Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 18 juli 2017 om 21:47
Dank je.
dinsdag 18 juli 2017 om 21:54
Waar gebeurt dit VJ?vrouwjagersma schreef: ↑18-07-2017 21:45Dus ik vraag Amand_ wat wél en wat niet op de man is en waarom hij wél tegen Eleonora iets mag zeggen over haar zelfinzicht op duidelijk ironische wijze en of hij zich dan ook staft, vanwege op de man.
Maar dat moest hier en ik wil zo'n man ook wel eens ter wille zijn. Dus bij deze: Amand_, is hier sprake van de opdemanparadox? Zo nee, waarom niet? Zo ja, staf je jezelf nu ook?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 18 juli 2017 om 21:56
Net als bij alle vorige forumvernieuwingen van Viva.Knuffelheks schreef: ↑18-07-2017 14:55Hoe weet je dat nu als je er nog niet geweest bent?
Dat forum is opgezet, in de eerste instantie als plek waar je elkaar kon vinden wanneer viva crashed, en inmiddels omdat er gewoon behoefte is aan een fatsoenlijk forum dat werkt.
En al die fora hangen nu zieltogend ergens op het wereldwijde web.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 18 juli 2017 om 21:57
En dan zonder het quoten.Solomio schreef: ↑16-07-2017 08:42Maar als ik iets van jou quote en eronder zet: wat ben jij een klootzak (even voor de mod van dienst: dit is een VOORBEELD, ik zeg hier niet dat Amand een klootzak is), dan is dat op de man.
Quote ik diezelfde post en schrijf ik: wat zijn sommige mannen toch klootzakken (nogmaals mod, dit is een VOORBEELD), dan is het ineens niet meer op de man, maar een algemene opmerking. Terwijl het duidelijk is dat het niet als algemene opmerking bedoeld is.
Sommige mensen zie ik constant dat tweede doen, anderen doen het eerste. En dat tweede wordt door de mods meestal niet herkend als op de man.
Door de meeste forummers ook niet trouwens.
dinsdag 18 juli 2017 om 22:05
Ik ook niet.
dinsdag 18 juli 2017 om 22:15
Hij die iets over míjn zelfinzicht zegt is natuurlijk een gotspe van hier tot Tokio.vrouwjagersma schreef: ↑18-07-2017 21:45Dus ik vraag Amand_ wat wél en wat niet op de man is en waarom hij wél tegen Eleonora iets mag zeggen over haar zelfinzicht op duidelijk ironische wijze en of hij zich dan ook staft, vanwege op de man.
Maar dat moest hier en ik wil zo'n man ook wel eens ter wille zijn. Dus bij deze: Amand_, is hier sprake van de opdemanparadox? Zo nee, waarom niet? Zo ja, staf je jezelf nu ook?
Dat is satire.
dinsdag 18 juli 2017 om 22:17
In mijn ogen was er dit:vrouwjagersma schreef: ↑18-07-2017 21:56Oh, in het topic over saaie, kleurloze mannen. Hij wilde daar graag ontopic, maar ik ben oprecht benieuwd naar zijn antwoord.
Leo deed een geslaagde 'oh wat een zelfreflectie' op een zure post van arrie.
Arrie las half een post van leo en deed toen een soort persiflage op de eerdere reactie van leo.
dinsdag 18 juli 2017 om 22:23
Het ging niet alleen over hem hoor.
Maar wie het muiltje paste mocht het aantrekken natuurlijk.
En dat gebeurde dan blijkbaar ook.
Ik heb de reactie verder niet gelezen.
Couldn't care less.
dinsdag 18 juli 2017 om 22:25
Ik stel het heel erg op prijs dat je ondanks dat you couldn't care less toch de moeite hebt genomen om hier jezelf te komen verklaren.Eleonora-2 schreef: ↑18-07-2017 22:23Het ging niet alleen over hem hoor.
Maar wie het muiltje paste mocht het aantrekken natuurlijk.
En dat gebeurde dan blijkbaar ook.
Ik heb de reactie verder niet gelezen.
Couldn't care less.