ik neem aan dat ze langs zijn geweest dus.
Martje2801 schreef:
15-07-2017 16:15
Ik kreeg de terugkoppeling van de melding welke ik gedaan had bij de politie waar ze bedankten voor de melding en dat er actie ondernomen is. Ik neem aan dat ze langs zijn geweest dus.
Hopelijk.
Prrrr, mauw miawwwww.
Martje2801 schreef:
Netjes
Je bent zelf een theepot
Martje2801 schreef:

Dat was mooi snel dan.
Martje2801 schreef:
Oké. Google vertelt mij dat er vorig jaar op dat adres een ambulance is geweest.
yasmijn schreef:
15-07-2017 16:19
Oké. Google vertelt mij dat er vorig jaar op dat adres een ambulance is geweest.
Ja en op dat adres zit ook .... Je ziet dan ook een foto.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 15-07-2017 16:33
Reden: Naw-gegevens verwijderd
7.35% gewijzigd
Blondie456 schreef:
Het hooghuis is ook een grote woonwijk.
Ach zo.
Geen fijne buurt wat ik zo las over de hangjongeren daar.
-Katjies- schreef:
15-07-2017 15:12
Ik heb een beetje een indruk gekregen van wat voor werk jij doet en het lijkt me vrij toepasselijk (en ik ga er vanuit dat de tekst ook voor jezelf en je collega's geldt).

Maar dan kan er bij mijn rijtje ook -niet origineel- bij. Toch jammer van dat mooie rijtje.
Uiteraard, de tekst geldt voor iedereen, we zijn allemaal wel ergens een beetje gek in/mee. Heb er ook geniale reacties mee gehad. Alleen maar positief, (zwarte) humor is een goed (hulp)middel om alles een beetje in perspectief te zetten.

Mooie aanvulling voor je rijtje toch, een beetje gekkigheid is niks mis mee.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Blondie456 schreef:
15-07-2017 16:23
Ja en op dat adres zit ook ..... Je ziet dan ook een foto.
Beter die info verwijderen.
Jane-Ice schreef:
15-07-2017 14:57
En ik Shifty? :proud:
Balans en het samenkomen van 2 kanten (yinyang) - sierlijk - cool (bedachtzaam maar ook wat afstandelijk) - en natuurlijk poes en vrouw :biggrin:
Mieshka schreef:
15-07-2017 15:44
Ik krijg een waarschuwing voor iets dat ik meer dan een maand geleden gepost heb, in een topic waarin het al een maand stil is. Really? :-[
Dan kan je even terugmailen met de vraag of er dan ook al weer een maand 'goed gedrag' verstreken is van de twee maanden waarna de waarschuwing vervalt. :devil:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven