Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fijn Jin, dat is dan uitgesloten! Nu wachten op morgen.

Ik mis ook een posting van Kokos. Raar dat we er niet op konden vanmiddag.

Ha, kinderen even in bed gooien. Later!
De mijne liggen al op bed. Ze kwekken nog wel.
Halllllooooo.... die van ons stuitert hier nog rond. Ga zo Skypen met zussie in Zuid Afrika en die wilde Thijmen ook wel weer eens zien/spreken.
Jinny, eindelijk dus eens wat nieuws! Gelukkig dus goed nieuws. Maar wat raar zeg dat ze over zoiets zo lang en moelijk doen, alsof het om een griepje gaat.
Jin, fijn

Hopelijk morgen idd meer nieuws van arts!
Mijn posten zijn ook verdwenen die ik vanmiddag geplaatst heb..

Jin, fijn dat het dat niet is, wel vage arts, zeg gewoon meteen wat de uitslagen zijn.
Bridges: denk je wel een beetje om jezelf, rustig aan doen hoor
Bridges: denk je wel een beetje om jezelf, rustig aan doen hoor
Ik had ook nog wat vaag gelul over de ontbijtservice getypt.

Verder weer minder nieuws gehad vanmiddag: De bloedwaardes en leverfuncties zijn weer gestegen, het is onvoorstelbaar, zo gaat het goed en zo beginnen we weer van vooraf aan.

Dokters snappen er niks van, ze hopen dat de MRI uitsluitsel gaat geven.

Met Juul is het weer drama, arm arm lief kereltje van me.
Dank Jin en Bam. Het komt goed hoor, ben ermee bezig. Even een algehele dip denk ik, maar dat komt goed.

Vader heeft trouwens ongeluk gehad en zit nu 6 weken in gipskorset. Fijn...

Jin: fijn dat hij dus geen stofwisselingsziekte heeft. Wel vervelend dat je nog geen verdere duidelijkheid hebt. Hopelijk morgen dan echt meer nieuws!

Bam: hè bah, waardes gestegen. Niet fijn! Ongelooflijk... En arme ventje... Redt Bamman het wel een beetje? En Bammeis?
Mal, wat een WAANZINNIG leuke kaart heb je gestuurd! Super zeg! Gijs vond Jonathan 'moooooooooooooooooi'

En Bam die ook gewoon een lieve kaart voor Gijs stuurt, super!

Dikke knuffel, het duurt allemaal veel te lang voor jou! Bah, zo lang weg bij je mannen!

Gijs was weer echt het baasje met zijn kaarten. Ze hangen hier op de kast en hij wil er iedere dag even naar kijken. Lekker ding.

Verder voor alle vissers: Vrolijk doorvissen of gewoon accepteren dat de vis niet gaat bijten.

Oja, lactatiekundige is het niet. Bij VBN moest ik stoppen omdat ik naar Belgie verhuisde en je mag geen CP zijn. Dan zou ik alleen administratieve taken kunnen doen. Als ik nu helemaal uitgeherniaat ben, ga ik me aansluiten bij LLL. Daar kun je wel moedergroepen leiden. Maar ook daar moet ik dan eerst een opleiding voor volgen.

Ok, let's change the subject again.

Hier gaat het eigenlijk vrij prima. Ik mag niet klagen. Ik wil er alleen HEEEEEEEEEEEEEEL graag op uit en dat kan niet want ik heb geen vervoer en ik kan nog maar 20 minuten ver weg komen dus ik moet nog wat geduld hebben. Wel 3 keer per week fysiotherapie dus dat schiet op. Maar ik begin weer energie te krijgen dus dat is een goed teken. Huis bevalt prima ook, ik voel me er helemaal thuis al en de kinderen ook. Kinderen doen het ook goed. Sam mag afzwemmen, Gijs en Cas zijn een stelletje idioten waar je af en toe horendol van wordt. Dat hele 'partners in crime'-gebeuren begint nu dus echt vorm te krijgen en dat belooft nog wat vreselijks voor de toekomst, vrees ik. (*mental note* GEEN VIERDE, GEEN VIERDE, GEEN VIERDE, GEEN VIERDE, GEEN VIERDE, GEEN VIERDE *einde mental note*)

Jinny, pffff, wat een zorgen allemaal bij jullie ook! Je houdt je er maar kranig onder allemaal!

Zal ik nog wat leuks vertellen waar jullie helemaal niks mee kunnen? We hebben een nieuwe auto gekocht. Ik zie me er al in rondscheuren! Gewoon GLOEDJEnieuw. Jaja, voordeel van in Belgie wonen. Niet alleen hebben ze hier ACHTERLIJK lekkere friet, de auto's zijn ook 35% goedkoper (en belasting enzo nog goedkoper). Maarja, over een week of 2-3 hebben wij dus onze dikke vette pikzwarte grote Renault Scenic met zeven stoelen (*mental note* GEEN VIERDE, GEEN VIERDE, GEEN VIERDE, GEEN VIERDE, GEEN VIERDE, GEEN VIERDE *einde mental note*) en kan ik daarin rond gaan scheuren.

Enka: PRACHTIGE buik! Daar komt vast een mooi meisje uit. (ik zeg gewoon op meisje, zoiets moet je mentaal afdwingen)

Bridges, die baby van jou wordt toch nog geen 1 zeker? Dat kan niet hoor, die is PASGEBOREN zoals ik het me herinner!

Jeej, wat gaat dat belachelijk snel! Fijn dat je je zusje weer gezien hebt!

Compu, wat een gedoe om op de goede school terecht te komen maar als ik dat zo lees dan heb ik wel het vertrouwen dat jullie er helemaal uit gaan komen. Jullie zijn hele lieve en betrokken ouders en je schrijft er altijd zo open en eerlijk over. Knap hoor!

voor iedereen die ze nodig heeft hier ook!

Even posten, ik moet nog even wat met Star bekokstoven (nee, niet dat).

Haai meisjes,

Hoe is het? Ik heb vandaag het onmogelijke ooit gedaan: ik ben een sportschool binnen gelopen. Een hele stoere wel te verstaan namelijk CURVES . Kent iemand dat? Alleen maar vrouwen en de gemiddelde leeftijd is 45+. Je staat dan in een kringetje en in de muziek zit een signaal en als je dat hoort moet je een plaatsje opschuiven en dan doe je de volgende oefening. Het ziet er echt uit als appeltje eitje en ontzettend suf maar volgens de cursusleidster kom ik daar nog wel op terug . Ik ga mezelf hier helemaal strak trainen en dan ga ik met Mal boksen met de knappe mannen van de boksschool ;-0 . Volgende week eerst een figuuranalyse. Ik weet de uitkomst al, zwemband supersize!

Cas heeft nog steeds spruw, hij komt er gewoon niet vanaf. Ondertussen zit het ook op zijn lijfje. Erg vervelend want hij drinkt en eet hierdoor zo slecht!

Als wij naar Londen gaan dan logeren ze bij mijn ouders, heel fijn!

Jeetje Bridge je vader heeft wel pech zeg, balen voor hem zeg! Wat voor een ongeluk heeft hij dan gehad?

Jeetje Bam dat is mooi balen zeg dat de bloedwaardes weer gestegen zijn. Zie je op tegen de MRI? Hoe gaat het thuis, heb je opvang voor Juul of is Bamman thuis?

Fijn Jin dat je nu iig weet dat het geen stofwisselingziekte is. Morgen maar verder horen.

Gezellig Enka even skippen met je zus, hoelang blijft ze daar?
Bridge voor jou.

Cin, zo zijn we er wel uit hè?
Aah Cin vertel vertel vertel, wij slapen er allemaal al nachten niet van, please .

Gaaf een nieuwe auto, 35% is heel veel op zo'n uitgave. Heb je nu ook een belgisch kenteken?
Balen Mal dat jullie minder uren krijgen, heb je er al wat van gehoord?

Haha en jij bij allemaal guppies in de banken, gelukkig zie je er nog zo goed uit, alhoewel grijze haren heb je al wel he .

Jin toch nog met je mannetje weggeweest, gezellig. Hoeveel dagen gingen jullie ook alweer?
Ja, als ie 35% meer zou kosten dan zouden wij 'm ECHT nevernooitniet kunnen betalen nieuw. Misschien nu ook wel niet maarja, dan verkopen we gewoon de boo ehm auto.

(en nee, ik vertel het niet )

Ja, we krijgen ook Belgische kentekens inderdaad. En een heuse verblijfsvergunning enzo. Jaja, het is allemaal Heul Echt.

Overigens zijn de eerste Vlaamse woordjes bij Cas en Gijs ook gesignaleerd. Je merkt dat ze nu nog meer Vlaams horen overdag ook en in winkels en dat nemen ze over. Sam is sowieso al niet meer te redden. Ik heb haar wel eens gehoord op school (terwijl ze me niet zag) en dan hoor je niet meer dat ze NLse is. Als wij erbij zijn passen ze zich toch nog een beetje aan en dan hoor je alleen de Vlaamse invloeden er doorheen.

Ja, we zijn eruit. Wij slaan snel spijkers met koppen.

Bah Mal, al die aanvragen .... ik heb het ook ooit geprobeerd en je voelt je gelijk zo'n halve schooier dan. Niet tof! Hopelijk is het snel weer rond en krijg je wat jullie nodig hebben!

Ik ben gelukkig niet zo nieuwsgierig, ahum, maar waar zijn jullie uit?
Och we moesten nog even ergens over bakkeleien.
Jee Bridges, vader nu ook nog een ongeluk gehad? Getver. Het zit ook niet mee. Wanneer zie je je zusje weer?

Cin, pffffffff ga wieberen met die nieuwe auto, gekke Belg . Stoer zeg! Maar dan mag je ook noooooooooit meer klagen dat je geen vervoer hebt .

Juud, goed bezig in 2009! Is dat sporten je goede voornemen maar kon je je er in januari niet toe zetten ?
Oké oké ik pieker gewoon over Cin. Dus Cin, toe.... vertel het nu gewoon! Dan kan ik die afspraak bij psych weer afzeggen!

Juud: stoer!!! Ben benieuwd!

Mijn vader: Suf ongeluk hoor... Hij werkt bij gemeentereiniging en zat in de strooidienst. Dan moeten ze ook over die beweegbare palen en daar zat dus een storing dus hij ging over de paal en de paal ging dus inclusief auto en zo omhoog... En dat levert dus een schuertje in zijn twaalfde rib op waardoor hij vrij weinig meer kan en 6 weken thuis zit. Hij is lekker aan het ouzzelen nu, dus vermaakt zich gelukkig wel... Hihi... Kan er wel om lachen hoor, gewoon domme pech en had veel erger af kunnen lopen.
Zo, morgen komt een nieuwe poets poetsen. Ik ben benieuwd, ik heb haar nog nooit gezien, en ze heeft één keer gebeld maar toen nam de akela op en die schrok zo omdat de poets alleen maar zei dat het om een baantje ging en niet om poetsen dat de akela dacht dat het om haar baantje ging en die belde prompt met een smoes naar mijn werk haha.
Jin geen idee wanneer ik haar weer zie want blijft elke keer spannend of hij haar wel of niet meekrijgt. Bij thuiskomst (dus toen ze haar hadden teruggebracht) hadden ze alweer boze, nare mail van d'r... Als het meezit over 2 weken dus. Helaas is ze niet bij Fiekes verjaardag, maar goed.
Jeee, zo heeft mijn collega laatst bijna de grote baas van Jinnybedrijf gelanceerd, wat een suf ongeluk zeg, maar daar is ie mooi klaar mee.
Ach arme akela! Wel fijn, een poets!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven