Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
SinDudas schreef:
16-07-2017 17:07
bambi:
:couple:
Wij zijn al op vakantie geweest. En man is op eigen houtje ook aan een kleine verbouwing begonnen.
:whip: :facepalm: (6)
Is gelukt!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ok, ik heb blijkbaar ten onrechte begrepen dat het nieuwe forum is gemaakt als statement tegen het VF. En dat het VF dan zou worden geboycot omdat het niet goed werkt.
Nu hou ik erover op, ik ben zelf niet eens van plan om me ergens anders aan te melden (zie eerder genoemde reden)

Komt goed hoor bambi, hij is gelukkig ook weer geen Help mijn man is een klusser type :biggrin:

Uiteindelijk wordt het er beter op, alleen ligt nu alles overhoop en kunnen we niet in de slaapkamer slapen.
shifty schreef:
16-07-2017 11:57
Opdemanparadox : De overtuiging van het eigen gelijk, op basis waarvan men meent anderen te mogen aanvallen, versterkt de gedachte dat een tegenaanval wel onrechtvaardig en persoonlijk moet zijn aangezien anderen onmogelijk ook gelijk kunnen hebben.
:heart:
Ik snap dat dit mosterd is, maar ik was uithuizig.
Topic van een nieuwe TO op de kinderpijler. Dochter rotzooit op internet. Ik denk er het mijne van.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
-bambi- schreef:
16-07-2017 16:26
Het is dat jij Yasmijn heet, als een ander zoiets had geplaatst had ze een shitload over zich heen gekregen, vermoed ik zomaar.
Just saying. :lightbulb:
:lightbulb:
.
charlottew88 schreef:
16-07-2017 19:53
Topic van een nieuwe TO op de kinderpijler. Dochter rotzooit op internet. Ik denk er het mijne van.
ja werkelijk. Dat je alleen de vraag al stelt
Lady_Voldemort schreef:
16-07-2017 16:40
Er waren er meer die openlijk toegaven te hebben zitten googlen daar viel ook niemand over. Googlen is trouwens de ook niet verboden he.
:rofl:
Who are you kidding ?
.
impala schreef:
16-07-2017 20:01
:rofl:
Who are you kidding ?
Jezus, slik die drol nou toch een keer door.

Ik had het over gisteren, toen er gegoogeld werd nav een nogal alarmerend topic waarin de TO haar (?) eigen adres gaf. Had dus geen reet te maken met jouw strapatsen van een paar weken geleden, en ik zou het echt heel erg op prijs stellen als je daar nu eens over ophield. Dat heeft de rest tenslotte ook gedaan.
charlottew88 schreef:
Ik ook
friezinnetje2014 schreef:
16-07-2017 20:00
ja werkelijk. Dat je alleen de vraag al stelt
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Grrr ben weer is een topic kwijt, en weet niet meer de naam dus via google kan ik er niet komen :thunder:
Ginerva schreef:
16-07-2017 20:19
Grrr ben weer is een topic kwijt, en weet niet meer de naam dus via google kan ik er niet komen :thunder:

Waar ging het over?
Lady_Voldemort schreef:
16-07-2017 20:22
Waar ging het over?
Over dat iemand haar haar helemaal verpest was en dat het nu kort geknipt is.
Ginerva schreef:
16-07-2017 20:24
Over dat iemand haar haar helemaal verpest was en dat het nu kort geknipt is.
De ultieme haarhorrorstory op de pijler geld en recht bedoel je?
charlottew88 schreef:
16-07-2017 20:30
De ultieme haarhorrorstory op de pijler geld en recht bedoel je?
a ja dat is hem dank je
Lady_Voldemort schreef:
16-07-2017 20:07
Jezus, slik die drol nou toch een keer door.

Nee dank je . Ik slik niet.
And some things are hard to swallow anyway.
.
charlottew88 schreef:
Ik wilde een flauwe opmerking maken, maar ik heb me ingehouden.
Dat kan ik heel goed. Zo vaak al iets net niet geplaatst.
Saai eigenlijk.
impala schreef:
16-07-2017 20:36
Nee dank je . Ik slik niet.
And some things are hard to swallow anyway.
Kan je het dan niet gewoon naast je neer leggen al je het niet wil doorslikken. Het leven is toch veel te kort om hier zo mee te blijven zitten?
geld-recht/de-ultieme-haar-horrorstory/ ... ges/386471
daar geloof ik ook niets van
vrouwjagersma schreef:
16-07-2017 17:55
:heart:
Ik snap dat dit mosterd is, maar ik was uithuizig.

:smooch: het was het wachten waard :winkie:
16-07-2017 20:39
Waarom niet? Het is een forummer die volgens mij gewoon post zo her en der
Je bent zelf een theepot
16-07-2017 20:39
Ik wel, TO reageert naar mijn idee normaal en het is in mijn ogen plausibel dat dit gebeuren kan.

Edit, ik heb het even opgezocht maar de TO is al lid vanaf 2013 dat maakt het verhaal nog geloofwaardiger
Ginerva schreef:
16-07-2017 21:02
Ik wel, TO reageert naar mijn idee normaal en het is in mijn ogen plausibel dat dit gebeuren kan.

Edit, ik heb het even opgezocht maar de TO is al lid vanaf 2013 dat maakt het verhaal nog geloofwaardiger
Ik geloof ook dat het echt is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven