Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Azarole schreef:
19-07-2017 10:25
De woning, niet de man.
De man zou ik zo doen.
(Nee, ik zei dat niet hardop)
Doe maar allebei. :proud:
Succes!!
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
19-07-2017 10:40
Doe maar allebei. :proud:
Succes!!
Ik kan man natuurlijk meenemen naar de bezichtiging. De huidige huurder is er al uit.

:flirting:
Azarole schreef:
19-07-2017 10:55
Ik kan man natuurlijk meenemen naar de bezichtiging. De huidige huurder is er al uit.

:flirting:
Dit bedoelde ik ook. ***Waar is smiley die een dikke kus geeft?***

:|
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
19-07-2017 11:01
Dit bedoelde ik ook. ***Waar is smiley die een dikke kus geeft?***

:|
Is wel een goed idee.
Spannend hoor, Aza. Hopelijk heb je straks een lekker plekje voor jezelf, inclusief een lekkere vent!

De hele ochtend een bijeenkomst gehad en ik ben met meer vragen naar buiten gekomen dan ik vooraf had. Altijd wel apart, zoiets.

Ik begin heel langzaam aan een beetje vrede te krijgen met het besluit de hond in de laten slapen. Al heb ik gisteravond (kinderen in bed en man bij vrind) een potje keihard zitten janken bij haar op het kleedje. Je hebt gelijk hoor, Blondie, dat het welzijn van het dier áltijd voorop moet staan. En de meeste mensen wachten al te lang. Ik zie dat zelf ook. Maar ik merk ook hoe je de neiging hebt die grens te verschuiven. Dat is egoïstisch, maar ook menselijk. Maar het moment zelf straks..... ik moet er nog even niet aan denken.

Gisteren - op mijn vrije dag nog wel - de hele dag spuugschagrijnig geweest, vooral vanwege mijn directe collega. Er is hier iets ict-technisch helemaal misgegaan en de ict-pief is met vakantie. Omdat ik ook met het project te maken had (maar niet met de migratie) krijg ik nu steeds shit over me heen. Dat anderen niet helemaal begrijpen wat nu bij wie hoort, daar kan ik prima mee leven. Maar notabene mijn directe collega. Ik had haar op een gegeven moment teruggemaild dat ik het fijn zou vinden als ze het probleem aankaartte bij de verantwoordelijke en niet bij mij. Kwam daar weer een mailtje op terug "Lieve hunnie, mijn mail gaat erover dat ik niet snap hoe mèn dit nou heeft kunnen doen." etc. etc. Zal best, maar waarom is het mailtje dan aan míj gericht? Meestal kan het prima met haar vinden, maar soms is het zo'n irritante schooljuf. Die toon dan, echt zo'n vastgeroeste oude vrijster. En dat komt soms helemaal verkeerd binnen bij mij.
Dus als ik haar morgen spreek, zal ik uitleggen waarom ik niet op dat soort mails op hoge poten zit te wachten.

Ik merk dat ik nog steeds chagrijnig ben, dus ik ga maar wat kersen eten...
Hun: :hug:
Bijna klaar met werken, bijna klaar met werken.
Dan nog 2 dagen, zucht.
Hallo!! Konijntje ik maak ook regelmatig mee dat ik met meer vragen dan antwoorden uit een overleg kom. Vaak betekent dit dat het hele plan/onderwerp dat besproken werd gewoon niet klopt. Ik laat het dan meestal even sudderen tot ik de vinger op de hiaten kan leggen en die helder kan formuleren.
Ik heb vandaag een hele goede deal kunnen onderhandelen ivm een congres dat we in het najaar organiseren. Ik ga intern nog even niet vertellen hoeveel ik onder budget ben gebleven want met het restant kan ik iets oppakken wat om financiële redenen is blijven liggen. Heel blij mee!
En tuurlijk wil je niet aan HET moment denken. Misschien dat het je een beetje moed en troost geeft als ik je vertel dat ik nog steeds verdrietig kan zijn over de katten maar dat ik tegelijk ook heel veel liefde voel en 'blij' ben dat we zo accuraat ingegrepen hebben. :hug:
Aza: als je lippen bewegen dan sprak je het uit! Ik moet altijd lachen om man als hij er iets uitflapt (richting mij in de zin van ' lekker ding' of zo maar dan net wat meer bouwvakkerstaal zeg maar) en hij er meteen aan toevoegt: 'Zei ik dat hardop????? :$ '
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hahaha, ik zie het voor me.

Leuke man kan helaas niet mee naar de bezichtiging. Jammurrrr.
Ahoewel.
Blondie, dat klopt hoor, met die vragen. Het klinkt raar en arrogant, maar soms doorzie ik dingen al snel en ben dan verbaasd dat iedereen er maar omheen blijft lullen. Afijn.
Mijn verstand is nu echt wel om, wat betreft hondje. Gisteravond zag ik dat ze zo onrustig was. Steeds even liggen, dan weer moeizaam opstaan, rondscharrelen, weer liggen. Ik denk (vrees) dat geen enkele houding nog prettig is voor haar. Dus ja, het moet echt, dat realiseer ik me nu 200%. Dat helpt wel.
De kinderen gaan vanavond iets maken/schrijven/uitzoeken om mee te begraven. Ze willen er allebei niet bij zijn (zeggen ze nu), en dat is goed. Ik wil wel dat ze mee de tuin in gaan. En dat willen zij ook wel. Dan sluit je het toch samen af.

Aza, jammer dat die man niet mee kon. Maar wie weet, volgende keer...?
Bezichtiging was oke, ik ga hem accepteren.

Nu op zoek naar een (goedkope, tweedehands) koelkast en wasmachine.
Azarole schreef:
20-07-2017 09:47

Leve MP!
Gin-tonics op een doordeweekse dag. Geen slim idee. Ik ben vandaag vrij dus hoef niks maar man is aan het werk.
Het enige wat ik vandaag moet is de spullen voor het kampeerweekend pakken en boodschappen en koken.
Maar nu nog even niet :hamer:
Azarole schreef:
20-07-2017 09:47

Gefeliciteerd met je woning!
Sterkte Hunnie morgen!
Dankjullie wel!

Ja, MP, weggeefhoeken/kringloop.

En een wie niet waagt, die niet wint actie op fb.
Loop ik net met een zware boodschappentas de Ah uit breekt het hengsel. :( het is niet ver naar huis maar was wel ff irritant.
En dan ook nog van die pakmansen die me uitlachten. Oelewappers.
Stomme pakmansen
Wat leuk Aza dat je gaat verhuizen! Kun je er snel in? Je hebt dan natuurlijk wel veel hulp nodig van een leuke man hè, met opknappen en verhuizen enzo. *hinthint*

Hunnie :hug: :hug: :hug:
The owls are not what they seem
Azarole schreef:
20-07-2017 12:52
Stomme pakmansen
Ja he! In films zouden ze zo galant zijn geweest om mijn boodschappen naar huis te dragen .
Blond ik heb een vraagje. Kun jij deze tekst voor mij in het Frans vertalen? Ik kom er zelf niet uit. (Of anderen die Frans spreken)

Ik wil graag de vertaling van deze tekst.

De finale van de Grande Dame. Kus op je voorhoofd.

Ik kom uit op "La finale de la Grande Dame. Baiser sur votre front".
Leuk Aza!

*knuf* Hunnie.

Net op vistite geweest. Familiekat wilde op schoot. Zware verantwoordelijkheid :cat:
Goedemorgen. Ik werk vanmorgen ipv afgelopen dinsdagmiddag. Moet bij zakelijke contacten wat gaan afleveren dus fiets ik straks de hele gemeente rond.
Vanmiddag mijn gewone werk en vanavond lekker naar zee.
De stilte is verpletterend...
Hunniebunnie schreef:
21-07-2017 17:57
De stilte is verpletterend...
:hug: Is ze weg?
Prrrr, mauw miawwwww.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven