Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
shifty schreef:
15-07-2017 16:28
Balans en het samenkomen van 2 kanten (yinyang) - sierlijk - cool (bedachtzaam maar ook wat afstandelijk) - en natuurlijk poes en vrouw :biggrin:

:thumbsup:
:applause:
Prrrr, mauw miawwwww.
Die permaban van IC vind ik overigens zwaar overdreven. Wat voor vlieg heeft zij nou in hemelsnaam kwaad gedaan dat ze zo hard wordt gestraft.
Bruise schreef:
15-07-2017 16:34
Die permaban van IC vind ik overigens zwaar overdreven. Wat voor vlieg heeft zij nou in hemelsnaam kwaad gedaan dat ze zo hard wordt gestraft.
Eens.

Zat een tampon scheef vanmorgen denk ik.
Waarvoor heeft ze een perma?
Life is short. Eat dessert first.
Bruise schreef:
15-07-2017 16:34

Ik dacht altijd dat "hij" een man was.
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
15-07-2017 16:46
Ik dacht altijd dat "hij" een man was.
:proud:
doornroosje9 schreef:

Terugkeren tijdens een ban (verschillende keren/nicks begreep ik).
Maar wat er precies aan voorafging (waarom die eerste ban was) weet ik ook niet.
doornroosje9 schreef:
24 uur vanwege offtopic plakken in het CM topic. toen kwam ze terug onder andere nick en werd het 48 uur, waarop ze weer terugkwam en toen waren de mods het zat blijkbaar.
Lady_Voldemort schreef:
15-07-2017 16:53
24 uur vanwege offtopic plakken in het CM topic. toen kwam ze terug onder andere nick en werd het 48 uur, waarop ze weer terugkwam en toen waren de mods het zat blijkbaar.
Zwaar overdreven :sarcastic:
yasmijn schreef:
15-07-2017 16:54
Zwaar overdreven :sarcastic:
Die eerste ban zeker. Het CM was op dat moment nog net geen kletstopic, en IC kreeg als enige een ban.
Ja, dat is iets wat je weet. En dan met meerdere nicks terug komen is gewoon dom. Of je doet het express toch?

Kijk, dat geban omdat er mensen gewoon vragen stellen in het modtopic, dat is gewoon heel raar beleid. Maar dat beleid is bekend. Al heel lang.
Wie heeft er hier net al eens een straf opgelopen ( waarschuwing of ban, net waar je al stond op de strafladder) daar?
En dan met meerdere nicks terug komen is gewoon vragen om een perma.
Fee-de-Goede schreef:
15-07-2017 16:59

En dan met meerdere nicks terug komen is gewoon vragen om een perma.
Ik gok erop dat ze het erom gedaan heeft.
Lady_Voldemort schreef:
15-07-2017 16:59
Ik gok erop dat ze het erom gedaan heeft.
Zou je denken?
yasmijn schreef:
15-07-2017 17:01
Zou je denken?
Dat moet toch haast wel. Ze deed ook geen enkele moeite om wat minder herkenbaar te schrijven of zo.

^^
Lady_Voldemort schreef:
15-07-2017 17:03
Dat moet toch haast wel. Ze deed ook geen enkele moeite om wat minder herkenbaar te schrijven of zo.

^^

Daar hebben er meer een handje van, bij elke ban op anoniem enzo. Die is ook allang aan een perma toe als je het zo bekijkt.
dat hele banbeleid slaat nergens op. Ik ben ook al vaak gewist, maar niet eens een waarschuwing gehad.
Ah, terugkomen tijdens een ban. Dat is niet zo slim.
Lady_Voldemort schreef:
15-07-2017 17:03

^^
Met welk doel zou je dat erop gokken dan?
Je bent zelf een theepot
Ik denk niet dat ze het erom gedaan heeft hoor.
SuzanneSuus schreef:
15-07-2017 17:07
Met welk doel zou je dat erop gokken dan?

Schone lei?
Star* schreef:
15-07-2017 17:18
Schone lei?
Oh zo
Maar dan moet ze wel anders gaan schrijven ^^
Je bent zelf een theepot
doornroosje9 schreef:
15-07-2017 17:18
Ik denk niet dat ze het erom gedaan heeft hoor.
Dan was het wel een heel domme actie.
Ik geloof ook niet dat ze zo dom is. Dus is vast bewust gedaan. Schone lei of poep aan het modereren op Modtopic. Misschien gewoon boos. Maar niet onbewust.
-Kia-Ora- schreef:
15-07-2017 16:24
Uiteraard, de tekst geldt voor iedereen, we zijn allemaal wel ergens een beetje gek in/mee. Heb er ook geniale reacties mee gehad. Alleen maar positief, (zwarte) humor is een goed (hulp)middel om alles een beetje in perspectief te zetten.

Mooie aanvulling voor je rijtje toch, een beetje gekkigheid is niks mis mee.
Ik refereerde naar mijn niet zo originele combi van ava en tekst (maar ik hou d'r van, dus ja)
Een beetje gekkigheid is zeker niks mis mee! (al vraagt mijn zoon mij tegenwoordig wel me een beetje in te houden als zijn vrienden op bezoek zijn)
Fee-de-Goede schreef:
15-07-2017 17:32
Ik geloof ook niet dat ze zo dom is. Dus is vast bewust gedaan. Schone lei of poep aan het modereren op Modtopic. Misschien gewoon boos. Maar niet onbewust.
Als je een schone lei wil laat je je toch zelf anonimiseren? Terugkeren met een perma is vragen om moeilijkheden lijkt me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven