Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 19 juli 2017 om 08:28
Ik snap het wel.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 19 juli 2017 om 12:22
Das nog eens ouderwets lachen!
woensdag 19 juli 2017 om 12:25
Het hele topic slaat wat mij betreft nergens op. Het is gebaseerd op een persoonlijke invulling van 1 persoon. Er wordt een complete bevolkingsgroep over 1 kam geschoren. Valt wat mij betreft in het rijtje discriminatie.
woensdag 19 juli 2017 om 12:26
Dat TO dit schrijft verbaast me niet eens. Ik vind alle (blinde) bijval die ze krijgt zo verbijsterend.
.
woensdag 19 juli 2017 om 12:29
Tuurlijk : straks is een bejaardenhuis nog discriminerend. Kom op, zeg.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 19 juli 2017 om 12:30
Dat snap ik ook niet zo goed, maar je hebt overal mensen voor.
Ergens ben ik wel verbaasd dat juist deze TO dit soort uitspraken doet over mensen in het algemeen. Ze houdt er zelf ook niet van als ze in een hokje wordt geduwd. Ik zie nu geen verschil in wat ze zelf doet.
anoniem_350138 wijzigde dit bericht op 19-07-2017 12:31
0.22% gewijzigd
woensdag 19 juli 2017 om 12:30
Dan snap jij niet wat ik bedoel, maar dat is ook oke.blijfgewoonbianca schreef: ↑19-07-2017 12:29Tuurlijk : straks is een bejaardenhuis nog discriminerend. Kom op, zeg.
woensdag 19 juli 2017 om 12:50
Ach, discriminerend. Het klopt dat er nogal wat ophef ontstaat als je dergelijke generaliserende crap schrijft over -ik noem maar wat- 'Marokkanen' of 'zwarte vrouwen'. Maar om dan meteen met verwijdering en bans te zwaaien... nee joh.
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
woensdag 19 juli 2017 om 13:25
Oh, maar dat vind ik ook overdreven hoor. Ieder zijn mening.
woensdag 19 juli 2017 om 13:27
Er wordt arrogant gedrag beschreven van een bepaalde categorie mannen. Ras wordt niet genoemd verder.
Als je hierin discriminatie ziet vind je het in mijn ogen gewoon lastig dat sommige mensen een mening hebben.
(Vanuit eigen vooroordeel en racisme, denk ik dan bij mezelf).
En: Reverse racism bestaat niet.
Als je hierin discriminatie ziet vind je het in mijn ogen gewoon lastig dat sommige mensen een mening hebben.
woensdag 19 juli 2017 om 13:46
vrouwjagersma schreef: ↑19-07-2017 13:30Ik vind het topic wel heel erg oppervlakkig, eerlijk. Maar dat is ongetwijfeld omdat ik zelf niet zo mooi ben.
En met weinig woorden, weet je weer heel veel te zeggen.
woensdag 19 juli 2017 om 13:47
Discriminatie gaat verder dan ras alleen.Het-groepje schreef: ↑19-07-2017 13:27Er wordt arrogant gedrag beschreven van een bepaalde categorie mannen. Ras wordt niet genoemd verder.
En de rest van je opmerking, lees ik maar overheen.
woensdag 19 juli 2017 om 13:59
Ik vond het nodig om mijn vraagtekens te plaatsen bij de OP. Verder geen strijd hoor. ..Ik slaap er niet minder van.Het-groepje schreef: ↑19-07-2017 13:53Goed, dan vond je het dus nodig om op te komen voor arrogante onverzorgde mannen op de datingmarkt. Ieder zijn eigen strijd.
woensdag 19 juli 2017 om 14:18
Dat is toch hetzelfde? Als je oppert dat forummers trollen? Hoeft niet specifiek op één persoon te slaan.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 19 juli 2017 om 14:26
Volgens mij is trollhinten dat je suggereert dat een bepaalde forumster een troll is.
Als ik bijv. schrijf dat Roosje uit noorwegen komt, dan ben ik aan het trollhinten.
Maar als ik schrijf dat alle forumsters trollen zijn ben ik gewoon dom / onaardig / waarheidsgetrouw / aan het stoken *
*doorhalen wat niet van toepassing is.
Als ik bijv. schrijf dat Roosje uit noorwegen komt, dan ben ik aan het trollhinten.
Maar als ik schrijf dat alle forumsters trollen zijn ben ik gewoon dom / onaardig / waarheidsgetrouw / aan het stoken *
*doorhalen wat niet van toepassing is.
woensdag 19 juli 2017 om 14:39
Je haalt termen door elkaar (discriminatie - racisme) die totaal verschillend zijn.Het-groepje schreef: ↑19-07-2017 13:27Er wordt arrogant gedrag beschreven van een bepaalde categorie mannen. Ras wordt niet genoemd verder.
En 'reverse racism' (gatsie wat een lelijke SJW-term) bestaat inderdaad niet. Elk (voor)oordeel gebaseerd op afkomst / ras is 'racisme'. Kleur van daders en slachtoffers is daarbij irrelevant.
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
woensdag 19 juli 2017 om 14:42
Of omdat je bezet bent. Als je bijvoorbeeld de verhalen leest van Hiltje....bizar.vrouwjagersma schreef: ↑19-07-2017 13:30Ik vind het topic wel heel erg oppervlakkig, eerlijk. Maar dat is ongetwijfeld omdat ik zelf niet zo mooi ben.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.