Werkt product x echt?

vrijdag 17 maart 2017 om 15:46
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
donderdag 13 juli 2017 om 15:26
donderdag 13 juli 2017 om 15:29
donderdag 13 juli 2017 om 15:29

vrijdag 14 juli 2017 om 13:04
Thanks!
Roze doekjes van de action inmiddels in huis, al gebruikt en op 60 graden meegewassen met de handdoeken. Zijn idd fijne doekjes.

maandag 17 juli 2017 om 10:37
Ik heb mijn IPL-apparaat ontvangen, van Braun.
Het werkt heel simpel. Gewoon elk plekje flitsen. Is zo gebeurd. Het rode licht is wel heel erg schel, dus ik kijk er niet in.
Je moet em gebruiken na het scheren, tot 48 uur erna, en dan elke week. Haartjes moeten net boven de oppervlakte komen.
Na 4 weken moet je resultaat gaan zien.
Ben benieuwd. Ik houd jullie op de hoogte.
Het werkt heel simpel. Gewoon elk plekje flitsen. Is zo gebeurd. Het rode licht is wel heel erg schel, dus ik kijk er niet in.
Je moet em gebruiken na het scheren, tot 48 uur erna, en dan elke week. Haartjes moeten net boven de oppervlakte komen.
Na 4 weken moet je resultaat gaan zien.
Ben benieuwd. Ik houd jullie op de hoogte.

maandag 17 juli 2017 om 15:46
Leuk te horen

.

maandag 17 juli 2017 om 16:06
Mademoiselle83, dat kan,je krijgt snel kleurtje maar is uitwasbaar onder de douche.
Voor blijvende bruining moet je wel meerdere keren onder de zonnebank,niet te lang!
Ben zelf wit en ben nu 10 keer geweest 10 a 15 min lang weekelijks,mijn gezicht altijd minder lang dan mijn lijf.
Heb nu prachtig licht bruin kleurtje dus ik stop nu ff mee.
Draag een speciaal brilletje aub,veel plezier!
Voor blijvende bruining moet je wel meerdere keren onder de zonnebank,niet te lang!
Ben zelf wit en ben nu 10 keer geweest 10 a 15 min lang weekelijks,mijn gezicht altijd minder lang dan mijn lijf.
Draag een speciaal brilletje aub,veel plezier!

maandag 17 juli 2017 om 17:44
Oh is het toch dan een soort van zelfbruiner? Ik ga al jaren niet meer naar de zonnebank maar wilde weer een mooi kleurtje opbouwenTwobirds2 schreef: ↑17-07-2017 16:06Mademoiselle83, dat kan,je krijgt snel kleurtje maar is uitwasbaar onder de douche.
Draag een speciaal brilletje aub,veel plezier!![]()

dinsdag 18 juli 2017 om 09:11
Ja deze inderdaad! Toevallig gister aan een vriendin aangeraden. Ik vind hem persoonlijk niet echt dieprood, maar daar hou ik ook niet van.

dinsdag 18 juli 2017 om 10:38
Sommige crèmes van Australian gold zijn met Bronzer, maar er zijn ook crèmes zonder bronzer.mademoiselle83 schreef: ↑17-07-2017 17:44Oh is het toch dan een soort van zelfbruiner? Ik ga al jaren niet meer naar de zonnebank maar wilde weer een mooi kleurtje opbouwen![]()
Deze bvb: Australian Gold Dark Tanning Accelerator
Als je op de website van Australian Gold gaat kijken kan je selecteren op: "zonnebank" en vervolgens aanduiden "geen bronzers". Dan zie je de gewenste mogelijkheden.

dinsdag 18 juli 2017 om 12:49
Voor degenen die de producten van the ordinairy gebruiken, merken jullie verbetering van de huid?
Ik ben nu 1,5 maand aan het smeren, maar helaas bemerk ik geen verbetering tov van andere merken. De prijzen zijn gelukkig niet hoog, dus was het proberen waard. Maar had de hoop dat het de huid zou verstrakken.
Ik ben nu 1,5 maand aan het smeren, maar helaas bemerk ik geen verbetering tov van andere merken. De prijzen zijn gelukkig niet hoog, dus was het proberen waard. Maar had de hoop dat het de huid zou verstrakken.
dinsdag 18 juli 2017 om 14:43
Staat hier gewoon bij mijn apotheek.
Voor NL heb ik deze link gevonden: http://www.newpharma.nl/klorane/513962/ ... 100ml.html