Op naar de NIPT...

29-05-2017 21:54 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353

Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.

We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.

In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...

Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

:cheer2: Hoera, ze is er!! :cheer2:
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Fiiiijjjjjnnnnn! Cocoonse!
Gefeliciteerd!
flipje2 schreef:
09-07-2017 17:19
Ik reageer later uitgebreider - wij zijn nu even aan het cocoonen. :bye:

We hebben een geweldige dag gehad! :loveys:
Fijn dat jullie toch hebben kunnen genieten. Had echt gehoopt op een wonder. Als er iemand is die dat verdient, zijn jullie het wel.
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
Fijn dat jullie wel een geweldige dag hebben gehad!
Van harte gefeliciteerd Flip & Flipman. Wat fijn dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad. Geniet maar fijn na! :heart:
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Van harte gefeliciteerd lieve Flipjes :loveys: ! Ik hoop dat jullie een lang en prachtig sprookjeshuwelijk tegemoet gaan waarin al jullie liefste wensen worden vervuld!

Fijn dat jullie terugkijken op een mooie dag, hoop dat dat een houvast mag zijn voor momenten dat het even tegenzit ( ofwel ronduit k*t zijn soms)

Jullie zijn kanjers :bigkiss:
Lieve Flip, nog van harte! Ik wens je alle geluk en goeds voor in de toekomst! :heart: :heart: :heart:
Vanmorgen brak het ineens los. Fijn, ik had gehoopt de medicatie niet nodig te hebben.
En woeii, 4 dagen na de bruiloft! Dat komt goed af zo.

Geen pijn gehad. Nu hopen dat alles er helemaal uit is/komt. Wat zou dat een opluchting zijn, als mijn lijf alles zelf opknapt!
oef, wat "fijn" flipje!
hopelijk heeft je lijf nu een goeie "grote kuis" gehouden, en kunnen jullie (snel) weer voor het (laatste) fantastische embryo gaan!
"Fijn" Flipje.
En veel geluk voor de toekomst samen met Flipman :heart:
Pffff..nou dat zou fijn zijn als je lichaam het zonder ingrijpen zelf oplost. Succes en sterkte Flipje.
Hoe is het vandaag Flip? Ik hoop dat je de dag pijn vrij doorkomt en dat je het ergste qua bloedverlies inmiddels gehad had. Ik weet nog dat na het verlies van het grote stolsel het bij mij niet meer was dan een heftige menstruatie. Denk aan je!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Ik dacht dat ik gister al gereageerd had.. Fijn dat je lichaam het zelf lijkt te doen, hopelijk doet ie dat in 1x goed zodat de rest je bespaart blijft.
Wanneer moest je ook alweer naaar t zkhuis?
Gefeliciteerd met jullie huwelijk! :gift:
Heel veel sterkte met weer een verlies. :heart:
Pfff ik vraag me soms zo af of het voor ons ooit goed gaat komen... :-[
Flip ik snap je zo goed en het is zo herkenbaar..... :cry:
Het zou zo fijn zijn als er iemand is die je kan beloven dat jullie op moment X een gezonde baby hebben dat zou het allemaal veel dragelijker maken :hug:
Knuffel voor jou flipje :hug:
Jeetje wat is er veel gebeurd de afgelopen weken. Flipje & Flipman, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk :heart: ! Fijn om te lezen dat het een mooie dag is geworden.

Ook goed om te lezen dat het vruchtje vanzelf is afgekomen, maar toch een dikke :hug: Hoe nuchter en realistisch je er ook instaat, makkelijk is anders. Om het te lezen al, laat staan het mee te maken.

Concreet heb je hier helemaal niets aan, maar hopenlijk steekt het je een hart onder de riem: Ik schrijf al bijna 10 jaar mee op een ander zwangerschapsforum en veruit de meeste stellen die in die afgelopen jaren te maken hebben gehad met herhaald verlies zijn papa en mama geworden.
Well, that didn't work.

~An Autobiography~
Ach, lieve Flip toch ... "Goed" dat je lichaam het zelf oplost. Moest je nog op controle?
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
Ach Flip! Ik hoop het zo voor jullie. :redrose:
Kan me voorstellen dat het lastig is om positief te blijven.
:hug:
:hug: :hug: :hug:
@poppy ja ik weet het, maar dat is nou juist het enge... bij de meeste stellen komt het uiteindelijk goed...

@aquake na ± twee weken (afspraak gekregen op de 26ste) moet ik terugkomen. Maar ik denk dat het wel goed zit want ik heb niet zo erg nagebloed.
Ik lees je topic niet zo heel vaak, maar soms kijk ik toch nog even hoe het nu met je gaat. Steeds met de hoop dat jullie nu eindelijk eens echt goed nieuws krijgen.

Allereerst gefeliciteerd met jullie huwelijk! Fijn dat jullie zo'n mooie dag gehad hebben, ondanks het verdrietige nieuws vooraf. Ik hoop met je mee dat je lichaam zelf alles heeft opgeruimd :hug: Hopelijk is het bij jullie echt laatste keer goede keer! Ik gun het je zo :hug:
Dikke knuffel voor jou, Flipje :hug: :hug: Ik denk aan je en blijf voor jullie duimen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven