Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Wij zijn hier de klanten niet he, dat zijn de adverteerders.
Transparant zijn is dus wel het laatste wat verstandig zou zijn.
impala schreef:
17-07-2017 21:11
Ik denk het dat forum zichzelf wel kan bedruipen. En dat je er best geld mee kan verdienen. Maar waarschijnlijk niet genoeg voor Sanoma. Laat het dan niet zo knullig doodbloeden, maar kondig dan gewoon aan dat je de stekker eruit gaat trekken en wees dan ook zo sportief om iedereen per pm te attenderen op sayswho.
Ik verwacht van een miljardenbedrijf geen sportiviteit en al helemaal niet in de vorm van een PM'tje dat de boel binnenkort op zwart gaat.
Jij serieus wel? Nee toch zeker. Het is hier niet de plaatselijke tennisclub. En daar betaal je nog contributie.
-bambi- schreef:
17-07-2017 21:23
Ik verwacht van een miljardenbedrijf geen sportiviteit en al helemaal niet in de vorm van een PM'tje dat de boel binnenkort op zwart gaat.
Jij serieus wel? Nee toch zeker. Het is hier niet de plaatselijke tennisclub. En daar betaal je nog contributie.
dit idd en dan ook nog een nieuw forum daar in gaan vermelden :facepalm:
-bambi- schreef:
17-07-2017 21:23
Nee ik verwacht dat niet. Ik weet wel beter.
Ik schets wat ik een goeie beurt zou vinden, van welk bedrijf dan ook.
.
friezinnetje2014 schreef:
17-07-2017 21:32
dit idd en dan ook nog een nieuw forum daar in gaan vermelden :facepalm:
Waarom niet? Als de forummers voor Sanoma toch niet meer van belang zijn? Dan heb je er in elk geval nog imago-winst aan.
.
Er is zojuist een miracel gebeurd.
Ik heb op het forum 'laaste berichten eerst' aan staan.
Tot nu landde ik dan toch altijd ergens midden-in of waar ik dan ook mijn eerste reactie in dat topic had geplaatst.
Maar net gebeurde het me al 2 x dat ik gewoon netjes op pagina 1 land, bij het laatste bericht.

* het moet niet gekker worden *
Ik ga nú alu-hoedjes bestellen. :proud:
Geloof dat ze bij Sanoma dat imago zelf niet eens (meer?) belangrijk vinden. Op Twitter wordt nog naar stagiaires gezocht voor de diverse Sanoma-redacties waaronder Viva. De retweet-intro- 'wil er nou echt niemand op deze vacatures reageren, het is hier heel leuk werken hoor!'- ademt niet bepaald sprankelend succes zeg maar.
Amand_ schreef:
16-07-2017 01:06
Omdat ze op de man speelde (op mij dus) in een discussie over derden. Volkomen absurd.

Ik wil het wel illustreren hoor; 'Jij bent een eikel dus jou hoeven we niet serieus te nemen'. In een discussie over derden! Absurd.

Ik herhaal mezelf, zie ik.

Ik herhaal mezelf zie ik :winkie:

I'm back. :-D

Ik had niks van de ban hoor, zal er ook niet over gaan huilen. Zou het zo weer tikken als ik dat zo voel in een topic.

Maar.....ik heb wat jij hier tikt niet gezegd. Geen scheldwoorden gebruikt ook. Lijkt er niet eens op.

Dat dat misschien wel zo overgekomen is.. kan.
En het was zeer zeker op de man. Ging namelijk om jou en je posts en wat ik daarvan denk.
Maar ga hier dan niet net doen of 'illustreren' (zoals jij het zo mooi noemt zodat ik er eigenlijk niets van kan zeggen) alsof ik zoiets met scheldwoorden zou tikken. Dat is gelul.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 17-07-2017 23:05
5.14% gewijzigd
Courage-- schreef:
17-07-2017 22:11
Er is zojuist een miracel gebeurd.
Ik heb op het forum 'laaste berichten eerst' aan staan.
Tot nu landde ik dan toch altijd ergens midden-in of waar ik dan ook mijn eerste reactie in dat topic had geplaatst.
Maar net gebeurde het me al 2 x dat ik gewoon netjes op pagina 1 land, bij het laatste bericht.

* het moet niet gekker worden *
Ik ga nú alu-hoedjes bestellen. :proud:
Ik ook. Zelfs met firefox werkt het. :cheer:
He bij mij nu ook nieuwste bovenaan!
Ha Fee, je bent er weer! :jump:
Life is short. Eat dessert first.
Fee-de-Goede schreef:
17-07-2017 23:03
I'm back. :-D

Ik had niks van de ban hoor, zal er ook niet over gaan huilen. Zou het zo weer tikken als ik dat zo voel in een topic.

Maar.....ik heb wat jij hier tikt niet gezegd. Geen scheldwoorden gebruikt ook. Lijkt er niet eens op.

Dat dat misschien wel zo overgekomen is.. kan.
En het was zeer zeker op de man. Ging namelijk om jou en je posts en wat ik daarvan denk.
Maar ga hier dan niet net doen alsof ik zoiets met scheldwoorden zou tikken. Dat is gelul.

Leuk dat je er weer bent.
Het leek me ook niet direct iets voor jou om te gaan schelden, maar eerlijk is eerlijk ik heb het verder ook niet gelezen.
Iets met huilende mannen in combinatie met de opdemanparadox of zo denk ik dan maar.

Op het nieuwe forum lijkt het tot nu toe in elk geval een stuk minder 'op je tenen lopen'
doornroosje9 schreef:
17-07-2017 23:06
Ha Fee, je bent er weer! :jump:
:nerd:

Ja, mij krijg je niet zo makkelijk weg. :-D
shifty schreef:
17-07-2017 23:08
Leuk dat je er weer bent.
Het leek me ook niet direct iets voor jou om te gaan schelden, maar eerlijk is eerlijk ik heb het verder ook niet gelezen.
Iets met huilende mannen in combinatie met de :proud: opdemanparadox of zo denk ik dan maar.

Op het nieuwe forum lijkt het tot nu toe in elk geval een stuk minder 'op je tenen lopen'
Die zit ik net te lezen. Erg goed. :proud:
Ha Fee je bent weer vrij :cheer:
Dan staat nieuwste eindelijk bovenaan maar als ik een topic open springt hij naar de laatste blz... Schiet er dus niet veel mee op.
En het is ineens weer zo traag als kak door een trechter.
Maar wat is er nieuw aan dan? Ik lees iets over een nieuw forum? Hebben ze een update gedaan ofzo?
Fee-de-Goede schreef:
17-07-2017 23:33
Maar wat is er nieuw aan dan? Ik lees iets over een nieuw forum? Hebben ze een update gedaan ofzo?
Er is een nieuw forum, bedoel je dat? Best leuk en wat nog beter is, het werkt. :hihi:
doornroosje9 schreef:
17-07-2017 23:36
Er is een nieuw forum, bedoel je dat? Best leuk en wat nog beter is, het werkt. :hihi:
Geen idee, ik lees hier net over iets nieuws. :-)

Maar is dat van Sanoma of bedoel je een schauwforum?
doornroosje9 schreef:
17-07-2017 23:36

Dat forum waar ook alle ooit gepermabanden weer welkom zijn bedoel je?

Neu..
Fee-de-Goede schreef:
17-07-2017 23:41
Geen idee, ik lees hier net over iets nieuws. :-)

Maar is dat van Sanoma of bedoel je een schauwforum?
Nee, niet van Sanoma. Ook geen schaduwforum meer eigenlijk. Een volwaardig forum dat professioneel is opgezet.
-Puss-in-Bootz- schreef:
17-07-2017 23:42

Neu..
Yep, groot nadeel.
Als je jezelf presenteert als nieuw en onafhankelijk forum zou het wel heel vreemd zijn om de bangeschiedenis van Viva mee te nemen toch?

Ik zou het in ieder geval niet waarderen als mijn waarschuwing voor offtopic op het moderatortopic mee zou verhuizen naar sayswho.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
doornroosje9 schreef:
17-07-2017 23:43
Nee, niet van Sanoma. Ook geen schaduwforum meer eigenlijk. Een volwaardig forum dat professioneel is opgezet.
Ja precies. Sayswho.nl
Voor een schaduwforum zou ik ook niet warm lopen. Dit lijkt in elk geval met een zekere professionaliteit en motivatie te zijn opgezet die bij sanoma ontbreekt. Maar dat vind ik ervan.
-Puss-in-Bootz- schreef:
17-07-2017 23:42

Neu..
Erm .. alsof die hier niet constant terug keren? Voorlopig zijn die personen in elk geval meer op viva gefocussed dan op een nieuw forum denk ik zo maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven