Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja, heel spannend.
Hoi allemaal!

Aza, spannend van je huisje, je moet er zo toch heen? Ik hoop dat het bevalt.

Ik ben zwaar in de mineur. Vrijdag komt de da om onze hond in te laten slapen en bij elk goede momentje dat ze heeft, slaat de twijfel toe. Vreselijk. Ik kom er gewoon niet uit. Heb net de da gebeld en die begrijpt heel goed dat ik me zo voel. En dat het natuurlijk onze beslissing moet zijn. Maar dat zij denkt dat we hondje uiteindelijk meer plezier doen door haar in te laten slapen voordat ze echt een wrak is en niet pas als dat stadium is bereikt. Maar ja, bepaal maar eens wanneer dat moment 'daar' is. :'(
Ah dat soort dingen zijn moeilijk Hunnie. Veel sterkte ermee.
dolfje schreef:
17-07-2017 13:45
Ah dat soort dingen zijn moeilijk Hunnie. Veel sterkte ermee.
We hebben haar al 17 jaar, kan me helemaal niet voorstellen dat ze er straks niet meer is. Ja, in de achtertuin, achter de buxus... :(
Sterkte Hun.. Knuffel.
Ach Hunnie, dat is moeilijk en verdrietig... :hug:
The owls are not what they seem
Konijntje, dat blijft moeilijk. Maar zo als ik jou de laatste tijd lees over hondje heeft ze het steeds vaker moeilijk. Dat zou mijn overweging zijn. Het gemis gaat heel groot zijn, maar dat gaat het over 2 maanden ook zijn. Sterkte. :hug:
Aza: hoe was het huis? Wanneer weet je meer? En een wandeling met goed gezelschap; daar ben ik ook altijd voor te porren. Afgelopen vrijdag nog een stukje met vriendin gewandeld. Weliswaar door mijn stad (stukje dat ik niet goed ken) maar ook dat vind ik heel leuk! Heeft de leuke man je hint opgepakt? Of zit je nu te nagelbijten? :devil:
Mijn leuke man wordt met de jaren alleen maar leuker. Ik had vandaag een thuiswerkdag en ben zo verwend! In een halve dag meer voor elkaar gekregen dan ik voor vandaag gehoopt had. Ik stelde net voor om dit principe er in te houden en hij vindt dat geen straf. Klein dingetje: Dan moet ik in die 'gewonnen uren' wel een extra salaris gaan verdienen. :-D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
:hug: Hunnie
Huisje hoor ik over 3 weken meer over. Kwam nu veel vrij en ze screende liever eerst de mensen die er in kwamen.

Leuke man heeft de hint niet echt opgepikt, helaas.
Jammer Aza.

Onze plannen voor het komende weekend net met schoonouders besproken. Echt zin in, een mini -break :)

Dit jaar vooral veel wat kortere tripjes en uitstapjes. Ook wel fijn.
Hunnie, dikke :hug: voor jou.
Dolfje, had hem wel verwacht hoor. Mannen snappen hints nooit zo goed :-P
Azarole schreef:
18-07-2017 09:23
Dolfje, had hem wel verwacht hoor. Mannen snappen hints nooit zo goed :-P
Haha ik dacht 4 jaar geleden ook dat ik bijzonder duidelijk was, maar er was iemand anders nodig om meneer L wakker te schudden dat hij echt niet in de friendzone zat... Maar ja, 'm letterlijk bespringen is ook weer zo wat hè :proud:
Ik zou hem zo bespringen hoor X-D. (Oeps)

Gister nog gewaarschuwd dat het 3 weken kon duren voor ik een appartement had, net gebeld:
Er is er een vrij.
Ik krijg zo alle details en dan mag ik gaan kijken.
Azarole schreef:
18-07-2017 10:45
Ik zou hem zo bespringen hoor X-D. (Oeps)

Gister nog gewaarschuwd dat het 3 weken kon duren voor ik een appartement had, net gebeld:
Er is er een vrij.
Ik krijg zo alle details en dan mag ik gaan kijken.
Gewoon doen dan!

En duimduimduim dat het appartement mooi is!
Hij ziet me aankomen :P. "Hee, ik ga je nu bespringen"

Het is een tijdelijke woning. Dus ik hoop op een "leefbare" woning. Het mooie doe ik zelf wel.
Azarole schreef:
17-07-2017 21:15
Huisje hoor ik over 3 weken meer over. Kwam nu veel vrij en ze screende liever eerst de mensen die er in kwamen.

Leuke man heeft de hint niet echt opgepikt, helaas.
Mannen zijn over het algemeen niet goed in hints. Wel in duidelijkheid. Ik zou het erop wagen om echt duidelijk te zeggen wat je voor hem voelt of hem bespringen idd :proud:
Ik ga toch nog een keer proberen.
Ergens deze week
Nou wat zal het worden met de warmte vandaag..Ik ga zo werken en vanavond naar terras met collega's. Hopelijk valt het met het onweer mee..
Fijne dag en hou het koel :sun:
Azarole schreef:
18-07-2017 12:05
Ik ga toch nog een keer proberen.
Ergens deze week
:yes:
Prrrr, mauw miawwwww.
Vanavond ga ik kijken.
dolfje schreef:
19-07-2017 08:33
Nou wat zal het worden met de warmte vandaag..Ik ga zo werken en vanavond naar terras met collega's. Hopelijk valt het met het onweer mee..
Fijne dag en hou het koel :sun:

Fijne dag Dolfje!!

***Straks vergaderen op mijn vrije dag. :@
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
19-07-2017 10:18
:yes:
Ik hoop dat het dan duidelijk word.
Azarole schreef:
19-07-2017 10:20
Vanavond ga ik kijken.

Niet kijken...doen!! :moon:
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
19-07-2017 10:21
Niet kijken...doen!! :moon:
De woning, niet de man.
De man zou ik zo doen.
(Nee, ik zei dat niet hardop)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven