Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Lady_Voldemort schreef:
19-07-2017 16:27
Vroeger had je van die contactadvertenties in de krant, dat waren ook altijd van die lutsers. Hilarisch om op zaterdagochtend door te nemen, dat wel.

Ik ben hier trouwens echt heel ouderwets in: ik denk dat je op iedere leeftijd nog prima aan een partner kunt komen maar dat je vooral niet te actief op zoek moet gaan. Omdat je dan in aanraking komt met mensen die ook heel actief op zoek zijn en dan wordt het al gauw een beetje een wanhopige toestand, niet meer gericht op de persoon maar op de zo driftig verbeide Relatie.
Nah ja, prima een partner kunnen vinden op iedere leeftijd is misschien wat te makkelijk, het wordt wel degelijk lastiger naarmate je ouder wordt.

Wanhoop in de liefde is nooit goed.
Live of via internet.
Zat mensen die live net zo goed tegen de verkeerden opliepen toen er geen internet was.
Die meiden/vrouwen had je vroeger net zo goed.
Ik kan ze me heel goed herinneren in ieder geval.
Lady_Voldemort schreef:
19-07-2017 16:45
Dat bedoel ik :D

De volkskrant stond er vroegah vol mee, op zaterdag. Minstens drie pagina's, van die hele grote pagina's ook nog. Dat was iedere week weer smullen :proud:
Die in de via via waren ook heel leuk!!
Het-groepje schreef:
19-07-2017 17:49
Daar hoor je niemand dan over, alleen positief. Maar fv discrimineert dan zogenaamd.
Vind bijna 90% in dat topic nogal bijzonder. En zeer oppervlakkig. En ja ze discrimineert. En nog wat anderen ook. Niet zogenaamd. ;)
Moet ze zelf weten. Ik blijf er wel weg.
Lady_Voldemort schreef:
19-07-2017 16:51
Afbeelding
:proud:
Rosabella1 schreef:
19-07-2017 16:35
Afbeelding
:rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Het-groepje schreef:
19-07-2017 17:46
Ik haal helemaal niks door elkaar. Ik reageer op een post die suggereert dat als een forummer zich weleens druk maakt om racisme, ze maar overal verder haar mond over moet houden. En haar posts discriminatie vond omdat ze iets vind van een bepaald slag mannen.
De termen worden naast elkaar gebruikt.
Nee ze had t niet over een bepaald slag mannen, maar sprak continu over 'de' mannen van 35+. Die generalisatie.

En ik zie niemand beweren dat ze 'overal verder haar mond over moet houden', dat verzin je nu ter plekke. Er worden vraagtekens gezet bij de geconstateerde discrepantie.
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
Is het topic van '15 jaar een kind en een klap' verdwenen?
vrouwjagersma schreef:
19-07-2017 13:30
Ik vind het topic wel heel erg oppervlakkig, eerlijk. Maar dat is ongetwijfeld omdat ik zelf niet zo mooi ben.

Dat lijkt me onwaarschijnlijk want ik vind het ook een enorm oppervlakkig topic :biggrin:
Sazed schreef:
19-07-2017 18:42
Is het topic van '15 jaar een kind en een klap' verdwenen?
Dat zat ik mij net af te vragen.
shifty schreef:
19-07-2017 18:48
Dat lijkt me onwaarschijnlijk want ik vind het ook een enorm oppervlakkig topic :biggrin:
:biggrin:
7102 schreef:
19-07-2017 19:05
Dat zat ik mij net af te vragen.
Daar lijkt het wel op he? Wat raar.
Ook geen melding in het mod topic dat hij weg is wegens de praaivussie
Echt zo superbalen altijd. Ga ik daar héle wijze en zinnige dingen zeggen, blijft het niet eens bewaard voor het nageslacht. :swear:
Sazed schreef:
19-07-2017 21:55
Echt zo superbalen altijd. Ga ik daar héle wijze en zinnige dingen zeggen, blijft het niet eens bewaard voor het nageslacht. :swear:
:there:
Anders type je het hier nog een keertje. :biggrin:
Sazed schreef:
Daarom beperk ik me altijd maar tot een beetje slap lullen in de ruimte.
Ligt het nu aan mij of is de timewarp ook verdwenen?
Je bent zelf een theepot
Sazed schreef:
Dat is echt kut als zoiets gebeurt. :there:
Life is short. Eat dessert first.
SuzanneSuus schreef:
19-07-2017 21:58
Ligt het nu aan mij of is de timewarp ook verdwenen?
Ligt niet aan jou! :cheer2:
En die irritante: u kunt niet zo snel weer een nieuw bericht plaatsen, ben ik vandaag ook nog niet tegen gekomen.
Sazed schreef:
19-07-2017 21:54
Ook geen melding in het mod topic dat hij weg is wegens de praaivussie
Eigenlijk best raar, je typt iets, dat wordt geplaatst en door anderen wordt bepaald dat jouw tekst niet wordt bewaard voor het nageslacht.

En nee, niet in sarcasmemodus. Hoezo bepaalt iemand dat jouw tekst weg moet ( in de flow van iemands wens tot verwijderen?)

Als ik een gepensioneerd advocaat zou zijn lijkt me dit een leuke klus
Je bent zelf een theepot
Sazed schreef:

Je 'AIVD op de stoep' was wel heel grappig :proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
doornroosje9 schreef:
19-07-2017 21:59
Ligt niet aan jou! :cheer2:
Zou het? Zou het echt?
Je bent zelf een theepot
Renaissance_ schreef:
19-07-2017 21:56
:there:
Anders type je het hier nog een keertje. :biggrin:

Dat is het probleem, dat lukt me hoogstens af en toe. Dan wil ik wel graag dat het gewoon blijft bestáán zodat ik het nog eens weemoedig terug kan lezen in minder eloquente tijden.
Nouschi schreef:
19-07-2017 22:04
Je 'AIVD op de stoep' was wel heel grappig :proud:
:yes:
SuzanneSuus schreef:
19-07-2017 22:05
Zou het? Zou het echt?
Mss niet te hard roepen. :peep:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven