Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 17 juli 2017 om 15:35
maandag 17 juli 2017 om 15:51
Een slecht labyrint vind ik wel een goede vergelijking
maandag 17 juli 2017 om 17:17
Dat van die (31) van mij was een geintje hoor. Ik sta op (4).
Maar jullie blijven toch niet zoeken mag ik hopen? Het is gewoon een dikke vette bug in de forumsoftware, dus er vált niks te zoeken.
Misschien is het ingebouwd om je langer aan het forum gekluisterd te laten zijn.
Op het andere forum werken de notificaties trouwens heel goed. Erg leuk als daar heel kort in beeld verschijnt dat die-en-die op je bericht heeft gereageerd. Werkt nu al verslavend. Er wordt ook al redelijk wat gepost. Heb er nog niet alle berichten kunnen lezen.
Maar jullie blijven toch niet zoeken mag ik hopen? Het is gewoon een dikke vette bug in de forumsoftware, dus er vált niks te zoeken.
Misschien is het ingebouwd om je langer aan het forum gekluisterd te laten zijn.
Op het andere forum werken de notificaties trouwens heel goed. Erg leuk als daar heel kort in beeld verschijnt dat die-en-die op je bericht heeft gereageerd. Werkt nu al verslavend. Er wordt ook al redelijk wat gepost. Heb er nog niet alle berichten kunnen lezen.
maandag 17 juli 2017 om 17:43
Ik sta op 29 (oeps nu 30) en dat is geen geintje. Maar ik heb er ook geen last van verder. Ik zie het niet eens meer, tenzij ik er speciaal op let zoals nu.Courage-- schreef: ↑17-07-2017 17:17Dat van die (31) van mij was een geintje hoor. Ik sta op (4).
Die notificaties op sayswho zijn idd wel erg handig
.
maandag 17 juli 2017 om 18:19
Over dat schip en stranden.
Ik las dat op enig moment weblog.nl was overgenomen door een andere partij. Een plek waar mensen betaald en onbetaald hun blogs publiceerden. Ook zakelijk. Je zou denken dat op een site waar je gewoon betaald lid bent e.e.a. wel goed geregeld wordt. Helaas dus niet: na de overname kwam er andere software... dat ging dramatisch mis. Na 2 jaar is de stekker eruit getrokken door de overnemende partij, velen waren hun blogs geheel of gedeeltelijk kwijt. Dit speelde 4-6 jaar geleden, maar er zijn helaas parallellen met hier.
Ik denk eerlijk gezegd dat er op het viva-forum helemaal geen programmeurs meer naar de bugs kijken.
Het blijft daarvoor al veel te lang stil.
Ik las dat op enig moment weblog.nl was overgenomen door een andere partij. Een plek waar mensen betaald en onbetaald hun blogs publiceerden. Ook zakelijk. Je zou denken dat op een site waar je gewoon betaald lid bent e.e.a. wel goed geregeld wordt. Helaas dus niet: na de overname kwam er andere software... dat ging dramatisch mis. Na 2 jaar is de stekker eruit getrokken door de overnemende partij, velen waren hun blogs geheel of gedeeltelijk kwijt. Dit speelde 4-6 jaar geleden, maar er zijn helaas parallellen met hier.
Ik denk eerlijk gezegd dat er op het viva-forum helemaal geen programmeurs meer naar de bugs kijken.
maandag 17 juli 2017 om 18:24
Dat bedoel ik dus. Je vergeet er nog bij te zeggen dat die partij die na maanden van doffe ellende de stekker er opeens helemaal uittrok en zijn bloggers verbijsterd en ontheemd achterliet Sanoma was. En dat de arme helpdeskmedewerkers diezelfde bloggers maandenlang zoet hadden moeten houden met de belofte dat 'eraan gewerkt werd'.Courage-- schreef: ↑17-07-2017 18:19Over dat schip en stranden.
.
maandag 17 juli 2017 om 19:27
Die (1) heb ik ook. Ik ben gisteren ook al een hele tijd aan zoeken geweest. Bedankt voor de uitleg; wederom een bug dus.
Ik heb ook het idee dat er helemaal niet meer omgekeken wordt naar dit forum. En als ik het verhaal van Courage lees dan weet ik het bijna wel zeker. Schandalig hoe er met die blogs is omgegaan.
Ik heb ook het idee dat er helemaal niet meer omgekeken wordt naar dit forum. En als ik het verhaal van Courage lees dan weet ik het bijna wel zeker. Schandalig hoe er met die blogs is omgegaan.
maandag 17 juli 2017 om 19:30
Ik zit nu op (25). Enkele dagen geleden was het (31), dus we gaan vooruit.
maandag 17 juli 2017 om 20:19
't Zou kunnen. Met de nadruk op 'guerilla'.LadyMadonna schreef: ↑17-07-2017 20:04Die meid met haar tas voor de universiteit, is dat guerilla marketing of wat?
In elk geval genoeg tegenreacties gehad, dus hopelijk werkt het niet.
maandag 17 juli 2017 om 21:01
En terecht.Courage-- schreef: ↑17-07-2017 18:19Over dat schip en stranden.
Een forum is ook wel erg 1999. Letterlijk.
Sanoma zou het merk Viva veel meer multimedia in moeten zetten. Fysieke magazines worden amper verkocht dus dit forum draait allang niet meer op voor het leveren van content aan de redactie. Het forum is alleen nog een heul klein mini beetje nuttig als marketinganalysetool ten gunste van andere Sanoma-producten. En zelfs dat niet eens, denk ik zomaar.
maandag 17 juli 2017 om 21:03
Ik heb ook al weken (2)
Ben eerst nog op zoek gegaan, maar leg me er nu maar bij neer dat het zo blijft.
maandag 17 juli 2017 om 21:11
Ik denk het dat forum zichzelf wel kan bedruipen. En dat je er best geld mee kan verdienen. Maar waarschijnlijk niet genoeg voor Sanoma. Laat het dan niet zo knullig doodbloeden, maar kondig dan gewoon aan dat je de stekker eruit gaat trekken en wees dan ook zo sportief om iedereen per pm te attenderen op sayswho.-bambi- schreef: ↑17-07-2017 21:01En terecht.
Sanoma zou het merk Viva veel meer multimedia in moeten zetten. Fysieke magazines worden amper verkocht dus dit forum draait allang niet meer op voor het leveren van content aan de redactie. Het forum is alleen nog een heul klein mini beetje nuttig als marketinganalysetool ten gunste van andere Sanoma-producten. En zelfs dat niet eens, denk ik zomaar.
.
maandag 17 juli 2017 om 21:12
Dat zou heel goed kunnen.-bambi- schreef: ↑17-07-2017 21:01En terecht.
Daarom heb ik dit weekend ook de vraag gesteld in het modtopic wat nu eigenlijk het 'beleid' is.
Het maakt nogal wat uit of het beleid is om het forum langzaam uit te laten sterven of dat men juist het aantal bezoekers van 2,8 miljoen wil vergroten.
En wat mij betreft mag Sanoma daar best transparant in zijn.
In plaats van aangeven dat bugs in 'fase 2' van de 4 zitten, waarbij de moderators zogenaamd niet mogen vertellen wat die 4 fases zijn.
anoniem_296755 wijzigde dit bericht op 17-07-2017 22:05
0.36% gewijzigd