Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 19 juli 2017 om 14:57
Precies, ik was gewoon een beetje onaardig.Renaissance_ schreef: ↑19-07-2017 14:26Volgens mij is trollhinten dat je suggereert dat een bepaalde forumster een troll is.
Als ik bijv. schrijf dat Roosje uit noorwegen komt, dan ben ik aan het trollhinten.
Maar als ik schrijf dat alle forumsters trollen zijn ben ik gewoon dom / onaardig / waarheidsgetrouw / aan het stoken *
*doorhalen wat niet van toepassing is.
woensdag 19 juli 2017 om 15:11
Het bizarre is vooral dat ze alléén maar zulke ervaringen heeft. En stug op dezelfde voet doorgaat met daten.blijfgewoonbianca schreef: ↑19-07-2017 14:42Of omdat je bezet bent. Als je bijvoorbeeld de verhalen leest van Hiltje....bizar.
.
woensdag 19 juli 2017 om 15:14
Belachelijk dat je daar een waarschuwing voor krijgt. Wie een béétje kan forum-lezen weet dat dat idd betekent: ik kan dit bijna niet geloven.
Maar de huidge mods hebben daar nogal veel moeite mee, met begrijpend lezen. Ze lezen dingen die niet bedoeld worden, en missen juist van alles dat wél bedoeld wordt.
.
woensdag 19 juli 2017 om 15:25
Dat is inderdaad wel bijzonder ja na 1 of 2 van die mafklappers zou er toch wel eens een belletje moeten gaan rinkelen.
Neemt niet weg dat haar verhalen wel hilarisch zijn althans dat vind ik.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
woensdag 19 juli 2017 om 15:53
Nee, dat doet ze niet. Ook dat heeft ze geschreven.
Ik vond het eerst ook een stom topic, in de zin dat volgens mij smaken heel erg verschillen. Ik val op mannen waar de meeste vf'ers geloof ik met een boog omheen lopen vanwege 'te onaangepast' uiterlijk en zelf ben ik in viva-ogen het toppunt van 'onverzorgd'.
Maar die verhalen van bijv. Hiltje maken het voor mij wel een heel ander verhaal. Uitgeblust, wrokkig, buitensporig veeleisend, seksueel opdringerig of intimiderend, arrogant, gekrenkt, horkerig... Dát zijn allemaal gedragingen waar ik echt van schrik. Terwijl ik bij nader inzien wel degelijk besef dat ik zulk soort verhalen van vriendinnen die daten ook al regelmatig heb gehoord.
Op zich lees ik het met een knipoog, maar ik schrik tegelijkertijd ook wel van hoe vaak het voorkomt én van hoe het nog verdedigd wordt ook.
Nog even ervan afgezien dat jouw opmerking niet klopt, vind ik het ook nog een belachelijke opmerking. Alsof iemand er zelf om vraagt. Dat is toch wel de categorie: dan moet je als vrouw maar niet daten / in de kroeg komen / een rokje dragen / etc etc etc.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 19 juli 2017 om 16:07
Nee meer in de categorie als je dit keer op keer gebeurd moet je je misschien eens afvragen of je niet een ander type man moet gaan daten.Dana schreef: ↑19-07-2017 15:53Nee, dat doet ze niet. Ook dat heeft ze geschreven.
Ik vond het eerst ook een stom topic, in de zin dat volgens mij smaken heel erg verschillen. Ik val op mannen waar de meeste vf'ers geloof ik met een boog omheen lopen vanwege 'te onaangepast' uiterlijk en zelf ben ik in viva-ogen het toppunt van 'onverzorgd'.
Maar die verhalen van bijv. Hiltje maken het voor mij wel een heel ander verhaal. Uitgeblust, wrokkig, buitensporig veeleisend, seksueel opdringerig of intimiderend, arrogant, gekrenkt, horkerig... Dát zijn allemaal gedragingen waar ik echt van schrik. Terwijl ik bij nader inzien wel degelijk besef dat ik zulk soort verhalen van vriendinnen die daten ook al regelmatig heb gehoord.
Op zich lees ik het met een knipoog, maar ik schrik tegelijkertijd ook wel van hoe vaak het voorkomt én van hoe het nog verdedigd wordt ook.
Nog even ervan afgezien dat jouw opmerking niet klopt, vind ik het ook nog een belachelijke opmerking. Alsof iemand er zelf om vraagt. Dat is toch wel de categorie: dan moet je als vrouw maar niet daten / in de kroeg komen / een rokje dragen / etc etc etc.
Nou date ik zelf nooit maar ik ken de verhalen ook van vriendinnen en echt ze hebben er zelf ook een aandeel in door dát type man te daten.
Zo heb ik een vriendin die steeds weer mannen met allerlei psychische issues tegen het lijf loopt en waar zij dan van denkt 'yes die ga ik redden' en achteraf is het janken en begint het hele feest weer opnieuw.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
woensdag 19 juli 2017 om 16:09
Rosabella1 schreef: ↑19-07-2017 16:07Nee meer in de categorie als je dit keer op keer gebeurd moet je je misschien eens afvragen of je niet een ander type man moet gaan daten.
Nou date ik zelf nooit maar ik ken de verhalen ook van vriendinnen en echt ze hebben er zelf ook een aandeel in door dát type man te daten.
Zo heb ik een vriendin die steeds weer mannen met allerlei psychische issues tegen het lijf loopt en waar zij dan van denkt 'yes die ga ik redden' en achteraf is het janken en begint het hele feest weer opnieuw.
Ik denk eerder aan het platform waar je ze vandaan denkt te kunnen halen. Datingsites staan toch wel een beetje bekend om rare mensen
woensdag 19 juli 2017 om 16:09
Als je er dan toch zo diep op in wil gaan.. Ze schreef heel eerlijk dat ze er tóch mee doorgaat, omdat ze soms om aandacht verlegen zit. Die verklaring liet ik net nog even achterwege uit een soort van piëteit.Dana schreef: ↑19-07-2017 15:53Nee, dat doet ze niet. Ook dat heeft ze geschreven.
..
.
woensdag 19 juli 2017 om 16:11
Precies dat dus. Of je moet héle goeie voelsprieten hebben om het beetje koren van de bulk van kaf te kunnen onderscheiden. Maar dan nog, wie zegt dat het koren op jóuw molen is? Dat kun je niet aanvoelen via een beeldscherm.
.
woensdag 19 juli 2017 om 16:13
Ja, dat zou kunnen, daar kan ik niet echt over oordelen ivm zelf al te lang 'van de markt af' zijn. Als ik de verhalen zo hoor en lees, is het niet bepaald iets wat je aan iemands neus kan zien. Leuk lijkende mannen blijken eikels met issues, heel onopvallende mannen ook... Geen idee of ik ze zelf van tevoren zou herkennen.Rosabella1 schreef: ↑19-07-2017 16:07Nee meer in de categorie als je dit keer op keer gebeurd moet je je misschien eens afvragen of je niet een ander type man moet gaan daten.
Hiltje is in elk geval al ver gekomen met het tijdig herkennen van de eikels; anders dan jullie lees ik dat wel heel duidelijk in haar posts.
Maar zoiets kun je toch alleen maar al doende leren, denk ik.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 19 juli 2017 om 16:14
O ook dat speelt zeker mee maar heus die vriendin weet ook in de kroeg etc de meest onmogelijke psycho's aan te trekken.
De leuke soms wat saaie man vindt ze niet spannend genoeg..
woensdag 19 juli 2017 om 16:17
Het is ook niet altijd aan iemands neus te zien dat is zeker waar en toch is het zo dat mensen vaak steeds op hetzelfde type vallen.Dana schreef: ↑19-07-2017 16:13Ja, dat zou kunnen, daar kan ik niet echt over oordelen ivm zelf al te lang 'van de markt af' zijn. Als ik de verhalen zo hoor en lees, is het niet bepaald iets wat je aan iemands neus kan zien. Leuk lijkende mannen blijken eikels met issues, heel onopvallende mannen ook... Geen idee of ik ze zelf van tevoren zou herkennen.
Hiltje is in elk geval al ver gekomen met het tijdig herkennen van de eikels; anders dan jullie lees ik dat wel heel duidelijk in haar posts.
Maar zoiets kun je toch alleen maar al doende leren, denk ik.
woensdag 19 juli 2017 om 16:20
Tja, kroegen ook, sportscholen ook, klaverjasclubs en hengelsportverenigingen ook.
Als je eenmaal de leeftijd hebt dat de meeste mensen om je heen gesetteld zijn dan wordt het wel verrekte lastig om nog een 'platform' te vinden waar niet allerlei idioten voor de voeten van de fatsoenlijke types lopen, lijkt me.
Vandaar dat ik het nogal een hoog gehalte vindt hebben van 'dat hoor je als vrouw ook niet te doen', cq 'dan moet je daar als vrouw ook maar niet komen'.
woensdag 19 juli 2017 om 16:23
Nou niet perse. Die gasten die met weinig moeite een vrouw binnen willen hengelen die in hun behoeftes moet gaan voorzien, verzamelen zich op datingsites. Leuke mannen ondernemen irl zélf activiteiten om in hun behoeftes te voorzien. Klaverjassen, sporten, vissen. Whatever.Dana schreef: ↑19-07-2017 16:20Tja, kroegen ook, sportscholen ook, klaverjasclubs en hengelsportverenigingen ook.
Als je eenmaal de leeftijd hebt dat de meeste mensen om je heen gesetteld zijn dan wordt het wel verrekte lastig om nog een 'platform' te vinden waar niet allerlei idioten voor de voeten van de fatsoenlijke types lopen, lijkt me.
Vandaar dat ik het nogal een hoog gehalte vindt hebben van 'dat hoor je als vrouw ook niet te doen', cq 'dan moet je daar als vrouw ook maar niet komen'.
impala wijzigde dit bericht op 19-07-2017 16:26
0.73% gewijzigd
.
woensdag 19 juli 2017 om 16:23
Dana schreef: ↑19-07-2017 16:20Tja, kroegen ook, sportscholen ook, klaverjasclubs en hengelsportverenigingen ook.
Verschil is dat je in de kroeg en bij de hengelsportvereniging direct iemand tegenover je hebt, die niet als openingszin zal zeggen dat hij gek is op vollere oude vrouwen en wanneer zullen we neuken? Of die een fake foto gebruiken. Om maar even een paar snelle voorbeelden te noemen.
En ik vind ook trouwens echt niet dat kroegen erom bekend staan rare mensen aan te trekken. Datingsites, zeker de gratis versies, wel. Ik kom in de kroeg weinig Afrikanen tegen die zich voordoen als blanke rijke man bijvoorbeeld. Of als jong meisje.
anoniem_349626 wijzigde dit bericht op 19-07-2017 16:26
13.13% gewijzigd
woensdag 19 juli 2017 om 16:25
Nou, er zijn uitzonderingen. Ik ben in het wild wel eens aangesproken door een man die als eerste (en laatste !) zin zei: potje neuken?Star* schreef: ↑19-07-2017 16:23Verschil is dat je in de kroeg en bij de hengelsportvereniging direct iemand tegenover je hebt, die niet als openingszin zal zeggen dat hij gek is op vollere oude vrouwen en wanneer zullen we neuken? Of die een fake foto gebruiken. Om maar even een paar snelle voorbeelden te noemen.
.
woensdag 19 juli 2017 om 16:27
Vroeger had je van die contactadvertenties in de krant, dat waren ook altijd van die lutsers. Hilarisch om op zaterdagochtend door te nemen, dat wel.
Ik ben hier trouwens echt heel ouderwets in: ik denk dat je op iedere leeftijd nog prima aan een partner kunt komen maar dat je vooral niet te actief op zoek moet gaan. Omdat je dan in aanraking komt met mensen die ook heel actief op zoek zijn en dan wordt het al gauw een beetje een wanhopige toestand, niet meer gericht op de persoon maar op de zo driftig verbeide Relatie.
woensdag 19 juli 2017 om 16:28
Lady_Voldemort schreef: ↑19-07-2017 16:27Vroeger had je van die contactadvertenties in de krant, dat waren ook altijd van die lutsers. Hilarisch om op zaterdagochtend door te nemen, dat wel.
Ik ben hier trouwens echt heel ouderwets in: ik denk dat je op iedere leeftijd nog prima aan een partner kunt komen maar dat je vooral niet te actief op zoek moet gaan. Omdat je dan in aanraking komt met mensen die ook heel actief op zoek zijn en dan wordt het al gauw een beetje een wanhopige toestand, niet meer gericht op de persoon maar op de zo driftig verbeide Relatie.
Eens.
woensdag 19 juli 2017 om 16:29
Ligt eraan denk ik welke kroegen je komtStar* schreef: ↑19-07-2017 16:23Verschil is dat je in de kroeg en bij de hengelsportvereniging direct iemand tegenover je hebt, die niet als openingszin zal zeggen dat hij gek is op vollere oude vrouwen en wanneer zullen we neuken? Of die een fake foto gebruiken. Om maar even een paar snelle voorbeelden te noemen.
En ik vind ook trouwens echt niet dat kroegen erom bekend staan rare mensen aan te trekken. Datingsites, zeker de gratis versies, wel. Ik kom in de kroeg weinig Afrikanen tegen die zich voordoen als blanke rijke man bijvoorbeeld. Of als jong meisje.
woensdag 19 juli 2017 om 16:31
woensdag 19 juli 2017 om 16:32
Precies. Als ze maar iemand 'hebben'. Dondert niet wie.Lady_Voldemort schreef: ↑19-07-2017 16:27Vroeger had je van die contactadvertenties in de krant, dat waren ook altijd van die lutsers. Hilarisch om op zaterdagochtend door te nemen, dat wel.
.