Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 17 juli 2017 om 23:58
dinsdag 18 juli 2017 om 00:03
dinsdag 18 juli 2017 om 00:05
Wat is daar erg aan?-Puss-in-Bootz- schreef: ↑17-07-2017 23:42Dat forum waar ook alle ooit gepermabanden weer welkom zijn bedoel je?
Neu..
Je zou het een kans kunnen geven?
Ik steun liever een (nog) klein, onafhankelijk forum, dan een forum van een miljoenenbedrijf wat er met de pet naar gooit.
What have we done....
dinsdag 18 juli 2017 om 00:12
dinsdag 18 juli 2017 om 00:14
Ach eerlijk is eerlijk ik ken al die gepermabanden niet. Ik zie alleen een zekere math hier regelmatig binnenvallen en ik weet van die ene doos die niet lekker in haar hoofd is en om de zoveel tijd hier terug schijnt te moeten komen om te bewijzen dat zij wel normaal is maar de rest van het forum niet. Ik kijk maar gewoon hoe iemand zich gedraagt en als daar enigszins mee te leven is vind ik het prima.
En weer los daarvan vraag ik me nou echt af of het hier beter forummen is met al die bans. Neem nou IC; was die ban nou ergens goed voor?
En weer los daarvan vraag ik me nou echt af of het hier beter forummen is met al die bans. Neem nou IC; was die ban nou ergens goed voor?
dinsdag 18 juli 2017 om 00:20
Ach ik type gewoon op beide en dan zie ik vanzelf wel waar ik blijf hangen. Ik vind het in elk geval fijn dat er nu een 2e optie is.
dinsdag 18 juli 2017 om 00:30
Door je opmerking suggereer je dat het op z'n minst een probleem is.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑18-07-2017 00:12Ik zeg nergens dat het erg is.
Ik heb er geen zin aan. Dat is wat anders.
Geen zin aan hebben is overigens een prima reden om geen kijkje op sayswho.nl te gaan nemen
What have we done....
dinsdag 18 juli 2017 om 00:35
dinsdag 18 juli 2017 om 06:27
-Puss-in-Bootz- schreef: ↑17-07-2017 23:42Dat forum waar ook alle ooit gepermabanden weer welkom zijn bedoel je?
Neu..
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 18 juli 2017 om 08:39
Yup dat vind ik ook wel een dingetje. Ik gok dat er na een tijdje 1 van de twee mijn voorkeur heeft en voor mij als fijnste forum komt bovendrijven. Ik vind het vooral al fijn dat viva niet meer voelt als het enige forum met een hoog je-doet-'t-er-maar-mee-gehalte. Eerlijk gezegd kom ik hier vooral voor de mensen/het sparren/de discussie/nieuwe ideeën/nieuwe inzichten/reflectie/etc. maar is de ruimte waarbinnen dat moet gebeuren zo respectloos naar haar gebruikers dat me dat meer begint tegen te staan dan de lol die ik er van heb.
Viva voelt als de enige kroeg in het dorp waar een sjacharijnige vent bij sfeervolle TL-verlichting lauwe colaatjes voor 5 euro staat te verkopen met een blik van als-'t-je-niet-aanstaat-dan-kom-je-toch-niet. Dan ben ik gewoon blij dat iemand het initiatief neemt om elk weekend een schuurfeest te gaan organiseren.
dinsdag 18 juli 2017 om 09:18
Ik vind het vermoeiend allemaal. Het doet me soms een beetje aan de reformatorische gezindte denken, waar er ook maar telkens afgesplitst wordt. Met goede bedoelingen en vol enthousiasme (nou ja, voor zover mogelijk in het refogeval dan) en uiteindelijk eindigt het altijd in verbittering en wéér een nieuwe afsplitsing.
Maar ik ben een mekkerkonijn.
dinsdag 18 juli 2017 om 09:39
vrouwjagersma schreef: ↑18-07-2017 09:18Ik vind het vermoeiend allemaal. Het doet me soms een beetje aan de reformatorische gezindte denken, waar er ook maar telkens afgesplitst wordt. Met goede bedoelingen en vol enthousiasme (nou ja, voor zover mogelijk in het refogeval dan) en uiteindelijk eindigt het altijd in verbittering en wéér een nieuwe afsplitsing.
Maar je hebt wel gelijk hoor. Zo voel ik het ook.
Heb me dan ook nog niet bij een ander forum aangemeld.
dinsdag 18 juli 2017 om 11:41
Hier ook niet.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 18 juli 2017 om 12:24
dinsdag 18 juli 2017 om 13:48
Nee hoor, steunen is geen synoniem voor betalen.
Ik zie daar een aantal mensen ontzettend hard werken en met zeer veel enthousiasme, iets wat ik hier totaal mis.
Dus ik steun ze met mijn aanmelding en hoop van harte dat ze het voor elkaar krijgen
Vooralsnog lijkt de sfeer daar stukken beter te zijn.
What have we done....
dinsdag 18 juli 2017 om 13:58
Spijker op zijn kop wat mij betreft.shifty schreef: ↑18-07-2017 08:39
Viva voelt als de enige kroeg in het dorp waar een sjacharijnige vent bij sfeervolle TL-verlichting lauwe colaatjes voor 5 euro staat te verkopen met een blik van als-'t-je-niet-aanstaat-dan-kom-je-toch-niet. Dan ben ik gewoon blij dat iemand het initiatief neemt om elk weekend een schuurfeest te gaan organiseren.
De nonchalance waarmee Viva dit hele debacle aanpakt irriteert me nog het meest.