Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Jolige snaken :rofl:
Rosabella1 schreef:
19-07-2017 16:35
Afbeelding
:couple:

Heerlijk dit!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Lady_Voldemort schreef:
19-07-2017 16:36
Jolige snaken :rofl:
Opgeruimd mokkeltje!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Afbeelding

:proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Hahaha Rosabella ik kom niet meer bij! :rofl:
Afbeelding

Vroeger was het al niet veel beter. :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Rosabella1 schreef:
19-07-2017 16:43
Afbeelding

Vroeger was het al niet veel beter. :proud:
Dat bedoel ik :D

De volkskrant stond er vroegah vol mee, op zaterdag. Minstens drie pagina's, van die hele grote pagina's ook nog. Dat was iedere week weer smullen :proud:
En dan ook nog gewoon z'n tel.nr. erbij.

Tring, trrringggg...
- Ja hallo, Henk hier.
- Ha Henk, ben jij Haagse Henk? Ik ben Tillie en ik heb me toch een werpheupen!
Prachtige termen hier :rofl:
Lady_Voldemort schreef:
19-07-2017 16:45
Dat bedoel ik :D

De volkskrant stond er vroegah vol mee, op zaterdag. Minstens drie pagina's, van die hele grote pagina's ook nog. Dat was iedere week weer smullen :proud:
Ja echt hè tranen met tuiten aan de keukentafel :rofl:
Dana schreef:
19-07-2017 16:47
En dan ook nog gewoon z'n tel.nr. erbij.

Tring, trrringggg...
- Ja hallo, Henk hier.
- Ha Henk, ben jij Haagse Henk? Ik ben Tillie en ik heb me toch een werpheupen!
:rofl:
Afbeelding
Afbeelding
En dan de vrouwen (dit is satire hoop ik ;) )

Afbeelding

Afbeelding
Lady_Voldemort schreef:
19-07-2017 16:54
Afbeelding
O wat een geweldig taalgebruik.. :love:
Afbeelding

Wauw :love:
"met flinke zaak" :proud:
Ja, ja...

Ik heb pas nog een verhaal gehoord van iemand die wilde afspreken met iemand via een datingsite en van hem een berichtje terugkreeg of ze wel goed gelezen had dat hij 'heel groot' in zijn profiel had staan.
En zij: 'Ja hoor, dat spreekt me juist aan want ik ben zelf ook nogal lang.'
Kreeg ze vervolgens een (serieus bedoelde) foto toegestuurd van een klein mannetje met een enorme tampeloeris. :O
Rosabella1 schreef:
19-07-2017 16:55
O wat een geweldig taalgebruik.. :love:
Ja mooi he. En dat ie nog wel even eerst kennis wil maken, voor ie zijn hand in wanhoop vergooit aan de eerste de beste loslopende dienstmeid :rofl:
Lamaar, het quoten gaat mis en de helft van mijn tekst mist.
redhothead wijzigde dit bericht op 19-07-2017 17:27
78.63% gewijzigd
Dana schreef:
19-07-2017 16:58
"met flinke zaak" :proud:
Ja, ja...

Ik heb pas nog een verhaal gehoord van iemand die wilde afspreken met iemand via een datingsite en van hem een berichtje terugkreeg of ze wel goed gelezen had dat hij 'heel groot' in zijn profiel had staan.
En zij: 'Ja hoor, dat spreekt me juist aan want ik ben zelf ook nogal lang.'
Kreeg ze vervolgens een (serieus bedoelde) foto toegestuurd van een klein mannetje met een enorme tampeloeris. :O
Lady_Voldemort schreef:
19-07-2017 16:58
Ja mooi he. En dat ie nog wel even eerst kennis wil maken, voor ie zijn hand in wanhoop vergooit aan de eerste de beste loslopende dienstmeid :rofl:
Ja vind nog maar eens zoveel charme en hoffelijkheid op relatieplanet,tinder en paiq :proud:
ivankar schreef:
19-07-2017 14:39
Je haalt termen door elkaar (discriminatie - racisme) die totaal verschillend zijn.

En 'reverse racism' (gatsie wat een lelijke SJW-term) bestaat inderdaad niet. Elk (voor)oordeel gebaseerd op afkomst / ras is 'racisme'. Kleur van daders en slachtoffers is daarbij irrelevant.
Ik haal helemaal niks door elkaar. Ik reageer op een post die suggereert dat als een forummer zich weleens druk maakt om racisme, ze maar overal verder haar mond over moet houden. En haar posts discriminatie vond omdat ze iets vind van een bepaald slag mannen.
De termen worden naast elkaar gebruikt.
vrouwjagersma schreef:
19-07-2017 13:30
Ik vind het topic wel heel erg oppervlakkig, eerlijk. Maar dat is ongetwijfeld omdat ik zelf niet zo mooi ben.
Dit. ;)
blijfgewoonbianca schreef:
19-07-2017 14:42
Of omdat je bezet bent. Als je bijvoorbeeld de verhalen leest van Hiltje....bizar.
Daar hoor je niemand dan over, alleen positief. Maar fv discrimineert dan zogenaamd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven