Waar je niets over mag zeggen maar je doet het lekker toch!!

27-05-2017 21:01 1609 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo even een topic om je hart te luchten.
Waar je niets over mag zeggen normaal gesproken met warm weer maar je doet het lekker toch.
Gewoon omdat het kan!!
Schuinetafel schreef:
19-07-2017 16:46
Aan mijn directe collega! Hij stemt PVV omdat hij denkt dat Pim Fortuyn de OV jaarkaart heeft ingevoerd. Als ik hem dan uitleg dat Pim nooit in het kabinet heeft gezeten zegt hij; 'Nou Pim heeft het iig in gang gezet'! Toen ben ik maar afgehaakt, tegen zoveel domheid kan ik niet tegenop!
Wim Deetman Ritzen heeft de OV jaarkaart ingevoerd toen Pim nog niet eens aan politiek dácht. Ik heb hier nog actie tegen gevoerd (6)
(Wim Deetman heeft dan toch de aanzet gedaan, want tegen hém én de OV jaarkaart voerde ik actie)
Later is nu
Dreamer schreef:
19-07-2017 20:02
Ik had ook ooit zo'n werkplek, waar ik af en toe naar buiten ging om op te warmen. En iedereen maar 'Ooooh.. wat héérlijk'. Vond ik helemaal niet.
Ik zit ook op zo'n plek.
Maar dan wel alleen ... op het gelijkvloers.

Zeker op de tweede verdieping is het stikheet, maar beneden heb ik heel de dag weer es een vestje aan gehad.

En collega's maar klagen over boven ...
Al 10 keer voorgesteld dat ik wel wil wisselen, maar als punt bij paal komt :-D ...
zou een moord doen voor een beetje koelte, stik me de moord in huis :furious: waar blijf het onweer :thunder: normaal heb ik een er een hekel aan maar het mag nu wel even losbarsten
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
19-07-2017 21:03
zou een moord doen voor een beetje koelte, stik me de moord in huis :furious: waar blijf het onweer :thunder: normaal heb ik een er een hekel aan maar het mag nu wel even losbarsten
Ja hier heeft het onweer dus ook afgezegd.... ventilator aan en een poging tot slapen, dan maar.
Neem dat onweer maar weer mee! Het onweert hier nu zo hard dat mn zoontje klaarwakker is. Pfffff, en hij lag al te laat op bed.
Het is hier echt flits-BOEM, nu..onophoudelijk.
Mijn zoontje is ziek, en we zouden morgen ein-de-lijk een dag met z'n tweeeën weggaan. Sauna geboekt, restaurant gereserveerd, en nu ben ik bang dat we niet kunnen gaan. Ik mag er eigenlijk niks over zeggen want het is natuurlijk vervelender voor mijn zoontje, maar ik baal er toch van.

Mja. Misschien is hij morgen wel weer opgeknapt.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Maechtje schreef:
20-07-2017 08:34
Mijn zoontje is ziek, en we zouden morgen ein-de-lijk een dag met z'n tweeeën weggaan. Sauna geboekt, restaurant gereserveerd, en nu ben ik bang dat we niet kunnen gaan. Ik mag er eigenlijk niks over zeggen want het is natuurlijk vervelender voor mijn zoontje, maar ik baal er toch van.

Dat je ervan baalt, maakt niet dat je het niet rot vindt voor je zoontje. Het een sluit het ander niet uit :)
mannen met ontbloot boven lichaam op feesten die zeiknat van t zweet tegen je aan lopen iehll
Maechtje schreef:

:there: Het ene sluit idd het andere niet uit.
Dreamer schreef:
19-07-2017 20:03
Wim Deetman Ritzen heeft de OV jaarkaart ingevoerd toen Pim nog niet eens aan politiek dácht. Ik heb hier nog actie tegen gevoerd (6)
(Wim Deetman heeft dan toch de aanzet gedaan, want tegen hém én de OV jaarkaart voerde ik actie)
Ja dat weet ik! Maar mijn collega weet dit niet. Maar dit gebrek aan kennis weerhoudt hem er niet van een mening te vormen en ook te geven. En dit is nog maar 1 voorbeeld van zijn 'domheid'.

Een ander voorbeeld van hem waar ik me aan irriteer:

Gister had ik voor de lunch chili mee naar mijn werk. Mijn huisgenoot had dit heel lief voor mij gemaakt maar is nogal van de sambal. Dit was dan ook rijkelijk aanwezig in de chili en de chili was daarom nogal pittig. Ik kan daar niet zo goed tegen en zat dus met een rood hoofd achter mijn bureau te puffen en water te drinken. Hij kijkt me aan en zegt dat ik een mietje ben omdat ik er niet goed tegen kan. Ik geef hem gelijk (ik kan er nl ook niet goed tegen) en zeg dat ik dat altijd heb gehad maar dat het van mijn huisgenoot is en dus lief. Vervolgens vraagt hij of hij ook wat mag en dat vind ik ok. Ik geef hem mijn bord en een lepel en zeg proef maar. Hij neemt een paar happen en ik zie aan hem dat hij het ook veel te heet vind. Wat doet die lul, hij gooit mijn chili weg omdat het volgens hem: 'niet te vreten is'.
Jesus wat een LUL! Overigens helpt water niet bij scherp eten, kun je beter melk drinken (of rosé, kwam ik laatst achter) maar dat terzijde.

Waar je niets van mag zeggen:
Mensen die hun leven weggooien, domme keuzes maken, maar hier wel steeds ánderen de schuld van geven.
Later is nu
Dreamer schreef:
20-07-2017 10:50
Jesus wat een LUL! Overigens helpt water niet bij scherp eten, kun je beter melk drinken (of rosé, kwam ik laatst achter) maar dat terzijde.

Waar je niets van mag zeggen:
Mensen die hun leven weggooien, domme keuzes maken, maar hier wel steeds ánderen de schuld van geven.
Dat water niet helpt kwam ik dus ook achter
Nou ja zeg! Wat een hork.
Schuinetafel schreef:
20-07-2017 10:52
Dat water niet helpt kwam ik dus ook achter
De beste remedie tegen "te heet" is een hapje suiker.
Wouw, een beroepschauffeur van die rode D winkel die tijdens achteruit rijden even zijn mobiel beantwoord. Volgens mij was hij geschrokken van het commentaar wat hij kreeg van de mensen die voorbij liep, je zag hem meteen zijn telefoon weg gooien op de passagiersstoel.
Echt zo'n levensgrote vrachtwagen op een parkeerplaats achteruit rijden met mobiel aan zijn oor. (6) :woa: Het liefst zou ik zijn werkgever een mail sturen.
Dat een vriendin met anderen altijd even wil laten zien hoe leuk ze het wel niet heeft. Ik snap die bewijzingsdrang echt niet tov mij.

Als wij namelijk samen zijn maakt ze af en toe een normale snapchat die ze rondstuurt. Als ze met anderen weg is krijg ik er gemiddeld zo'n 10 tot 15. Echt, ik snap het niet. Ik ben ook totaal niet jaloers ingesteld als het gaat om vriendschap, dus ik snap het nut ervan ook niet. Zij kan overigens wel wat jaloers zijn. Komt het daar vandaan? Geen idee. Maar het begint me de keel uit te hangen. Geniet verdomme eens van je dag zonder die telefoon, als het écht zo gezellig was met zijn allen stond je jezelf niet ieder half uur te fotograferen. Zo. Dat moest eruit.

Snapchats zijn leuk, maar hier zit iets anders achter dan "gewoon even 1 leuke foto rondsturen van mijn dag".
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Stiekem teleurgesteld over vriendin die zei dat ze een verjaardagskaart aan mijn jarige dochter van 7 zou sturen...en niet gedaan heeft.
Maechtje schreef:

Nou ik kan me echt wel voorstellen dat je baalt hoor!!.
Chloe15 schreef:
20-07-2017 13:45
Stiekem teleurgesteld over vriendin die zei dat ze een verjaardagskaart aan mijn jarige dochter van 7 zou sturen...en niet gedaan heeft.
Ach :|

Heeft ze dat ook aan je dochter beloofd of alleen aan jou? Wel heel lullig als dochter het ook verwachtte.. voor een kind is zoiets denk ik nog teleurstellender.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Nee, dochter weet dat niet...gelukkig!
Muurhanger schreef:
20-07-2017 13:58
Ach :|

Heeft ze dat ook aan je dochter beloofd of alleen aan jou? Wel heel lullig als dochter het ook verwachtte.. voor een kind is zoiets denk ik nog teleurstellender.
Zeker weten!! Wat onaardig van die vriendin zeg, zoiets schrijf je op in agenda en DOE je gewoon je weet toch nog wel hoe het was, je verjaardag op die leeftijd? Dan is het zo belangrijk en post zó leuk!!

Ik denk terug aan tig jaar geleden toen een vriendin (met wie het toch al niet zo lekker liep) een jaar naar het buitenland ging, mijn zoontje van toen een jaar of 5 was stapelgek op haar en vroeg dan ook of ze een kaartje wilde sturen. Vergeten.. bellen was erg duur, ruim 5 gulden toen nog per minuut dus half uurtje kletsen zat er niet in. Wel schreef ze soms een briefje, ik ook.

Zoon -ook niet achterlijk- vroeg wanneer hij nou eens een kaart kreeg, ik ook aan haar en graag zijn naam erop met koeieletters: niks.. Ik zei tegen zoon dat ze daar geen kaarten hadden. Hij vroeg of ze dan een boot wilde tekenen (ze zat op een eiland).
Gevraagd, of eigenlijk gezegd dat ze eerstvolgende brief een bootje moest tekenen voor zoon en waarom. Ze deed het gewoon niet :(

Het was de bekende druppel, dat ze niet aardig was tegen mij kon ik nog wel hebben hoewel steeds minder, ze was zo met zichzelf bezig en vond het fijn om mensen te kwetsen: dat was gewoon 'eerlijk' zeggen ongevraagd, dat wel, hoe ze over iemand dacht.
Mijn zoontje zag helaas dat er post was en aan de postzegels, handgeschreven adres ook dat het van haar was en zei echt een beetje zenuwachtig: ze zal toch wel een mooie boot hebben getekend mam? Nee hoor, weer niet.. ze schreef wel: zeg maar tegen zoon dat ik geen boot kan tekenen hoor - na de klaagzang over iedereen en alles daar.

Zoon in tranen want tante ..... was hem alweer vergeten, wat had hij nou verkeerd gedaan, was zijn tekening niet in de smaak gevallen? Dát brak mijn hart en heb haar nog een paar keer gesproken maar de vriendschap was over toen ze met een arrogante blik zei toen ze terugkwam: begin je nou weer over die boot te zeuren toen ik zei dat zoon had gehuild omdat hij geen kaart of zelfs een tekeningetje terugkreeg.
Toen zei ik nee, ik zeur meer over je egoïstische, nare karakter en dat zelfs kleine kinderen -mijn zoon in het bijzonder- daar last van hebben, ik hoef je niet meer te zien.
Mijn zoon was een verwend nest, hij moest blij zijn dat ze wel 'doe zoon de groeten van me' had geschreven (alsof hij kon lezen.. en dan nog!) als ik er nog aan denk!! :steam:

Nooit meer wat van gehoord trouwens. En merkte toen pas hoeveel energie ze altijd vrat met haar ruzies met IEDEREEN die ze met mij wilde bespreken. Wel van geleerd assertiever te zijn voortaan! :idee: Toch nog ergens goed voor geweest :proud:
blablamana schreef:
20-07-2017 08:39
Dat je ervan baalt, maakt niet dat je het niet rot vindt voor je zoontje. Het een sluit het ander niet uit :)
Ja, dat is waar, maar toch. Mijn moeder bood al heel lief aan om op te passen, maar ik kan haar moeilijk een dag met een ziek kind opzadelen zodat ik zelf naar de sauna kan. We gaan in elk geval uit eten, ze komt 's avonds een paar uurtjes als hij slaapt (gelukkig slaapt hij eigenlijk altijd goed). En ach, misschien is hij morgen wel weer beter...
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Bestaardigopzich schreef:
20-07-2017 15:56
Zeker weten!! Wat onaardig van die vriendin zeg, zoiets schrijf je op in agenda en DOE je gewoon je weet toch nog wel hoe het was, je verjaardag op die leeftijd? Dan is het zo belangrijk en post zó leuk!!

Ik denk terug aan tig jaar geleden toen een vriendin (met wie het toch al niet zo lekker liep) een jaar naar het buitenland ging, mijn zoontje van toen een jaar of 5 was stapelgek op haar en vroeg dan ook of ze een kaartje wilde sturen. Vergeten.. bellen was erg duur, ruim 5 gulden toen nog per minuut dus half uurtje kletsen zat er niet in. Wel schreef ze soms een briefje, ik ook.

Zoon -ook niet achterlijk- vroeg wanneer hij nou eens een kaart kreeg, ik ook aan haar en graag zijn naam erop met koeieletters: niks.. Ik zei tegen zoon dat ze daar geen kaarten hadden. Hij vroeg of ze dan een boot wilde tekenen (ze zat op een eiland).
Gevraagd, of eigenlijk gezegd dat ze eerstvolgende brief een bootje moest tekenen voor zoon en waarom. Ze deed het gewoon niet :(

Het was de bekende druppel, dat ze niet aardig was tegen mij kon ik nog wel hebben hoewel steeds minder, ze was zo met zichzelf bezig en vond het fijn om mensen te kwetsen: dat was gewoon 'eerlijk' zeggen ongevraagd, dat wel, hoe ze over iemand dacht.
Mijn zoontje zag helaas dat er post was en aan de postzegels, handgeschreven adres ook dat het van haar was en zei echt een beetje zenuwachtig: ze zal toch wel een mooie boot hebben getekend mam? Nee hoor, weer niet.. ze schreef wel: zeg maar tegen zoon dat ik geen boot kan tekenen hoor - na de klaagzang over iedereen en alles daar.

Zoon in tranen want tante ..... was hem alweer vergeten, wat had hij nou verkeerd gedaan, was zijn tekening niet in de smaak gevallen? Dát brak mijn hart en heb haar nog een paar keer gesproken maar de vriendschap was over toen ze met een arrogante blik zei toen ze terugkwam: begin je nou weer over die boot te zeuren toen ik zei dat zoon had gehuild omdat hij geen kaart of zelfs een tekeningetje terugkreeg.
Toen zei ik nee, ik zeur meer over je egoïstische, nare karakter en dat zelfs kleine kinderen -mijn zoon in het bijzonder- daar last van hebben, ik hoef je niet meer te zien.
Mijn zoon was een verwend nest, hij moest blij zijn dat ze wel 'doe zoon de groeten van me' had geschreven (alsof hij kon lezen.. en dan nog!) als ik er nog aan denk!! :steam:

Nooit meer wat van gehoord trouwens. En merkte toen pas hoeveel energie ze altijd vrat met haar ruzies met IEDEREEN die ze met mij wilde bespreken. Wel van geleerd assertiever te zijn voortaan! :idee: Toch nog ergens goed voor geweest :proud:
Zo dan!!
Die ben je beter kwijt dan rijk...
Maechtje schreef:
20-07-2017 17:29
Ja, dat is waar, maar toch. Mijn moeder bood al heel lief aan om op te passen, maar ik kan haar moeilijk een dag met een ziek kind opzadelen zodat ik zelf naar de sauna kan. We gaan in elk geval uit eten, ze komt 's avonds een paar uurtjes als hij slaapt (gelukkig slaapt hij eigenlijk altijd goed). En ach, misschien is hij morgen wel weer beter...
Als je moeder het aanbiedt waarom niet? Ligt wel aan hoe ziek natuurlijk, maar een uitziek dagje met oma kan best.
Als ik de timer zet op iets op te nemen op de Belg dan moet ik altijd zeker 20 minuten uitloop erna plannen. Want programma's beginnen kennelijk nu standaard te laat of het programma ervoor loopt uit.
Everything you see I owe to spaghetti!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven