
De ultieme Haar Horrorstory....

zaterdag 15 juli 2017 om 14:54
Omdat ik steil, fijn haar heb dat soms wat gaat pluizen had ik jaren geleden een aantal keren een keratinebehandeling laten uitvoeren. Helemaal super, mijn haar werd er prachtig van en ik kon weer minstens een half jaar vooruit. Helaas ging betreffende kapper failliet en betaalbare Keratinebehandelingen zijn lastig te vinden.
Twee weken geleden (ik had wat highlights in mijn haar en die begonnen wat te pluizen) ging ik na jaren toch maar weer op zoek naar een kapper in het noorden die de betreffende behandeling aanbood. En ja! Zo blij als een kind verliet ik met pluisvrij haar de kapsalon. Mijn haar was wel een stuk lichter geworden maar alla! het is zomer!
Maar je voelt 'm al aankomen....er bleek al snel dat er iets goed mis was met mijn haar. Het voelde stroef aan, het viel op geen enkele manier meer mooi op mijn schouders, het hing strak en lijnrecht naar beneden en het werd met de dag poreuzer, een beetje zoals gestraight kroeshaar.
Ik ging terug naar de kapper en ik kreeg een gratis masker plus een knipbeurt: de poreuze uiteinden werden verwijderd. Ach...so far so good, dat kortere haar stond me erg leuk!
Echter....een dag later al bleek het poreuze naar boven "gekropen" te zijn, en ik kon mijn haren heel ver uitrekken, alsof het elastiekjes waren.
Ik begon in paniek te raken: wat was hier aan de hand???
Mijn eigen kapster schrok toen ze mijn haar zag. "Och meisje toch, alles is kapot, eigenlijk zou je het helemaal af moeten scheren! Je hebt helemaal geen keratinebehandeling gehad, het lijkt wel zo'n kroeshaarbehandeling! Kijk, bij je oren kroest het ook helemaal..."
Ja, dat was me ook al opgevallen.
Mijn kapster kon niet anders dan redden wat er nog te redden viel. "Maar het kan dat het nog verder af gaat breken hoor, die kans is groot.." waarschuwde ze. Mijn lieve kapster had zo met me te doen dat ze me maar 5 euro liet betalen terwijl ze lang met me bezig was geweest.
Tja...daar zat ik dan met mijn korte koppie, daar had ik niet voor gekozen.
Omdat ik bang was ook mijn korte haar nog te verliezen nam ik contact op met een kapperszaak in Almere waar men niet al te dure (maar natuurlijk toch prijzige) keratinebehandelingen uitvoert. Ook deze kapster schrok toen ze mijn haar zag: "Ik kan wel IETS doen, maar dit komt niet meer goed! Het haar is helemaal kapot, je bent gestraight, hoe hebben ze dat nou kunnen doen?"
Ik ben wel blij dat ik deze behandeling heb laten doen, mijn haar is inderdaad nog wat stug en dikker dan ik van nature heb, maar het lijkt wat minder poreus en het voelt wat zachter aan dan het stroeve, loodrechte, extreem uittrekbare elastiekhaar dat ik aan de mislukte behandeling had overgehouden.
Nu mijn vraag: wat kan ik eisen van de kapper die mij de verkeerde behandeling heeft gegeven? Ik heb dus al een gratis masker en een knipbeurt gehad, maar mijn haar is alleen maar verder achteruit gegaan. Het is volledig kapot! De keratinebehandeling in Almere heeft ervoor gezorgd dat alles nu niet verder afbreekt, maar hoe het in de toekomst zal zijn is nog maar de vraag.
Vandaag heb ik naar de zaak gebeld maar de eigenaar (overigens een heel aardige man!) is pas donderdag weer aanwezig. Ik heb wel verteld dat de behandeling naar zeggen van andere kappers waarschijnlijk een straight-behandeling is geweest. Als antwoord kreeg ik echter dat ze deze behandeling helemaal niet uitvoeren in de zaak.
Kijk, het liefste zou ik mijn oude haar weer terug willen, maar dat kan niet. Ik ben diep-ongelukkig met mijn korte koppie, ik heb er immers niet zelf voor gekozen. Het zal nog maanden duren voor ik mijn "eigen" haar weer terug heb en van lang haar kan ik de komende tijd alleen maar dromen..
Zou ik mijn geld nog terug kunnen krijgen?
Twee weken geleden (ik had wat highlights in mijn haar en die begonnen wat te pluizen) ging ik na jaren toch maar weer op zoek naar een kapper in het noorden die de betreffende behandeling aanbood. En ja! Zo blij als een kind verliet ik met pluisvrij haar de kapsalon. Mijn haar was wel een stuk lichter geworden maar alla! het is zomer!
Maar je voelt 'm al aankomen....er bleek al snel dat er iets goed mis was met mijn haar. Het voelde stroef aan, het viel op geen enkele manier meer mooi op mijn schouders, het hing strak en lijnrecht naar beneden en het werd met de dag poreuzer, een beetje zoals gestraight kroeshaar.
Ik ging terug naar de kapper en ik kreeg een gratis masker plus een knipbeurt: de poreuze uiteinden werden verwijderd. Ach...so far so good, dat kortere haar stond me erg leuk!
Echter....een dag later al bleek het poreuze naar boven "gekropen" te zijn, en ik kon mijn haren heel ver uitrekken, alsof het elastiekjes waren.
Ik begon in paniek te raken: wat was hier aan de hand???
Mijn eigen kapster schrok toen ze mijn haar zag. "Och meisje toch, alles is kapot, eigenlijk zou je het helemaal af moeten scheren! Je hebt helemaal geen keratinebehandeling gehad, het lijkt wel zo'n kroeshaarbehandeling! Kijk, bij je oren kroest het ook helemaal..."
Ja, dat was me ook al opgevallen.
Mijn kapster kon niet anders dan redden wat er nog te redden viel. "Maar het kan dat het nog verder af gaat breken hoor, die kans is groot.." waarschuwde ze. Mijn lieve kapster had zo met me te doen dat ze me maar 5 euro liet betalen terwijl ze lang met me bezig was geweest.
Tja...daar zat ik dan met mijn korte koppie, daar had ik niet voor gekozen.
Omdat ik bang was ook mijn korte haar nog te verliezen nam ik contact op met een kapperszaak in Almere waar men niet al te dure (maar natuurlijk toch prijzige) keratinebehandelingen uitvoert. Ook deze kapster schrok toen ze mijn haar zag: "Ik kan wel IETS doen, maar dit komt niet meer goed! Het haar is helemaal kapot, je bent gestraight, hoe hebben ze dat nou kunnen doen?"
Ik ben wel blij dat ik deze behandeling heb laten doen, mijn haar is inderdaad nog wat stug en dikker dan ik van nature heb, maar het lijkt wat minder poreus en het voelt wat zachter aan dan het stroeve, loodrechte, extreem uittrekbare elastiekhaar dat ik aan de mislukte behandeling had overgehouden.
Nu mijn vraag: wat kan ik eisen van de kapper die mij de verkeerde behandeling heeft gegeven? Ik heb dus al een gratis masker en een knipbeurt gehad, maar mijn haar is alleen maar verder achteruit gegaan. Het is volledig kapot! De keratinebehandeling in Almere heeft ervoor gezorgd dat alles nu niet verder afbreekt, maar hoe het in de toekomst zal zijn is nog maar de vraag.
Vandaag heb ik naar de zaak gebeld maar de eigenaar (overigens een heel aardige man!) is pas donderdag weer aanwezig. Ik heb wel verteld dat de behandeling naar zeggen van andere kappers waarschijnlijk een straight-behandeling is geweest. Als antwoord kreeg ik echter dat ze deze behandeling helemaal niet uitvoeren in de zaak.
Kijk, het liefste zou ik mijn oude haar weer terug willen, maar dat kan niet. Ik ben diep-ongelukkig met mijn korte koppie, ik heb er immers niet zelf voor gekozen. Het zal nog maanden duren voor ik mijn "eigen" haar weer terug heb en van lang haar kan ik de komende tijd alleen maar dromen..
Zou ik mijn geld nog terug kunnen krijgen?


zaterdag 15 juli 2017 om 16:36
Daarna brokkelde het verder af.
Als je een wasmachine koopt die lekt, het wordt gerepareerd en daarna lekt hij nog is het ook niet opgelost b

zaterdag 15 juli 2017 om 16:38
Ik ga eerst vragen of ik mijn geld terug kan krijgen, het was nogal een aderlating! En ja...ik ben behoorlijk gedupeerd, een aanvullende behandeling of vergoeding zou toch wel reeel zijn. Maar ik heb nu nog wel haar, als is het kapot en heel kort. Eigenlijk hoop ik vooral dat de schade in de toekomst meevalt en dat ik straks mijn eigen sluike, fijne, zachte haar weer terug heb.
Met het geld terug zou ik al heel blij zijn, ik ben bang dat er niet meer in zit.
Ja, ik ben al een keer terug geweest en toen hebben ze de onderkanten bijgeknipt en een masker gegeven. Het leek op dat moment wel weer mooi. Maar de volgende dag was de beschadiging omhoog getrokken en brak een deel van het haar af.
Met het geld terug zou ik al heel blij zijn, ik ben bang dat er niet meer in zit.
Ja, ik ben al een keer terug geweest en toen hebben ze de onderkanten bijgeknipt en een masker gegeven. Het leek op dat moment wel weer mooi. Maar de volgende dag was de beschadiging omhoog getrokken en brak een deel van het haar af.

zaterdag 15 juli 2017 om 16:39
Het-groepje schreef: ↑15-07-2017 16:36Daarna brokkelde het verder af.
Als je een wasmachine koopt die lekt, het wordt gerepareerd en daarna lekt hij nog is het ook niet opgelost b
Haha, ja, zoiets!



zaterdag 15 juli 2017 om 16:46
Dan zou ik in eerste instantie de manier/hoogte van vergoeden bij de kapper leggen.
Zo van "hoe denkt u dit op te gaan lossen?"
Een belletje naar je rechtsbijstandverzekering kost natuurlijk ook niets.
Buiten dat je je haar min of meer kwijt bent heb je misschien nog wel wat nabehandelingen nodig om het weer in oude staat te krijgen.
Toen mijn haar kort was zat ik vaker bij de kapper dan nu, als dat voor jou ook geldt zijn dat toch ook weer extra uitgaven die je zonder dit 'geintje' niet had gehad.
Zo van "hoe denkt u dit op te gaan lossen?"
Een belletje naar je rechtsbijstandverzekering kost natuurlijk ook niets.
Buiten dat je je haar min of meer kwijt bent heb je misschien nog wel wat nabehandelingen nodig om het weer in oude staat te krijgen.
Toen mijn haar kort was zat ik vaker bij de kapper dan nu, als dat voor jou ook geldt zijn dat toch ook weer extra uitgaven die je zonder dit 'geintje' niet had gehad.

zaterdag 15 juli 2017 om 16:53
Daar zeg je wat, ik had daar nog niet zo aan gedacht. Wat ik zeker nodig zal hebben de komende tijd zijn enkele haar-reddende keratinebehandelingen. En een kort kapsel moet veel vaker worden geknipt. Bovendien wil ik dan weer naar lang haar, dus er moet toegewerkt worden naar 1 lengte...pffffFay71 schreef: ↑15-07-2017 16:46Dan zou ik in eerste instantie de manier/hoogte van vergoeden bij de kapper leggen.
Zo van "hoe denkt u dit op te gaan lossen?"
Een belletje naar je rechtsbijstandverzekering kost natuurlijk ook niets.
Buiten dat je je haar min of meer kwijt bent heb je misschien nog wel wat nabehandelingen nodig om het weer in oude staat te krijgen.
Toen mijn haar kort was zat ik vaker bij de kapper dan nu, als dat voor jou ook geldt zijn dat toch ook weer extra uitgaven die je zonder dit 'geintje' niet had gehad.
Ik zal na het weekend meteen eens bellen met de verzekering!

zaterdag 15 juli 2017 om 17:40
I.v.m. herkenbaarheid wil ik liever niet vertellen wat er precies mis ging maar bij mij heeft de kapster ook ooit een verkeerd product gebruikt met als resultaat de helft van mijn toen nog lange haar weg..francieneke schreef: ↑15-07-2017 16:53Daar zeg je wat, ik had daar nog niet zo aan gedacht. Wat ik zeker nodig zal hebben de komende tijd zijn enkele haar-reddende keratinebehandelingen. En een kort kapsel moet veel vaker worden geknipt. Bovendien wil ik dan weer naar lang haar, dus er moet toegewerkt worden naar 1 lengte...pffff
Ik zal na het weekend meteen eens bellen met de verzekering!
I.o.m. de eigenaar van de kapsalon heb ik zonder gezeur extensions aangeboden gekregen, eerst voor de inkoopprijs en gratis erinzetten (bijna een dag werk, vond ik redelijk) maar eenmaal thuis ging de telefoon: ik hoefde bij nader inzien helemaal niets te betalen!
En dan te bedenken dat ze geen supergoede klant aan me hadden: ik had lang haar op 1 lengte wat ik af en toe bij liet punten. Maar ik wilde een keer iets anders en meteen ging het mis.
Was ook geen peperdure salon; het enige wat de eigenaar vroeg -met een dikke knipoog- of ik wel wilde vertellen dat ik de extensions bij hun had laten zetten als dat ter sprake kwam.
Hij had liever dat ik ondanks hun blunder iets positiefs vertelde over zijn zaak, dat het keurig opgelost was dan dat ik alleen zou vertellen wat er mis was gegaan.
Een mooie pruik van echt haar of extensions vind ik echt niet teveel gevraagd hoor! Ik zou gaan gillen denk ik als me zoiets zou overkomen.
Wat had je betaald voor die behandeling? Veel geld zie ik maar geen idee wat zoiets kost. En nu ik dit lees denk ik ook: no way dat ik ooit zo'n behandeling ga laten doen!
zaterdag 15 juli 2017 om 18:09
Rustig maar, het was mij niet helemaal duidelijk of ze nog een herstelbehandeling had gehad van de kapper die de keratinebehandeling had gedaan.Het-groepje schreef: ↑15-07-2017 16:36Daarna brokkelde het verder af.
Als je een wasmachine koopt die lekt, het wordt gerepareerd en daarna lekt hij nog is het ook niet opgelost b
Maar goed, als het daarna nog niet was opgelost en zelfs verergerde, dan was het volgens mij handiger geweest om dat dan meteen ook te melden bij betreffende kapper (En aan te geven dat je naar een andere kapper gaat voor verdere hulp). Ik hoop in ieder geval voor TO dat de kapper haar d'r geld teruggeeft, want dit is natuurlijk verschrikkelijk.


zaterdag 15 juli 2017 om 18:44
Iedereen heel erg bedankt voor het meeleven en meedenken, het maakt het voor mij een stuk gemakkelijker een plan te trekken. Zoiets heb ik nooit eerder bij de hand gehad...
Mijn haar is heel kort, ik denk overal 1 a 2 cm, alleen aan de voorkant heb ik een wat langere lok. Ik ben wel bang dat die er ook af zal moeten, het haar is daar toch wat brokkelig. Het korte haar voelt na de goede keratinebehandeling wel een heel stuk beter aan.
Deze behandeling heb ik bij een kapper in Almere laten doen.
De eerste, mislukte behandeling kostte 175 euro, wat niet heel duur is voor een keratinebehandeling. De meeste behandelingen zijn zo rond de 250 euro. Dit was ik bij elkaar wel kwijt omdat ik speciale producten moest aanschaffen voor de verzorging.
De tweede keratinebehandeling, die wel helemaal in orde was en waardoor mijn haar nu een stuk beter aanvoelt was......90 euro!!!
Maar mijn haar is natuurlijk heel kort nu, voor middellang haar zit je al gauw op 135 euro daar en hoe langer het haar, des te duurder het is. Maar in Almere is het relatief goedkoop!
Ook daar moest ik voor 70 euro producten bij kopen, maar dat heb ik niet gedaan want mijn bankrekening is nu bijna leeg tot ik mijn loon binnen krijg...
Verder heb ik nog twee knipbeurten bij mijn eigen kapster gehad, maar zij vroeg er maar 5 euro voor.
@Bestaardigopzich, ik heb enorm veel pech gehad, maar een goede keratinebehandeling vind ik fantastisch! Dus mocht je zoiets toch willen dan kan ik je de kapper in Almere zeker aanraden!
Mijn haar is heel kort, ik denk overal 1 a 2 cm, alleen aan de voorkant heb ik een wat langere lok. Ik ben wel bang dat die er ook af zal moeten, het haar is daar toch wat brokkelig. Het korte haar voelt na de goede keratinebehandeling wel een heel stuk beter aan.
Deze behandeling heb ik bij een kapper in Almere laten doen.
De eerste, mislukte behandeling kostte 175 euro, wat niet heel duur is voor een keratinebehandeling. De meeste behandelingen zijn zo rond de 250 euro. Dit was ik bij elkaar wel kwijt omdat ik speciale producten moest aanschaffen voor de verzorging.
De tweede keratinebehandeling, die wel helemaal in orde was en waardoor mijn haar nu een stuk beter aanvoelt was......90 euro!!!
Maar mijn haar is natuurlijk heel kort nu, voor middellang haar zit je al gauw op 135 euro daar en hoe langer het haar, des te duurder het is. Maar in Almere is het relatief goedkoop!
Ook daar moest ik voor 70 euro producten bij kopen, maar dat heb ik niet gedaan want mijn bankrekening is nu bijna leeg tot ik mijn loon binnen krijg...

Verder heb ik nog twee knipbeurten bij mijn eigen kapster gehad, maar zij vroeg er maar 5 euro voor.
@Bestaardigopzich, ik heb enorm veel pech gehad, maar een goede keratinebehandeling vind ik fantastisch! Dus mocht je zoiets toch willen dan kan ik je de kapper in Almere zeker aanraden!

zaterdag 15 juli 2017 om 19:06
Als je er al vanuit gaat dat je niet meer gaat krijgen, lijkt me dat geen goede houding.francieneke schreef: ↑15-07-2017 16:38Ik ga eerst vragen of ik mijn geld terug kan krijgen, het was nogal een aderlating! En ja...ik ben behoorlijk gedupeerd, een aanvullende behandeling of vergoeding zou toch wel reeel zijn. Maar ik heb nu nog wel haar, als is het kapot en heel kort. Eigenlijk hoop ik vooral dat de schade in de toekomst meevalt en dat ik straks mijn eigen sluike, fijne, zachte haar weer terug heb.
Met het geld terug zou ik al heel blij zijn, ik ben bang dat er niet meer in zit.
Ja, ik ben al een keer terug geweest en toen hebben ze de onderkanten bijgeknipt en een masker gegeven. Het leek op dat moment wel weer mooi. Maar de volgende dag was de beschadiging omhoog getrokken en brak een deel van het haar af.
Ik zou het geld van de behandeling terug vragen en daarnaast hun op de hoogte houden van hoe jouw haar zich gedraagt als het weer groeit. Als de conditie van jouw groeiende haar erg slecht is, waardoor je weer andere behandelingen nodig hebt, zou ik die ook op hun verhalen.
Zij hebben als het goed is gewoon een aansprakelijkheidsverzekering, waar ze dit soort bedrijfsincidenten op kunnen verhalen. Als ze dat niet hebben, is dat niet jouw probleem.


zaterdag 15 juli 2017 om 19:22
Ik ga eerst polsen wat mijn rechtsbijstandsverzekering voor me kan betekenen. Voor mij is het 100% zeker dat er bij de kapper een grote fout is gemaakt. Boos ben ik niet, wel heel erg ongelukkig met mijn haar. Het is een onbedoelde, menselijke fout maar ze zijn wel verantwoordelijk. Misschien ook dat de kapper zelf met een goed aanbod komt, dat moet ik afwachten omdat de eigenaar van het bedrijf er pas donderdag weer is.
Door wat jullie schrijven krijg ik meer inzicht, aanvankelijk dacht ik vooral aan "geld terug", maar ik realiseerde me niet wat de gevolgen in de toekomst kunnen zijn.
Extensions gaan voorlopig zeker nog niet lukken, mijn haar is broos, breekbaar en heel kort.
Door wat jullie schrijven krijg ik meer inzicht, aanvankelijk dacht ik vooral aan "geld terug", maar ik realiseerde me niet wat de gevolgen in de toekomst kunnen zijn.
Extensions gaan voorlopig zeker nog niet lukken, mijn haar is broos, breekbaar en heel kort.
zaterdag 15 juli 2017 om 19:58
Hier heeft TO het over 'een soort oplossing'. Mijn vraag was ter opheldering van in welke volgorde ze nu wat heeft gedaan (en of het klopt of de kapper een herstelbehandling heeft aangeboden- maar volgens mij is bedoelt ze daar het wat korter knippen en haarmasker mee?)
francieneke schreef: ↑15-07-2017 15:58Ja, misschien niet zo verstandig, maar ik was wanhopig! En de kapperszaak is niet in mijn woonplaats, ik moet er even voor rijden. Ik was er natuurlijk wel al een keer terug geweest en ze boden toen wel een soort oplossing, maar het was veel erger dan het toen nog leek.
Maar ik heb natuurlijk wel getuigen: mijn eigen kapster en de kapster in Almere.

zaterdag 15 juli 2017 om 20:10
Klopt Maxi, ik bedoelde de knipbeurt en het masker!maxi14 schreef: ↑15-07-2017 19:58Hier heeft TO het over 'een soort oplossing'. Mijn vraag was ter opheldering van in welke volgorde ze nu wat heeft gedaan (en of het klopt of de kapper een herstelbehandling heeft aangeboden- maar volgens mij is bedoelt ze daar het wat korter knippen en haarmasker mee?)

zaterdag 15 juli 2017 om 20:37
De kapper zal zeggen dat jij nagelaten hebt die verzorgingsproducten te kopen. Bij die eerdere keer zou hij kunnen zeggen dat je die niet goed hebt gebruikt.
Je kan de rechtsbijstand wel inschakelen, omdat de kosten van het vergoeden lager zijn dan al het gedoe er om heen - zelfs de kosten voor extensions of een pruik en zelfs als hij in het gelijk wordt gesteld, maar je haar groeit er niet sneller door.
Overigens is dit wel echt een horrorverhaal ja. Vreselijk.
Je kan de rechtsbijstand wel inschakelen, omdat de kosten van het vergoeden lager zijn dan al het gedoe er om heen - zelfs de kosten voor extensions of een pruik en zelfs als hij in het gelijk wordt gesteld, maar je haar groeit er niet sneller door.
Overigens is dit wel echt een horrorverhaal ja. Vreselijk.
zaterdag 15 juli 2017 om 20:51
Wat echt in je nadeel is is dat je naar een andere kapper ben gegaan zonder de eerste kapper nog een mogelijkheid tot herstel hebt geboden. Ze hebben een wanprestatie geleverd, maar ook dan moeten ze de mogelijkheid hebben tot het zelf oplossen van deze wanprestatie. Je had ze moeten bellen met dat je haar verder afbrokkelen en wat je daar mee moest doen voor je het ging doen, dan hadden ze de kans gehad om of zelf het op te lossen of akkoord te gaan met dat je ergens anders heen ging/je een pruik oid nodig zou hebben.
Zeker gewoon terug gaan en vragen wat ze voor oplossing hebben voor deze situatie, maar ik zou me in je hoofd echt richten op je geld terug krijgen en niet meer dan dat verwachten er uit te kunnen slepen.
Zeker gewoon terug gaan en vragen wat ze voor oplossing hebben voor deze situatie, maar ik zou me in je hoofd echt richten op je geld terug krijgen en niet meer dan dat verwachten er uit te kunnen slepen.

zaterdag 15 juli 2017 om 21:28
Ik had de verzorgingsproducten de tweede keer geweigerd, dus bij de goede keratinebehandeling. Niet bij de eerste waarbij mijn haar beschadigd is geraakt.safrat schreef: ↑15-07-2017 20:37De kapper zal zeggen dat jij nagelaten hebt die verzorgingsproducten te kopen. Bij die eerdere keer zou hij kunnen zeggen dat je die niet goed hebt gebruikt.
Je kan de rechtsbijstand wel inschakelen, omdat de kosten van het vergoeden lager zijn dan al het gedoe er om heen - zelfs de kosten voor extensions of een pruik en zelfs als hij in het gelijk wordt gesteld, maar je haar groeit er niet sneller door.
Overigens is dit wel echt een horrorverhaal ja. Vreselijk.
Maar ik besef dat men altijd eerst zal proberen de verantwoordelijkheid bij mij te leggen.
Ja, ik wil eigenlijk hokuspokus mijn leuke haar weer terug.

zaterdag 15 juli 2017 om 21:30
my-little-appletree schreef: ↑15-07-2017 20:51Wat echt in je nadeel is is dat je naar een andere kapper ben gegaan zonder de eerste kapper nog een mogelijkheid tot herstel hebt geboden. Ze hebben een wanprestatie geleverd, maar ook dan moeten ze de mogelijkheid hebben tot het zelf oplossen van deze wanprestatie. Je had ze moeten bellen met dat je haar verder afbrokkelen en wat je daar mee moest doen voor je het ging doen, dan hadden ze de kans gehad om of zelf het op te lossen of akkoord te gaan met dat je ergens anders heen ging/je een pruik oid nodig zou hebben.
Zeker gewoon terug gaan en vragen wat ze voor oplossing hebben voor deze situatie, maar ik zou me in je hoofd echt richten op je geld terug krijgen en niet meer dan dat verwachten er uit te kunnen slepen.
Ja, ik had beter eerst nog een keer naar ze toe kunnen gaan. Maar ik was zo verschrikkelijk in paniek en ik zocht mijn oude vertrouwde kapster op. En daarna probeerde ik mijn haar dat ik nog had te redden door zo snel mogelijk een keratinebehandeling te laten doen. Dat is wat betreft het haar wel een goede beslissing geweest, het brokkelt op het ogenblik niet meer af.
anoniem_181204 wijzigde dit bericht op 15-07-2017 21:38
0.29% gewijzigd

zaterdag 15 juli 2017 om 21:35
Ik ga het wel proberen hoor, die pruik. Maar het is een drempel he, echt zo'n heel tijdelijke noodmaatregel.En ik wil er toch ook een beetje mooier door worden. Meer zoals ik eruit zag toen ik mijn haren nog had.
Niet iemand die overduidelijk een pruik draagt.

zaterdag 15 juli 2017 om 21:47
Hoe goed is een pruik voor het haar? Gaat dat niet broeien? Ik zou alles afscheren en het zo laten.
Vroeger had ik ook stekeltjes en nu komt het tot ver onder mijn taille. Dat duurde wel een tijdje, maar voor jou is halflang ook goed toch? Dat is misschien 1,5 jaar? Ik hoor trouwens weleens dat bij kaalscheren het haar dikker terugkomt. Ik weet niet of dat waar is.
Extensions zou ik sowieso niet doen.
Ik had trouwens wel begrepen dat je de eerste keer die producten wel had gekocht.
Vroeger had ik ook stekeltjes en nu komt het tot ver onder mijn taille. Dat duurde wel een tijdje, maar voor jou is halflang ook goed toch? Dat is misschien 1,5 jaar? Ik hoor trouwens weleens dat bij kaalscheren het haar dikker terugkomt. Ik weet niet of dat waar is.
Extensions zou ik sowieso niet doen.
Ik had trouwens wel begrepen dat je de eerste keer die producten wel had gekocht.
zaterdag 15 juli 2017 om 21:52
Ik vind het heel begrijpelijk hoor, en voor het haar dat je nog hebt was het misschien de beste oplossing ik wil alleen dat je voorbereid ten tafel komt daar en weet dat ze dit mogelijk tegen je gaan gebruiken.francieneke schreef: ↑15-07-2017 21:30Ja, ik had beter eerst nog een keer naar ze toe kunnen gaan. Maar ik was zo verschrikkelijk in paniek en ik zocht mijn oude vertrouwde kapster op. En daarna probeerde ik mijn haar dat ik nog had te redden door zo snel mogelijk een keratinebehandeling te laten doen. Dat is wat betreft het haar wel een goede beslissing geweest, het brokkelt op het ogenblik niet meer af.