Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 15 juli 2017 om 23:56
Ook eensch. Ik heb er sowieso een hekel aan als anderen voor mij gaan zitten te bepalen of ik al dan niet beledigd moet zijn.
zondag 16 juli 2017 om 00:16
Hier nog een heel raar gevalletje van 'op de man'
Blondie zei iets tegen de TO van feminisme-topic, wat ze schreef staat nog in de quote van Ginerva: viewtopic.php?f=8&t=386449&start=#p27318715
Ik geloof niet dat de TO dat gestaft heeft, maar zeker weten doe ik dat niet. Ik vind het persoonlijk absoluut niet op de man. Het hele topic is iedereen, inclusief Blondie zelf, het erover eens dat zij geen feminist is en dat zij er anders over denkt dan TO. Waarom is dit op de man (en waarom staft iemand dit in hemelsnaam)?
Blondie zei iets tegen de TO van feminisme-topic, wat ze schreef staat nog in de quote van Ginerva: viewtopic.php?f=8&t=386449&start=#p27318715
Ik geloof niet dat de TO dat gestaft heeft, maar zeker weten doe ik dat niet. Ik vind het persoonlijk absoluut niet op de man. Het hele topic is iedereen, inclusief Blondie zelf, het erover eens dat zij geen feminist is en dat zij er anders over denkt dan TO. Waarom is dit op de man (en waarom staft iemand dit in hemelsnaam)?
zondag 16 juli 2017 om 00:36
Echt kostelijk, dit. Zo'n redenatie had ik niet kunnen verzinnen. Chapeau.
zondag 16 juli 2017 om 00:41
Meh, dat ligt ook aan de mod-ter-dienst van dat moment. De ene keer kan je prima onderling een beetje stevig van gedachten wisselen en de andere keer ben je op de man als je het woord 'jij' gebruikt.
zondag 16 juli 2017 om 00:42
Meh, dat ligt ook aan de mod-ter-dienst van dat moment. De ene keer kan je prima onderling een beetje stevig van gedachten wisselen en de andere keer ben je op de man als je het woord 'jij' gebruikt.
zondag 16 juli 2017 om 00:42
Je vergeet een fase in het proces: het staffen. Niemand wordt hier geband zonder dat er gestaft is. Behalve in het modtopic dan.
zondag 16 juli 2017 om 00:49
Oh, ik had gestaft hoor. Wegens dat eerder in dit topic door mij aangegeven gevalletje van geen onderscheid kunnen maken tussen discussie en op de man spelen. Huisregels enzo. En fatsoen, maar dat mag geen rol spelen uiteraard. Stel je voor zeg.Lady_Voldemort schreef: ↑16-07-2017 00:42Je vergeet een fase in het proces: het staffen. Niemand wordt hier geband zonder dat er gestaft is. Behalve in het modtopic dan.
zondag 16 juli 2017 om 00:50
Stevig van gedachten wisselen doe je met wederzijdse instemming. Op de man spelen is tegen de huisregels.
zondag 16 juli 2017 om 00:54
Ik vind het ook niet altijd even duidelijk wanneer je wel of niet voldoet aan de forumcriteria. Wanneer vond jij het in dit geval niet meer onder fel discussiëren vallen, maar op de man spelen? (ik heb het niet gelezen dus gewoon benieuwd)
zondag 16 juli 2017 om 01:01
Dat ben ik niet direct met je eens. Er zijn er hier ook genoeg die mijn mening helemaal niet willen weten dus die geef ik dan niet met wederzijdse instemming. En als ik vind dat iemand zich als een idioot gedraagt dan is dat op de man, maar daar is volgens mij niks mis mee. Ik vind 'op de man' gewoon een vaag begrip voor op een forum.
zondag 16 juli 2017 om 01:06
zeker op een vrouwenforumshifty schreef: ↑16-07-2017 01:01Dat ben ik niet direct met je eens. Er zijn er hier ook genoeg die mijn mening helemaal niet willen weten dus die geef ik dan niet met wederzijdse instemming. En als ik vind dat iemand zich als een idioot gedraagt dan is dat op de man, maar daar is volgens mij niks mis mee. Ik vind 'op de man' gewoon een vaag begrip voor op een forum.
zondag 16 juli 2017 om 01:06
Omdat ze op de man speelde (op mij dus) in een discussie over derden. Volkomen absurd.
Ik wil het wel illustreren hoor; 'Jij bent een eikel dus jou hoeven we niet serieus te nemen'. In een discussie over derden! Absurd.
Ik herhaal mezelf, zie ik.
Ik herhaal mezelf zie ik
anoniem_332783 wijzigde dit bericht op 16-07-2017 01:08
19.76% gewijzigd