Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 18 juli 2017 om 14:02
Natuurlijk is de sfeer goed daar. Daar zitten de mensen die met elkaar eens zijn, weinig diversiteit wat hier wel is.nbk schreef: ↑18-07-2017 13:48Nee hoor, steunen is geen synoniem voor betalen.
Ik zie daar een aantal mensen ontzettend hard werken en met zeer veel enthousiasme, iets wat ik hier totaal mis.
Dus ik steun ze met mijn aanmelding en hoop van harte dat ze het voor elkaar krijgen
Vooralsnog lijkt de sfeer daar stukken beter te zijn.
dinsdag 18 juli 2017 om 14:55
Hoe weet je dat nu als je er nog niet geweest bent?
Dat forum is opgezet, in de eerste instantie als plek waar je elkaar kon vinden wanneer viva crashed, en inmiddels omdat er gewoon behoefte is aan een fatsoenlijk forum dat werkt.
dinsdag 18 juli 2017 om 15:34
entertainment/top-of-flop-giel-beelen/l ... ages/43418
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 18 juli 2017 om 15:44
Haar dossiers gaan tot ver terug.
dinsdag 18 juli 2017 om 17:21
Das kul, ik ken die 100 man toch niet allemaal en daarnaast ligt mijn 'eens-zijn' aan het onderwerp en niet aan de persoon.
En impala zit daar ook en dat is een Harry en die zijn het nooit niet met niemand niet eens
dinsdag 18 juli 2017 om 17:27
Onzin, ook daar zitten mensen van allerlei pluimage.
Dat de sfeer er beter is komt voornamelijk omdat er openlijk met de leden gecommuniceerd wordt, vragen worden beantwoord en problemen worden opgelost.
What have we done....
dinsdag 18 juli 2017 om 19:50
Wat wil je zeggen????
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 18 juli 2017 om 20:04
dinsdag 18 juli 2017 om 20:34
Ja, dat idee had ik ook al.friezinnetje2014 schreef: ↑18-07-2017 20:07volgens mij is de timewarp ook opgelost, of zie ik dat verkeerd?
dinsdag 18 juli 2017 om 21:25
Waarom zet je je zo af tegen dit soort dingen?
Bij de opening van het Café deed je dat ook viel me op.
Ben je dan bang dat iedereen weggaat of zo en je door negatief te doen mensen ergens van weerhoudt?
Ik ga niet naar een nieuw forum maar ik heb er verder ook geen commentaar op. Ik schrijf wel op meerdere platforms, dat kan toch gewoon naast elkaar bestaan?
dinsdag 18 juli 2017 om 21:42
Nee ik zag het al
dinsdag 18 juli 2017 om 21:42
Linkje?
dinsdag 18 juli 2017 om 21:45
dinsdag 18 juli 2017 om 21:45
Dus ik vraag Amand_ wat wél en wat niet op de man is en waarom hij wél tegen Eleonora iets mag zeggen over haar zelfinzicht op duidelijk ironische wijze en of hij zich dan ook staft, vanwege op de man.
Maar dat moest hier en ik wil zo'n man ook wel eens ter wille zijn. Dus bij deze: Amand_, is hier sprake van de opdemanparadox? Zo nee, waarom niet? Zo ja, staf je jezelf nu ook?
Maar dat moest hier en ik wil zo'n man ook wel eens ter wille zijn. Dus bij deze: Amand_, is hier sprake van de opdemanparadox? Zo nee, waarom niet? Zo ja, staf je jezelf nu ook?