Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 19 juli 2017 om 22:10
Ik wel. Helaas.Renaissance_ schreef: ↑19-07-2017 22:01En die irritante: u kunt niet zo snel weer een nieuw bericht plaatsen, ben ik vandaag ook nog niet tegen gekomen.
woensdag 19 juli 2017 om 22:34
Dan loop je hier te lang mee.KyloRen schreef: ↑19-07-2017 22:22relaties/waarom-gun-ik-het-hem-niet-gew ... ges/386760
Ik heb het idee dat ik dit topic al eens eerder heb gelezen, maar in een iets andere setting.
Komop, welk onderwerp zou nu nieuw,zijn?
Je bent zelf een theepot
woensdag 19 juli 2017 om 22:36
ik wel en het was mn eerste bericht dat ik vandaag wilde postenRenaissance_ schreef: ↑19-07-2017 22:01En die irritante: u kunt niet zo snel weer een nieuw bericht plaatsen, ben ik vandaag ook nog niet tegen gekomen.
woensdag 19 juli 2017 om 22:43
Misschien was dat gewoon een geprivatiseerde omgekeerde timewarp' om afkickverschijnselen van de bugs te verminderen?Pinda-Kaas schreef: ↑19-07-2017 22:36ik wel en het was mn eerste bericht dat ik vandaag wilde posten
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 20 juli 2017 om 08:57
donderdag 20 juli 2017 om 20:21
@Hima of een andere kindvrije. Hoe heette die poster nog maar weer die een tijdje terug in het kindvrij topic constant liep te zeiken over hoe geweldig kinderen waren? Bleef maar doorgaan terwijl meerdere keren werd gevraagd of ze ergens anders heen wilde gaan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 20 juli 2017 om 20:26
donderdag 20 juli 2017 om 20:37
Is dezelfde dus?
Zat binnen 2 posts in mijn allergie en nu weer, vreselijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 20 juli 2017 om 20:40
donderdag 20 juli 2017 om 20:43
Ligt niet aan jou.Anna37Returns schreef: ↑20-07-2017 20:40Dat doet hij/zij/het inderdaad errug goed. Lekker de boel off topic halen ook. Vind d'r ook wel vaak hoog te paard. Maar dat kan aan mij liggen.
Nou ja, interne negeerknop maar weer aan..